Vanderhaeghe wil succesvolle reeks tegen Club verder zetten: ''Strijd om de eer''

    Vanderhaeghe wil succesvolle reeks tegen Club verder zetten: ''Strijd om de eer''

    Gepubliceerd: vrijdag 21 september 2018 om 18:55vr 21-09-2018 om 18:55

    De topper tussen KAA Gent en Club Brugge is altijd een beladen match. Dat beseft ook Gent-coach Yves Vanderhaeghe, die goede herinneringen heeft aan de laatste ontmoetingen.

    Vanderhaeghe staat onder druk bij de Buffalo's en een goed resultaat tegen Club is broodnodig. Dat geeft de confrontatie van zondag nog een extra lading. Vanderhaeghe kijkt er alvast naar uit. ''Gent-Club is altijd een enorm geladen wedstrijd, eentje die iedereen in zijn agenda aankruist. Het is een strijd voor de eer'', benadrukte de oefenmeester vrijdag op de persbabbel.

    Sinds zijn aanstelling won Gent alle drie de confrontaties tegen de rivaal, zonder ook maar één tegentreffer te incasseren. Vanderhaeghe put daar vertrouwen uit. ''Het is uiteraard geen garantie voor zondag, maar het is wel een teken dat we het kunnen."

    Lees ook: Vanderhaeghe over groeiende kritiek: 'Ik vind het raar dat er twijfel bestaat'

    Plaats een reactie

    freeman +11978
    vrijdag 21 september 2018 om 19:05
    Club toonde deze week ook reeds dat ze iedereen aan kunnen !
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 19:08
    Hun laatste overwinning op Club was vlak nadat de Bruggelingen hun kampioenschap vierden en is dus totaal irrelevant.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 19:26
    Onozele manneken
    Boeren zijn gewoon bang van ons zeveraar🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    Vind ik leuk
    Blue army +35
    vrijdag 21 september 2018 om 19:37
    Gewoon over het knietje leggen!
    Van niemand bang en al zeker niet van Gent,zullen blij mogen zijn als ze meedoen in PO!
    We are bruges!!
    Vind ik leuk
    Pis Tolee +827
    vrijdag 21 september 2018 om 22:11
    Tegen Brugge plooien ze zich altijd dubbel, dus toch maar opletten dat 't knietje niet in jullie bakkes terechtkomt. Lijkt wel dat jullie al gewonnen hebben.
    Vind ik leuk
    Lunam +1637
    vrijdag 21 september 2018 om 19:41
    Als ik titel las, viel ik bijna van mijn stoel. Als je artikel leest en dan ziet dat dit over passé gaat... . Denk de huidige reeks van Gent meer een waardemeter.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 19:41]
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 21:26
    De strijd om Vlaanderen. De strijd om het stad. Die strijd wordt die gestreden voor, tijdens of ba de match
    Vind ik leuk
    Pis Tolee +827
    vrijdag 21 september 2018 om 22:44
    Raf ge zijt van Gent.. Euwe stad!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws