Carcela trekt aan de alarmbel: De waarheid is dat ze dat niet doen

    Carcela trekt aan de alarmbel: "De waarheid is dat ze dat niet doen"

    donderdag 20 september 2018 om 18:11

    Mehdi Carcela werd vorig weekend zwaar aangepakt tijdens de wedstrijd van Standard tegen Charleroi (0-0). De dribbelkont haalde na de wedstrijd uit naar de wedstrijdleiding en doet nu een oproep voor meer bescherming.

    "Ik heb al geprobeerd om het duidelijk te maken aan de scheidsrechters. Elke keer opnieuw zeggen ze dat ze de spelers willen beschermen tegen gevaarlijke tackles, maar de waarheid dat ze dat niet doen", vertelde Carcela aan L'Avenir.

    "Meerdere spelers worden hard aangepakt in de Belgische competitie en de scheidsrechters doen er gewoon niets aan. Ze moeten vaker fluiten. Ik kan bijna niet meer dribbelen zonder dat ik een tik krijg. Dit is anti-voetbal", vervolgde Carcela.

    "Misschien moet ik me vaker laten vallen. Ik probeer altijd zo lang mogelijk te blijven staan, maar een fout is een fout. En dan moet de scheidsrechter ook gewoon fluiten."

    Lees ook: OPSTELLING: Preud'homme pakt uit met verrassende basisploeg tegen Sevilla

    Plaats een reactie

    donderdag 20 september 2018 om 18:27
    Meneer Carcela , zou je beter niet zwijgen . Hoe lang is het geleden dat U zuiver natrapte en met rood van terecht het veld werd gestuurd ? U en Uw ploeg hebben alle trukken van de foor uit de kast gehaald om een meer dan terechte schorsing te ontlopen en nu moet U juist hier om bescherming vragen
    schaam U !!!!!!!
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14329
    donderdag 20 september 2018 om 18:32
    Zijn uppercut bij Ruytinckx was anders ook de moeite, haha.
    Vind ik leuk
    Watcher +939
    donderdag 20 september 2018 om 18:49
    mr De Bever, iedereen was het er roerend over eens dat het een belachelijke rode kaart was. Charleroi had straffere fouten nodig om hem te stoppen. BTW, haal er Witsel nog es bij.
    En wat betreft die truuken van de foor, welke truuken, Standard heeft gewoon aangetoond dat de KBVB een amateuristische bedoening is en Club heeft meegeprofiteerd en nu wil boskabouter Coucke zelf de het parket in evocatie gaat? Nooit gezien, alleen in Belgie mogelijk
    Vind ik leuk
    blondel +2433
    donderdag 20 september 2018 om 20:55
    Ach zo,belachlijke rode kaart,sinds wanneer mag je natrappen?
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 23:59
    Daar moet ik U dan weer gelijk in geven
    Vind ik leuk
    SD +8635
    donderdag 20 september 2018 om 19:33
    Zever man ! Bekijk eens goed de beelden en probeer het verschil te zien tussen natrappen en een voetje lichten.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 19:35]
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 23:57
    Het was zeker en vast bewust de fout en dan durft zo een bleiter bescherming vragen , hij mag dat maar een ander niet
    Vind ik leuk
    blondel +2433
    donderdag 20 september 2018 om 20:57
    Al eens gezien Carcela hoe je ploegmaat Luyindima de aanvallers aanpakt.?
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 22:34
    Bever, als je echt niets zinnig te vertellen hebt, zwijg dan gewoon en ga slapen. Jij bent duidelijk geen voetballiefhebber want als je het niet eens bent met wat hij zegt, dan ben je ofwel zeer dom of blind. Ik vrees zelfs beide. Elke week gebeuren er op alle velden smerige overtredingen die onbestraft blijven, hou dus je domme commentaar over de onterechte rode kaart van Carcela voor jezelf.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 22:35
    Blondel, vertel eens vriend, hoe pakt Luyindama de tegenstander aan?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Carcela trekt aan de alarmbel: "De waarheid is dat ze dat niet doen"