Meteen boete voor Dortmund, supporters gaan flink over de schreef

    Meteen boete voor Dortmund, supporters gaan flink over de schreef

    dinsdag 18 september 2018 om 21:15

    De supporters van Borussia Dortmund laten zich van hun beste kant zien in het Jan Breydelstadion. Net voor de match staken ze hun bezoekersvak al in lichterlaaie.

    Het is duidelijk dat de Duitsers aardig wat bengaals vuur hebben binnengesmokkeld. De UEFA zet daar stevige boetes op, maar dat kan de fans in kwestie duidelijk weinig schelen. Het levert wel indrukwekkende beelden op!

    Plaats een reactie

    Lord Wenger +14071
    dinsdag 18 september 2018 om 21:36
    Er zit meer leven in de supporters dan in hun elftal. Saai en slordig spelen die Borussen en hopen om te scoren via een corner.

    Club had al voor moeten staan, met die kans van Vossen.
    Vind ik leuk
    Philip R. +12
    dinsdag 18 september 2018 om 21:48
    Idd maar met goed voetbal zijn we niks als we niet scoren... Je zal zien wat er gaat gebeuren: het deksel op...
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14071
    dinsdag 18 september 2018 om 21:54
    Hopelijk voor jullie niet. Maar het is de CL natuurlijk. Bij Gent hadden we het ook in onze eerste thuiswedstrijd zitten tegen Lyon.
    Vind ik leuk
    freeman +10967
    dinsdag 18 september 2018 om 21:49
    idd Club speelt heel goede partij ! Vooral Vlietinck kon mij uitermate bekoren . Speelde slechts 23 min in de competitie en wordt vandaag voor de leeuwen gegooid . Hopelijk verder een goede tweede helft met winst voor Club !
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14071
    dinsdag 18 september 2018 om 21:55
    Succes!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:49
    Wesley eraf,frisse speler erin
    Vind ik leuk
    Goaltje +1032
    dinsdag 18 september 2018 om 21:56
    Ben jij blind ???
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10863
    dinsdag 18 september 2018 om 23:10
    Neen, een vrouw
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14429
    dinsdag 18 september 2018 om 21:50
    Dat is daar wekelijkse kost, niks speciaals voor hun.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 00:52
    En waarom geen foeie laten doen door de flikken nee ze zijn liever lui en komen gratis voetbal kijken achter een hoek zie da wekelijks op lokeren
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 00:52]
    Vind ik leuk
    Den Didi +229
    woensdag 19 september 2018 om 12:53
    Die boetes wie bepaalt dat? UEFA ?
    Dan moet je maar eens naar Istanbul gaan of deze week belgrado
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 15:20]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Meteen boete voor Dortmund, supporters gaan flink over de schreef