Niet alleen You’ll Never Walk voor overleden fan, ook shirt en roos voor Eddy

    Niet alleen You’ll Never Walk voor overleden fan, ook shirt en roos voor Eddy

    Gepubliceerd: dinsdag 18 september 2018 om 19:55di 18-09-2018 om 19:55

    Afgelopen vrijdag overleed Eddy Devreker. De 72-jarige fan van Club Brugge kreeg tijdens de match tegen Lokeren een hartstilstand. Op weg naar het ziekenhuis overleed hij. Dinsdag staat Club Brugge stil bij zijn dood.

    'Eddy was al jarenlang een trouwe supporter, die vaak naar de training kwam kijken en elke match op post was in de Westtribune', laat Club Brugge weten via de officiële kanalen. 

    Voor de Champions League-match tegen Dortmund hoopt Club Brugge dat alle andere fans massaal voor Eddy 'You’ll Never Walk Alone' zullen zingen. 'Dinsdag, voor Club Brugge – Dortmund, zal zijn zitje ingekleed worden en roepen we iedereen op om massaal You’ll Never Walk Alone te zingen als eerbetoon aan Eddy. We wensen alle familie en vrienden veel sterkte toe in deze moeilijke tijden.'

    Update 18/09, 19.55: Op de plaats waar Eddy Devreker tot vrijdag zat, heeft Club Brugge nu een shirt met zijn naam gelegd. Er is ook een witte roos aanwezig om de overleden fan te herdenken.  

    Plaats een reactie

    maandag 17 september 2018 om 16:53
    RIP
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:06
    "Opa Eddy" zoals men hem noemde : you'll never walk alone !
    Sterkte aan de familie.
    Vind ik leuk
    Elise +462
    maandag 17 september 2018 om 17:48
    Dit typeert Brugge....in Antwerpen lachen ze Liever en verstoten ze het respect aan het begrip RIP! Zoiets overspiegeld het spelletje! Sterkte aan de familie
    Vind ik leuk
    TonyFCB +3
    maandag 17 september 2018 om 18:02
    Sinds enkele seizoenen zat ik naast Eddy, verschrikkelijk om hem zo plots en onverwacht te verliezen. You'll never walk alone makker en bij ieder komend doelpunt juichen we ook voor jou! RIP
    Vind ik leuk
    freeman +11874
    maandag 17 september 2018 om 18:07
    Mooi gebaar vanwege de familieclub die Club is !
    Sterkte aan zijn familiale kring & kennissen.
    RIP Eddy !
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:46
    Rest In Peace en heel veel sterkte aan familie en vrienden in deze moeilijke tijden
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 19:44
    Rust in vrede beste super fan ! En sterkte aan familie en vrienden
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 20:16
    Sorry ik kreeg verkeerde info en daarom voel ik mij schuldig, dat ik al condoleerde voor je familielid die uit eindelijk nog in strijd was om te overleven waar hij spijtig genoeg niet in geslaagd is daarom mijn wel gemeende oprechte deelneming en sterkte in komende dagen een echte FAN verliezen is altijd pijnlijk. YNWA
    Vind ik leuk
    WBeez +0
    dinsdag 18 september 2018 om 05:50
    Mss eens het hele nummer spelen nu ipv die belachelijk verkorte versie? Uit respect voor zówel Eddy als het nummer!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws