'Makelaars roeren zich: Club Brugge ziet mooie transfersom in rook opgaan'

    'Makelaars roeren zich: Club Brugge ziet mooie transfersom in rook opgaan'

    donderdag 16 augustus 2018 om 11:15

    Anthony Limbombe lijkt via de achterdeur te vertrekken bij Club Brugge. Via Mogi Bayat zou hij bij Nantes gaan belanden voor een karige acht miljoen euro. Dat is echter nog niet zeker.

    De Franse krant L'Equipe geeft Club Brugge namelijk nog een beetje hoop. Die krant meldt dat Nantes niet de enige club die concrete interesse toont voor Limbombe. Enkele grotere (lees: rijkere) clubs zitten ook nog in de strijd verwikkeld.

    'Volgens een bron dichtbij het dossier, is het een complexe zaak omdat de Belg wordt gevolgd door andere Europese clubs met meer middelen. In juli kon hij nog naar Huddersfield voor 13,5 miljoen euro plus bonussen', zo schrijft de toonaangevende Franse sportkrant. Het is dus nog niet zeker dat Limbombe zo goedkoop van het toneel gaat verdwijnen.

    Update 16/08 om 11u15: Het Nieuwsblad geeft aan dat de transfer van Limbombe steeds ingewikkelder wordt. Een deal van om en bij de acht miljoen euro leek nabij, maar mogelijk dreigt Club Brugge nog minder te vangen.

    Verschillende makelaars beweren dat ze een mandaat van Limbombe gekregen hebben, waardoor zij nu hun deel van de transfersom opeisen. De kans bestaat dat Blauw-Zwart met een domper zal achterblijven.

    Plaats een reactie

    woensdag 15 augustus 2018 om 12:09
    Wordt stilaan een klucht, gans dit verhaal.
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 12:41
    10% waarheid , 90% fantasie en bladvulling van reporters en daar een grote schep bovenop van de managers
    Vind ik leuk
    ROBSON +2564
    woensdag 15 augustus 2018 om 12:21
    Heeft 5a6 opties dus het is normaal dat dit een soap is. Club wil het onderste uit de kan al zeg ik doe hem zeker van de hand en liefst zo snel mogelijk.
    Vind ik leuk
    freeman +10941
    woensdag 15 augustus 2018 om 17:22
    Groot gelijk dat Club het onderste uit de kan wil halen! Hoe meer concurrentie er op zit, des te beter ! Mag toch niet weg voor minder dan 10 mio € !
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:11
    Alles wat men hier schrijft, trek ik mijn wenkbrauwen bij op.
    Wees maar zeker dat mannaert en verhaeghe ook wel weten waar ze mee bezig zijn.
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1560
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:23
    Weer zo een kwakkel er zal maar 1 van al die makelaars geld verdienen diegenene bij wie hij zij handtekening zet onder het contrakt door de makelaar onderhandeld zie die 10 makelaars niet alle aan tafel zitten met limbombe hahaaaa
    Vind ik leuk
    wimpieee +37
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:29
    Heb het gerucht gehoord dat hij niet minder dan 13 makelaars had.. Als ook maar de helft van dit aantal écht waar is, waar is hij dan mee bezig? Er is toch maar één die een club kan aanraden?
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13968
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:37
    "Ze zijn bij blauw-zwart niet van plan iedereen een deel van de pot te betalen. Limbombe heeft niet bij één, maar wel bij twee makelaarskantoren een contract getekend. Zo zouden er dus drie partijen hun commissie willen krijgen voor de transfer. En dan blijft er nog maar weinig over dat naar de Brugse kassa vloeit."

    Club zal maar aan die makelaar die Limombe helpt versassen zijn commissie willen geven. Wat ook logisch is. En Limbombe zal op zijn beurt die commissie maar uit eigen zak moeten betalen aan die andere, maar die wil dat niet. Dus zit de hele transfer vast.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +2454
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:20
    Waar is de tijd dat voetbal nog een sport was?
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13968
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:26
    Dat ligt jammer genoeg al een tijdje achter ons. En aangezien dat ze steeds jonger in aanraking komen met het grote geld en de roem, zal het er in de toekomst niet op verbeteren vrees ik.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Makelaars roeren zich: Club Brugge ziet mooie transfersom in rook opgaan'