'Vanhaezebrouck moet nog moeilijke beslissing nemen: één topkandidaat'

'Vanhaezebrouck moet nog moeilijke beslissing nemen: één topkandidaat'

Gepubliceerd: maandag 23 juli 2018 om 15:00ma 23-07-2018 om 15:00

Zaterdag speelt Anderlecht zijn eerste officiële partij van het nieuwe seizoen. Het moet dan naar KV Kortrijk. De vraag is echter wie in die partij de aanvoerdersband zal dragen.

La Dernière Heure weet namelijk dat Vanhaezebrouck die knoop nog niet heeft doorgehakt. Vorig seizoen was Leander Dendoncker de vaste captain, maar mogelijk keert hij niet meer terug in de ploeg. De naam die nu het vaakst valt is die van Adrien Trebel, maar ook van hem is het niet honderd procent zeker dat hij blijft.

In de oefenwedstrijden had Vanhaezebrouck een voorlopige oplossing. De band ging gewoon standaard naar de keeper, of dat nu Frank Boeckx of Thomas Didillon was. Geen van beide spelers lijkt echter in aanmerking te komen om ook echt de aanvoerder te worden. De basisploeg van Anderlecht zou overigens al bekend zijn.

Vorig seizoen startte Anderlecht nog met Sofiane Hanni als captain.

Poll

Moet Trebel dit seizoen captain zijn?

(717 stemmen)

Plaats een reactie

Dirk H +3391
maandag 23 juli 2018 om 15:05
Maak Teo belangrijk en hij krijgt weer een boost en begint te scoren (of is dit wishfull thinking)
Vind ik leuk
BS90 +4582
maandag 23 juli 2018 om 15:13
Teo captain? Dat gaat toch nooit, veel te onvoorspelbaar
Vind ik leuk
maandag 23 juli 2018 om 16:38
Whisfull thinking. Zie je hem al de pers te woord staan? Trouwens ook in de groep moet de kapitein het voortouw nemen, ook naar communicatie toe.
Vind ik leuk
Watcher +1031
maandag 23 juli 2018 om 15:32
ne rouche kapitein, er gaan supporters lachen
Vind ik leuk
maandag 23 juli 2018 om 15:34
Anderlecht had vorig seizoen ongeveer evenveel captains als club brugge keepers probeerde, stvv trainers ontsloeg, eupen goeie matchen speelde en VARs correcte beslissingen namen.
Vind ik leuk
JanB +6588
maandag 23 juli 2018 om 15:44
Misschien is iemand van KV Oostende kandidaat en kan die meteen worden overgenomen ?
Vind ik leuk
freeman +13328
maandag 23 juli 2018 om 15:59
Hoe dat Coucke daar nog niet aan gedacht heeft ?
Vind ik leuk
VaSy +1169
maandag 23 juli 2018 om 16:04
Noem mij 3 spelers die rechtstreeks of onrechtstreeks van KVO komen waar nog geen sprake van was als doelwit voor Coucke kwam :)
Vind ik leuk
maandag 23 juli 2018 om 16:39
Eigenlijk wel erg dat er zo weinig kandidaten zijn. Ik zou dan of Kums of Vranjes doen.
Vind ik leuk
Patfey +6195
maandag 23 juli 2018 om 18:03
Ik zie echt niemand, en dat is helemaal niet geruststellend. Kums dan maar?
Vind ik leuk
le swa +182
dinsdag 24 juli 2018 om 02:51
ik denk dat hij dat verdient
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws