'Toekomst Lombaerts onzeker: Verheyen en KVO-bestuur hebben andere plannen'

'Toekomst Lombaerts onzeker: Verheyen en KVO-bestuur hebben andere plannen'

Gepubliceerd: donderdag 19 juli 2018 om 18:48do 19-07-2018 om 18:48

Waar de toekomst van Nicolas Lombaerts ligt, is nog steeds niet duidelijk. De 33-jarige verdediger zou van Gert Verheyen mogen blijven. Het bestuur lijkt daar anders over te denken.

De ervaren man heeft een bijzonder zwaar contract bij KVO. Toen Peter Callant de club overnam, maakte hij duidelijk dat hij ook van die zware contracten af wilde. Daarom is een vertrek van Lombaerts nog steeds een optie.

Het Nieuwsblad meldt dat er ook interesse is in de voormalige Rode Duivel. Zo is er contact met één of meerdere clubs uit het Midden-Oosten. Of Lombaerts zo'n transfer ook ziet zitten, is nog maar de vraag.

Lombaerts heeft nog een contract tot medio 2020 bij KVO. Vorig seizoen speelde hij 33 wedstrijden voor de club. Daarin was hij goed voor één doelpunt.

Plaats een reactie

VeeDeeVee +19217
donderdag 19 juli 2018 om 19:47
Wie wil dat loon betalen? Voor hetgeen hij maar presteert dezer dagen.
Vind ik leuk
Polikarpus +199
vrijdag 20 juli 2018 om 13:55
Duidelijk een kenner. Hij is top bij iedere club, zelf bij moeskroen. Is zijn geld meer dan waard.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +19217
vrijdag 20 juli 2018 om 13:58
Naar Belgische normen verdient die zeer veel.
Vind ik leuk
Julien +1299
donderdag 19 juli 2018 om 20:18
De fout van Coucke, dat hij ze dan ook rechttrekt.
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 20:24
Velede jaar heel sterk gespeeld.hopelijk blijft hij nog een jaar
Vind ik leuk
JOY +133
donderdag 19 juli 2018 om 23:31
ieder speler die nu nog vertrekt zal vervangen worden. Met het loon van Lombaerts gaan ze dus een nieuwe aankopen of denken ze misschien dat ze een vervanger gaan gratis krijgen en die moet toch ook nog betaald worden ? . Ze kunnen toch evengoed Nico houden . Hij kent de ploeg, speelde er al één seizoen, en is een verlengstuk op het terrein voor de trainer . Hij stuurt de jongeren bij en leert hen de knepen van het vak
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 23:33]
Vind ik leuk
Polikarpus +199
vrijdag 20 juli 2018 om 13:59
Blijkbaar hebben ze geen nieuwtjes meer. Dit "nieuws" is al duizend jaar geweten.
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 15:17
lombaerts kende vorig seizoen een moeilijke start , maar heeft zich volledig herpakt ,hij is een klasback , en zulke kunt ge altijd goed gebruiken, ...houden aub