Trebel onthult toekomstplannen: “Ik wil nog steeds vooruitgang boeken”

    Trebel onthult toekomstplannen: “Ik wil nog steeds vooruitgang boeken”

    zondag 29 juli 2018 om 07:15

    Adrien Trebel wordt al een tijdje gelinkt aan een vertrek bij Anderlecht. De 27-jarige Fransman zou een nieuwe stap willen zetten. Tijdens een voetbalkamp in het Waalse Soignies reageerde hij op die geruchten.

    Trebel beantwoordde woensdag vragen van enkele kinderen. Eén ervan durfde zowaar vragen wat er waar is van de transfergeruchten. "Als ik vertrek, zal het voor een sportief project zijn", tekende Het Nieuwsblad op. "Als ik verander van club, wil ik vertrouwen voelen en weten dat ik veel ga spelen. Maar ik weet nog niet wat er met mij zal gebeuren. De enige zekerheid is dat ik nog drie jaar contract heb bij Anderlecht."

    Hij lijdt ook niet aan 'transferitis' en zet zich honderd procent in tijdens deze voorbereiding. "Ik ga voluit in deze voorbereiding. Ik hou me niet in om een blessure te vermijden met het oog op een transfer", verzekert hij.

    Update 28/07 23u49:

    RTBF-journalist Manuel Jous geeft aan dat Trebel zich na de wedstrijd over Kortrijk uitliet over zijn toekomst. De middenvelder zou hebben laten uitschijnen dat hij een vertrek bij Anderlecht nog niet uitsluit, maar vooral wacht op een goed voorstel.

    Update 29/07 07u15

    De toekomst van Adrien Trebel bij Anderlecht blijft onzeker. In een gesprek met La Dernière Heure onthult de middenvelder zijn toekomstplannen. “De transferperiode duurt nog tot 31 augustus. We zijn zeker in gesprek over een verlenging van mijn contract bij Anderlecht.”

    “Maar tegelijkertijd is een transfer niet uitgesloten. Ik ga alleen weg als een ander project echt top is en de club belangrijker is dan Sporting. Ik wil nog steeds vooruitgang boeken in mijn carrière. Maar ik zie mezelf niet van Anderlecht vertrekken voor een lagere club", aldus Trebel

    Poll

    Moet Anderlecht er alles aan doen om Trebel te houden?

    (1629 stemmen)

    Plaats een reactie

    Mario_ +1452
    donderdag 19 juli 2018 om 08:46
    ALLES.....nope. Ik zou hem proberen te houden, maar als hij weg wil en je krijgt er een faire prijs voor.
    Opent misschien kansen voor eigen jeugd.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +12777
    donderdag 19 juli 2018 om 09:40
    Die man heeft een fantastische mentaliteit. Een voorbeeld!
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 12:09
    Laten gaan. Iemand die niet met zijn hoofd bij de club zit, die laat je best gaan.
    Vind ik leuk
    Joesay +535
    zondag 29 juli 2018 om 08:47
    Herlees de tekst eens en herschrijf dan uw reactie want hij zit niet met zijn hoofd bij een transfer, hij laat zich enkel uit over het feit dat er enkel gesproken zal worden ALS het een betere club is en als hij de zekerheid heeft om veel te spelen
    Vind ik leuk
    zondag 29 juli 2018 om 10:39
    Dat is toch een teken dat je u niet 100 procent voelt bij uw club. Anders communiceer je anders
    Vind ik leuk
    Joesay +535
    zondag 29 juli 2018 om 19:47
    Nee dat is ook niet waar, dat is een jongen met honger en eentje die weet wat hij kan en zo een jongens moet je alleen maar toejuigen, hij doet zijn werk zoals het moet en moest er een interessant aanbod komen kan je kijken of de stukjes in de puzzel mooi passen
    Vind ik leuk
    Prpldynmt +4611
    zaterdag 28 juli 2018 om 23:59
    Geef hem een beter contract en het is opgelost want voor geld danst de beer. Hem vervangen zal niet makkelijk zijn!
    Vind ik leuk
    juan +269
    zondag 29 juli 2018 om 00:02
    Alberto-Mboyo Sambi Lokonga geen goed alternatief?
    Vind ik leuk
    Daydreamer +3599
    zondag 29 juli 2018 om 00:16
    Zijn er nog RSCA-supporters die vonden dat Trebel vandaag zeker niet de sterkste schakel was in het elftal? Hij is een aanjager en dat zal in een aantal matchen erg belangrijk zijn maar de jeugdige spelers geven ook blijk van inzet, pit, doorzettingsvermogen! Technisch leek Trebel vandaag meerdere keren een vertragende factor...
    Ik blijf met een dubbel gevoel zitten!
    Vind ik leuk
    zondag 29 juli 2018 om 07:50
    Volledig akkoord , hij doet geweldig veel moeite maar heeft zeer veel balverlies . Ik heb constant het gevoel dat hij inderdaad technisch niet meekan .
    Vind ik leuk
    ickx22 +390
    zondag 29 juli 2018 om 09:43
    Ik vond Trebel gisteren ook niet in zijn normale doen, opvallend veel balberlies bij hem ook. In vgl met hem speelden de jonkies geweldig: Saelemaekers, Bornauw, Cobbaut, allemaal outstanding. Ook fysiek kunnen we op dit moment de meeste ploegen aan in België. Didillon en Vranjes waren minder overtuigend gisteren...

    Vind ik leuk
    zondag 29 juli 2018 om 10:44
    Ga je Trebel beoordelen over 1 wedstrijd? Was vorig seizoen na Kerst het ENIGE lichtpunt in die zwalpende ploeg. Heeft altijd inzet, zet veel druk op de tegenstander en kan als geen ander de angel uit een counteraanval van de tegenstander houden. RSCA zet in op de jeugd en dat is fantastisch maar er moet ook wat ervaring behouden worden.
    Vind ik leuk
    firedwarf +2812
    zondag 29 juli 2018 om 02:04
    Daar gaat de nieuwe kapitein...
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3654
    zondag 29 juli 2018 om 02:37
    Eigenlijk al nieuws dat 2 maand oud is , niks nieuw onder de zon. Feit is dat er nog nie echt concrete pistes zijn voor trebel
    Vind ik leuk
    Hhti +1298
    zondag 29 juli 2018 om 07:50
    Of hoe je een artikel langdradig kan maken door iedere keer hetzelfde te zeggen met andere woorden!!!
    Vind ik leuk
    zondag 29 juli 2018 om 11:02
    Veel bla bla bla
    Vind ik leuk
    zondag 29 juli 2018 om 12:19
    In gesprek met bestuur over verlenging ........ dan is zijn managers de cijfertjes in zijn nieuw contract aan het opdrijven is.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Trebel onthult toekomstplannen: “Ik wil nog steeds vooruitgang boeken”