'B-elftal' van RSCA geeft het goede voorbeeld met doelpuntenfestival tegen Ajax

    'B-elftal' van RSCA geeft het goede voorbeeld met doelpuntenfestival tegen Ajax

    vrijdag 13 juli 2018 om 16:02

    RSC Anderlecht neemt het vrijdagavond in een oefenwedstrijd op tegen Ajax. Niet elke speler zal in actie komen, maar beide clubs hebben daarvoor een oplossing gevonden. RSCA 'B' nam het vanmiddag al op tegen Ajax 'B' en kon glansrijk winnen.

    Hein Vanhaezebrouck koos voor deze wedstrijd voor een pak jonkies. Zij toonden het goede voorbeeld aan hun ploegmaats die het vanavond ook opnemen tegen Ajax. Het werd maar liefst 3-5 voor de Brusselaars. Uitblinker van dienst was Ryota Morioka, die twee doelpunten scoorde in de tweede helft.

    Ook Edo Kayembe, Knowledge Musona en Mohamed Dauda wisten te scoren voor paars-wit. Bij Ajax was er ook minder goed nieuws, want nieuwkomer Hassane Bandé (ex-KV Mechelen) viel geblesseerd uit en ligt mogelijk enkele maanden in de lappenmand.

    Opstelling Ajax: Van Leer, Bakboord, Botman (45. Pasquali), Ekkelenkamp, Kemper (46. Owusu), Botman (45. Pasquali); Gravenberch, D. de Wit (70. Jensen), Bijleveld; Bandé (11. Nunnely), Sierhuis, Lang (75. Kuhn).

    Plaats een reactie

    TageMeister +2288
    vrijdag 13 juli 2018 om 16:10
    Wel leuk idee!
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 16:11
    Ajax b wat stel ik me daar bij Voor?
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 16:36
    16-17 jarigen de ouderen staan in het A-elftal zeker
    Vind ik leuk
    Vlaming +1008
    vrijdag 13 juli 2018 om 16:25
    Dat zal wel tegen het C-elftal van Ajax geweest zijn
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 16:38
    Dat denk ik ook
    Vind ik leuk
    Jasper55 +68
    vrijdag 13 juli 2018 om 19:27
    Sierhuis en Khun staan nogtans bekend als ‘reuze’ talenten en Van Leer was ooit eerste keeper bij een eredivisie ploeg..
    Vind ik leuk
    Gaucho +2
    vrijdag 13 juli 2018 om 19:47
    Onzin, enkel Gravenberch wordt beschouwd als 'reuze' talent.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 13 juli 2018 om 19:47]
    Vind ik leuk
    Jasper55 +68
    vrijdag 13 juli 2018 om 22:12
    Khun is met massa’s hype overgekomen van Leipzig
    en
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 16:26
    Morioka en Musona in de B-ploeg ? Wat moet ik me daarbij voorstellen ? Gelukkig is het nu nog maar om te lachen !
    Vind ik leuk
    Dirk H +2244
    vrijdag 13 juli 2018 om 17:22
    Morioka uitblinker bij Anderlecht B dat kan ik best geloven, want bij de A valt hij met de regelmaat van de klok door de mand
    Vind ik leuk
    WBs +868
    vrijdag 13 juli 2018 om 17:39
    De meeste denken hier dat Ajax nog steeds de topclub is van weleer ! Vergeet dit maar ! Helemaal afgeroomd en zou in de pintjesliga ook zijn best moeten doen om Playoff 1 te halen ! En ....dit zijn nog altijd voorbereidingswedstrijden !
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 13 juli 2018 om 17:47]
    Vind ik leuk
    Hhti +1003
    vrijdag 13 juli 2018 om 18:21
    Ajax B stelt niets voor hoor reporter!!
    Vind ik leuk
    Gaucho +2
    vrijdag 13 juli 2018 om 18:45
    Dat hebben we gezien toen Standard een tijd geleden alle kanten op werd gespeeld door een B-elftal van Ajax..

    Dit was trouwens een C-elftal, waarvan de meesten nog nooit op de bank van 1 hebben gezeten. Gravenberch is geloof ik zelfs pas 16.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'B-elftal' van RSCA geeft het goede voorbeeld met doelpuntenfestival tegen Ajax