Verrassend vertrek in aantocht bij Club Brugge? 'Veel interesse in hem'

    Verrassend vertrek in aantocht bij Club Brugge? 'Veel interesse in hem'

    donderdag 24 mei 2018 om 11:30

    Club Brugge moet mogelijk flink aan de slag gaan in de zomer. Heel wat sterkhouders flirten met een vertrek. Hoort ook aanvaller Wesley Moraes daarbij?

    Moraes, die dit seizoen werd verkozen tot Belofte Van Het Jaar, is gegeerd wild op de transfermarkt. Dat bevestigt Het Laatste Nieuws. 'Enigszins opvallend is er veel interesse in Wesley, die Club net als Nakamba bij een niet te weigeren bod zal laten gaan. Blauw-zwart houdt in die mate rekening met een vertrek van de Braziliaan dat het voorin niet enkel voor Diaby op zoek is naar een vervanger maar meer nog voor Wesley.'

    Club is dan ook al voorzichtig op zoek naar een vervanger. 'De Bruggelingen zijn de zoektocht naar een grote, sterke spits gestart die de nieuwe speerpunt van de landskampioen moet worden. In zijn rug zijn er met Vossen, Dennis en Diatta nog voldoende opties, al wordt die laatste ook als vervanger van Limbombe op links gezien.'

    Plaats een reactie

    donderdag 24 mei 2018 om 11:47
    Welkom Depoitre.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 11:51
    Wesley?... ik ben niet de persoon om eigen spelers af te breken. Maar Wesley zou zijn eigen schade als hij weg gaat. Hij moet nog veel leren. Vb inzicht, delen, snelheid dit heeft hij nog minder dan Jelle. Moraes scoorde soms mooi maar mist ook makkelijk. Hij moet bal juist krijgen en dan scoren. Vanwaar hij die prijs verdient heb ik niet begrepen. Er zijn sorry voor ons Club... elders betere jong belofte dan hij. Mij persoonlijke mening. Ik heb altijd zo gedacht over Wesley zet hem vooral niet samen met Dennis want dat werkt voor gene meter.
    Vind ik leuk
    larédo +1258
    donderdag 24 mei 2018 om 12:01
    Vossen sneller dan wesley? Daar ben ik gestopt met lezen..
    Vind ik leuk
    RD +342
    donderdag 24 mei 2018 om 12:47
    Wesley heeft gigantisch veel potentieel. Ik zou hem zeer graag nog een jaar bij ons hebben. Als er op een goeie manier met hem gewerkt wordt, kan hij volgend jaar topschutter worden. Ik ben fan van onzen Wesley!
    Vind ik leuk
    freeman +7752
    donderdag 24 mei 2018 om 12:16
    Gaan hem missen bij Club ! Heel sterk met rug naar doel . Kon moeiteloos de bal bijhouden en spel verdelen .... !
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 12:17
    Er zijn zaken aan Wesley waaraan je ziet : premier league here I come ; maar ook zaken waarbij je zegt : jupkes league here I'll stay.
    De toekomst zal het uitwijzen maar na Oulare verschiet ik van niets meer ivm aanbiedingen uit Engeland.
    Vind ik leuk
    RD +342
    donderdag 24 mei 2018 om 12:48
    Toch een klasse beter dan Obbi hoor.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 13:49
    Exact daarom en als je weet wat men daarvoor bood dan besef je dat het groot kan zijn.
    Vind ik leuk
    azerty +1328
    donderdag 24 mei 2018 om 15:41
    Club kan Nakamba niet missen
    Vind ik leuk
    blondel +1385
    donderdag 24 mei 2018 om 21:43
    Volgend seizoen Champ league,Als ik hier zo dagelijks lees ,gaat de helft weg bij Brugge .En vooral de sterkhouders,met name Nakamba,Wesley,Denswil,Diaby,Limbombe;En als je hoort wie er in de plaats kan komen.,welLeko zal zich volgend seizoen verschieten dan.Bij de andere ploegen probeerd men de sterkhouders te houden.Bij Club mogen ze weg.begin toch sterk aan de kwaliteiten van Mannaert te twijfelen.Het is nog vroeg om daarover te praten,maar de geruchten zijn niet zo rooskleurig.Afwachten is de boodschap.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Verrassend vertrek in aantocht bij Club Brugge? 'Veel interesse in hem'