'Anderlecht heeft prijs voor 800.000 euro'

    'Anderlecht heeft prijs voor 800.000 euro'

    dinsdag 22 mei 2018 om 07:50

    Anderlecht lijkt zijn nieuwste transfer beet te hebben. Volgens de Servische bron Zurnal heeft het namelijk een akkoord bereikt met Rode Ster Belgrado.

    Daar wil Anderlecht al een tijdje de linksbuiten Luka Adzic weghalen. Adzic heeft bij Rode Ster nog maar een contract tot volgende winter en kan dus goedkoop weg.

    Anderlecht heeft al een bod gedaan van 800.000 euro op het negentienjarige talent. Rode Ster zou inmiddels overstag zijn gegaan. Adzic zou een contract voor vier seizoenen tekenen bij Anderlecht.

    Adzic wordt zo al de vierde officiële zomeraanwinst van Anderlecht, na Makarenko, Abazaj en Cobbaut. Met Musona en Milic zijn er naar verluidt ook nog twee spelers van KV Oostende in aantocht.

    Update 22/05, 7.50: De transfer van Adzic lijkt nog maar slechts een kwestie van dagen. Sportwereld meldt dat Rode Ster Belgrado akkoord gaat met de transfersom van 800.000 euro. De laatste details worden momenteel uitgeklaard. Ook Antonio Milic en Knowledge Musona staan op een zucht van het Astridpark

    Plaats een reactie

    zaterdag 19 mei 2018 om 15:54
    Als dat zo is, chapeau voor Anderlecht.
    Vind ik leuk
    azerty +1378
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:05
    Er kunnen er maar 11 spelen.......Wat sommige spelers dan ook mogen denken.......velen zullen het zich volgend seizoen beklagen.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4121
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:08
    waarom? 2 op de 3 gaat praktisch weg van de huidige kern. En dat er nu 11 mogen spelen, das als ik mij goed herinner bij elke club zo. En toch zit iedere ploeg met op zijn minst 22 spelers. Uw punt?
    Vind ik leuk
    Geertvdd +2581
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:30
    22? A-Kernen van tegenwoordig zitten tussen de 25 en de 35 spelers. Je moet uiteraard wel zien dat het niet allemaal materiaal wordt voor plaatsen 15 tot 25, anders zit je ook met een probleem.

    Die Adzic ken ik niet … waarschijnlijk dan binnen een paar maanden wel zeker? ;-)
    Vind ik leuk
    Patfey +5086
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:47
    En dus heb je er toch 22 nodig, dat hebben we dit seizoen gezien.
    Vind ik leuk
    ROBSON +2597
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:14
    4 dus nog 7 te gaan.voorlopig nog niks spectaculairs enkel in de breedte. Hopelijk geraken ze ook van hun rommel ala dendoncker vanaf of er lopen er daar volgend seizoen 45 spelers rond.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:24
    Ken hem niet maar zit er in Neerpede geen goeie linksbuiten?
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:57
    Ik heb een goed gevoel over deze transfer, kan een goeie worden.
    Ze kopen wel veel met het oog op de toekomst, te veel vind ik , waar blijven die TOP transfers??
    Vind ik leuk
    firedwarf +3050
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:16
    Voor deze positie zullen ze wel rond zijn met Saief voor op linksbuiten dusja... dit is een backup denk ik...
    Vind ik leuk
    Patfey +5086
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:49
    Als ze 3 4 3 spelen is deze wel eerder voor de voorste 3. Said is een linksmidden, geen linksbuiten.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +2581
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:32
    Dat gevoel had ik bij Club vorig seizoen ook ...
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:37
    Dat er vélen zijn voorbeeld mogen volgen
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 11:34
    Hoe lang duurt dit verhaaltje ?! Bladvulling hier of wat ?
    Straks is hij nog ontglipt !
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:01
    Prachtig! Proficiat bestuur!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Anderlecht heeft prijs voor 800.000 euro'