'DONE DEAL: RSC Anderlecht haalt verdediger uit Jupiler Pro League'

'DONE DEAL: RSC Anderlecht haalt verdediger uit Jupiler Pro League'

Gepubliceerd: dinsdag 15 mei 2018 om 13:30di 15-05-2018 om 13:30

RSC Anderlecht heeft zijn volgende zomeraankoop beet. Het haalt Antonio Milic weg bij KV Oostende. De verdediger tekent dinsdag of woensdag voor vier seizoenen.

Wat al langer in de lucht hing, is nu ook bevestigd door Het Laatste Nieuws. Milic verlaat de Kust en tekent een contract tot 2022 bij paars-wit. De centrale verdediger was op de dinsdagtraining afwezig, maar werd wel gespot aan het Constant Vanden Stockstadion.

Een contract voor vier seizoen is zijn deel. De transfer van Milic hing al enige tijd in de lucht, maar de deal is nu quasi afgerond. De Kroaat moet voor extra defensieve slagkracht zorgen bij Anderlecht.

Na Yevhen Makarenko, Elias Cobbaut en Abazaj is Milic al de vierde zomertransfer voor de Brusselaars. Daar blijft het echter niet bij, want ook Knowledge Musona lijkt op weg naar Anderlecht.

Plaats een reactie

Svh +223
dinsdag 15 mei 2018 om 13:32
Hupla Coucke maakt er zijn werk is een meerwaarde
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 13:32]
Vind ik leuk
Lord Wenger +16215
dinsdag 15 mei 2018 om 13:34
Degelijke transfer voor Anderlecht.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 13:34
Zijn dat meerwaardes, amai, gelukkig ben ik daar geen supporter van hoor,
Vind ik leuk
VaSy +958
dinsdag 15 mei 2018 om 13:35
Heb je liever een Cools dan? ik niet hoor :)
Vind ik leuk
Svh +223
dinsdag 15 mei 2018 om 13:36
Idd groot gelijk
Vind ik leuk
Brubru +3984
dinsdag 15 mei 2018 om 13:50
Als Cools volgend jaar evenveel progressie maakt als dit jaar komt dat wel goed.
Kijk eens hoeveel tijd Edmilson nodig had bij Standard om door te breken. Of Emond ?
Zo zijn er tientallen voorbeelden te vinden.
Door dat manifest gebrek aan geduld verliezen onze ploegen veel talenten van de toekomst.
Vind ik leuk
Smuuw +1055
dinsdag 15 mei 2018 om 22:57
Wie klapt nu nog over Cools, overrated die gast. En als je hem met Edmilson gaat vergelijken kan je beter stoppen. Edmilson heeft altijd al een flits gehad maar was nooit constant en dat kon je van in begin zien.
Vind ik leuk
Geofpurple +5632
dinsdag 15 mei 2018 om 13:36
Tomecak, Scholz,Masovic, Declari, DAT zijn meerwaardes people :P
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 13:45
Typisch weer boerepraat, ik had niet anders verwacht
Vind ik leuk
Brubru +3984
dinsdag 15 mei 2018 om 13:54
Als je een voorzitter hebt als Coucke verwacht je wat anders dan spelers van Oostende of Kortrijk.
Toen HVH indertijd ging kopen bij Belgische clubs waren dat op voorhand al flops voor de paarswit supporters.
Tijden veranderen blijkbaar.
Vind ik leuk
Hierulf +1561
dinsdag 15 mei 2018 om 17:17
Tja namen als Büttner of Marin mss ???
Vind ik leuk
Hierulf +1561
dinsdag 15 mei 2018 om 17:18
Gelukkig voor on, zeker ^^
Vind ik leuk
Svh +223
dinsdag 15 mei 2018 om 13:37
En mbemba ?
Vind ik leuk
Crusader +1563
dinsdag 15 mei 2018 om 14:13
Ik denk dat die onhaalbaar is...
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 13:41
Goede transfer al was dit geen verrassing meer ♥
Vind ik leuk
Zelfkweek +1179
dinsdag 15 mei 2018 om 13:46
Zo "breaking" is dat niet meer he VP :-)
Vind ik leuk
Toca +44306
dinsdag 15 mei 2018 om 13:47
Goeie transfer. Musona wordt nog een betere.
Vind ik leuk
Makke53 +366
dinsdag 15 mei 2018 om 15:53
Veel te rap content Toca, koop es echt iets
Vind ik leuk
Toca +44306
dinsdag 15 mei 2018 om 16:12
Ronaldo is voor volgende week.
Vind ik leuk
Smuuw +1055
dinsdag 15 mei 2018 om 22:58
Trezeguet zou een kans moeten krijgen die speelt d pannen van het dak in Turkije
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 13:57
Zijn dit de spelers die anderlecht een niveau hoger zullen tillen?
Dat durf ik te betwijfelen. Goeie eersteklassers maar voor niveau paarswit?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 13:57]
Vind ik leuk
Crusader +1563
dinsdag 15 mei 2018 om 14:11
Heb ik ook sterk mijn twijfels in maar 't kan meevallen...
'k Heb wel den indruk dat de transfers die anderlecht doet nogal kwantiteit zijn....Ofwel vertrekken er nog een hoop spelers, maar een Trebel, Dendoncker euhm en dat is het... misschien nog een Kara, die vervang je niet zomaar daar zal minstens een half seizoen tussen zitten vooraleer die een respectabel niveau bereiken...
Vind ik leuk
mauveboy +23
dinsdag 15 mei 2018 om 15:04
dat zeden ze toch ook toen we hanni enzo haalde we hebben er toch van genoten he ?
Vind ik leuk
Hierulf +1561
dinsdag 15 mei 2018 om 17:16
Eigenlijk wat is nu 'niveau paarswit' ?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 14:03
zeverpot
Vind ik leuk
TageMeister +6215
dinsdag 15 mei 2018 om 14:19
kent iemand de prijs?
Vind ik leuk
FcRazor +1507
dinsdag 15 mei 2018 om 14:57
Zijn in mijn ogen geen meerwaarde in die zin dat het geen topspelers zijn. Het lijkt er meer op dat ze de kern breder maken. Ik hoop dat er enkele toppers en technisch onderlegde spelers bij komen. Een type boussoufa, hassan... misschien ben ik te nostalgisch...
Vind ik leuk
Hierulf +1561
dinsdag 15 mei 2018 om 17:15
Werkers halen die kunnen voetballen en met veel loopvermogen
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:39
Gaan ze bu heel oostende leegkopen???
Vind ik leuk
Goegebuer +1379
dinsdag 15 mei 2018 om 15:56
Leuke kerel die Coucke, plukt Oostende leeg... Zeer netjes...
Vind ik leuk
Hierulf +1561
dinsdag 15 mei 2018 om 17:13
Slimme zet
Vind ik leuk
Kettos +2294
dinsdag 15 mei 2018 om 20:50
Geen toptransfer ma zeker geen slechte. Denk wel dat die zich gaat aanpassen aan het hogere niveau. En linksepoot was er nog nodig in de verdedeging gezien ik ni denk da Deschacht op zn 37 alles ga spelen volgend jaar ...
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 21:02
Net zoals met kvo, volledige ploeg kopen waarvan er mss 3 of 4 meerwaarde zijn
Vind ik leuk
Daknamfan +203
dinsdag 15 mei 2018 om 21:51
Vossen zei gisteren in Extra Time dat de Engelse tweede klasse sterker is dan onze eerste klasse. Anderlecht koopt nu spelers bij ploegen die niet eens top zijn in Belgie. Gaan ze daar Europees iets mee doen?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws