'DONE DEAL: RSC Anderlecht haalt verdediger uit Jupiler Pro League'

    'DONE DEAL: RSC Anderlecht haalt verdediger uit Jupiler Pro League'

    dinsdag 15 mei 2018 om 13:30

    RSC Anderlecht heeft zijn volgende zomeraankoop beet. Het haalt Antonio Milic weg bij KV Oostende. De verdediger tekent dinsdag of woensdag voor vier seizoenen.

    Wat al langer in de lucht hing, is nu ook bevestigd door Het Laatste Nieuws. Milic verlaat de Kust en tekent een contract tot 2022 bij paars-wit. De centrale verdediger was op de dinsdagtraining afwezig, maar werd wel gespot aan het Constant Vanden Stockstadion.

    Een contract voor vier seizoen is zijn deel. De transfer van Milic hing al enige tijd in de lucht, maar de deal is nu quasi afgerond. De Kroaat moet voor extra defensieve slagkracht zorgen bij Anderlecht.

    Na Yevhen Makarenko, Elias Cobbaut en Abazaj is Milic al de vierde zomertransfer voor de Brusselaars. Daar blijft het echter niet bij, want ook Knowledge Musona lijkt op weg naar Anderlecht.

    Plaats een reactie

    Svh +172
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:32
    Hupla Coucke maakt er zijn werk is een meerwaarde
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 13:32]
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14163
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:34
    Degelijke transfer voor Anderlecht.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:34
    Zijn dat meerwaardes, amai, gelukkig ben ik daar geen supporter van hoor,
    Vind ik leuk
    VaSy +807
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:35
    Heb je liever een Cools dan? ik niet hoor :)
    Vind ik leuk
    Svh +172
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:36
    Idd groot gelijk
    Vind ik leuk
    Brubru +3814
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:50
    Als Cools volgend jaar evenveel progressie maakt als dit jaar komt dat wel goed.
    Kijk eens hoeveel tijd Edmilson nodig had bij Standard om door te breken. Of Emond ?
    Zo zijn er tientallen voorbeelden te vinden.
    Door dat manifest gebrek aan geduld verliezen onze ploegen veel talenten van de toekomst.
    Vind ik leuk
    Smuuw +682
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:57
    Wie klapt nu nog over Cools, overrated die gast. En als je hem met Edmilson gaat vergelijken kan je beter stoppen. Edmilson heeft altijd al een flits gehad maar was nooit constant en dat kon je van in begin zien.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4122
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:36
    Tomecak, Scholz,Masovic, Declari, DAT zijn meerwaardes people :P
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:45
    Typisch weer boerepraat, ik had niet anders verwacht
    Vind ik leuk
    Brubru +3814
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:54
    Als je een voorzitter hebt als Coucke verwacht je wat anders dan spelers van Oostende of Kortrijk.
    Toen HVH indertijd ging kopen bij Belgische clubs waren dat op voorhand al flops voor de paarswit supporters.
    Tijden veranderen blijkbaar.
    Vind ik leuk
    Hierulf +923
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:17
    Tja namen als Büttner of Marin mss ???
    Vind ik leuk
    Hierulf +923
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:18
    Gelukkig voor on, zeker ^^
    Vind ik leuk
    Svh +172
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:37
    En mbemba ?
    Vind ik leuk
    Crusader +1564
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:13
    Ik denk dat die onhaalbaar is...
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:41
    Goede transfer al was dit geen verrassing meer ♥
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +779
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:46
    Zo "breaking" is dat niet meer he VP :-)
    Vind ik leuk
    Toca +33549
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:47
    Goeie transfer. Musona wordt nog een betere.
    Vind ik leuk
    Makke53 +270
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:53
    Veel te rap content Toca, koop es echt iets
    Vind ik leuk
    Toca +33549
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:12
    Ronaldo is voor volgende week.
    Vind ik leuk
    Smuuw +682
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:58
    Trezeguet zou een kans moeten krijgen die speelt d pannen van het dak in Turkije
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:57
    Zijn dit de spelers die anderlecht een niveau hoger zullen tillen?
    Dat durf ik te betwijfelen. Goeie eersteklassers maar voor niveau paarswit?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 13:57]
    Vind ik leuk
    Crusader +1564
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:11
    Heb ik ook sterk mijn twijfels in maar 't kan meevallen...
    'k Heb wel den indruk dat de transfers die anderlecht doet nogal kwantiteit zijn....Ofwel vertrekken er nog een hoop spelers, maar een Trebel, Dendoncker euhm en dat is het... misschien nog een Kara, die vervang je niet zomaar daar zal minstens een half seizoen tussen zitten vooraleer die een respectabel niveau bereiken...
    Vind ik leuk
    mauveboy +23
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:04
    dat zeden ze toch ook toen we hanni enzo haalde we hebben er toch van genoten he ?
    Vind ik leuk
    Hierulf +923
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:16
    Eigenlijk wat is nu 'niveau paarswit' ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:03
    zeverpot
    Vind ik leuk
    TageMeister +4667
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:19
    kent iemand de prijs?
    Vind ik leuk
    FcRazor +1154
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:57
    Zijn in mijn ogen geen meerwaarde in die zin dat het geen topspelers zijn. Het lijkt er meer op dat ze de kern breder maken. Ik hoop dat er enkele toppers en technisch onderlegde spelers bij komen. Een type boussoufa, hassan... misschien ben ik te nostalgisch...
    Vind ik leuk
    Hierulf +923
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:15
    Werkers halen die kunnen voetballen en met veel loopvermogen
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:39
    Gaan ze bu heel oostende leegkopen???
    Vind ik leuk
    Goegebuer +1154
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:56
    Leuke kerel die Coucke, plukt Oostende leeg... Zeer netjes...
    Vind ik leuk
    SD +8743
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:19
    Daar gaat de droom van Olie !
    Vind ik leuk
    Hierulf +923
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:13
    Slimme zet
    Vind ik leuk
    Kettos +2131
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:50
    Geen toptransfer ma zeker geen slechte. Denk wel dat die zich gaat aanpassen aan het hogere niveau. En linksepoot was er nog nodig in de verdedeging gezien ik ni denk da Deschacht op zn 37 alles ga spelen volgend jaar ...
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:02
    Net zoals met kvo, volledige ploeg kopen waarvan er mss 3 of 4 meerwaarde zijn
    Vind ik leuk
    Daknamfan +197
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:51
    Vossen zei gisteren in Extra Time dat de Engelse tweede klasse sterker is dan onze eerste klasse. Anderlecht koopt nu spelers bij ploegen die niet eens top zijn in Belgie. Gaan ze daar Europees iets mee doen?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'DONE DEAL: RSC Anderlecht haalt verdediger uit Jupiler Pro League'