Vanderhaeghe mist heel wat kwaliteit, maar mag topaanwinst weer verwelkomen

    Vanderhaeghe mist heel wat kwaliteit, maar mag topaanwinst weer verwelkomen

    Gepubliceerd: zaterdag 17 februari 2018 om 13:34za 17-02-2018 om 13:34

    AA Gent hoopt zondagmiddag haar perfecte thuisrapport nog wat meer glans te geven. De komst van ploeg-in-nood KV Mechelen biedt voldoende kansen op drie extra punten. Yves Vanderhaeghe kreeg deze week positief en negatief nieuws.

    Beginnen doen we met het goede nieuws: Anders Christiansen is opnieuw beschikbaar. De Deen werd deze winter binnengehengeld als topaanwinst, maar moest in zijn debuutwedstrijd meteen geblesseerd naar de kant. Nu maakt de centrale middenvelder weer deel uit van de wedstrijdselectie, zo maakte Gent bekend.

    Een welgekomen optie voor Vanderhaeghe, want de oefenmeester moet ook heel wat kwaliteit missen. Renato Neto ligt al maanden in de lappenmand, maar ook Anderson Esiti (blessure) en Birger Verstraete (geschorst) zijn niet beschikbaar. Drie centrale middenvelders die Vanderhaeghe niet kan opstellen dus. Bovendien revalideert ook Moses Simon verder.

    Poll

    Wat wordt het in de Ghelamco Arena?

    (279 stemmen)

    Plaats een reactie

    azerty +1405
    zaterdag 17 februari 2018 om 14:05
    Yves, blijf uit Hein zijn buurt want je krijgt dezelfde ziekte. op voorhand redenen zoeken om eventueel falen te verklaren. Is voor niets nodig.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15589
    zaterdag 17 februari 2018 om 14:12
    En waar precies in dit artikel zoekt Yves naar redenen voor het mogelijks falen morgen?

    Er wordt letterlijk niet één woord geciteerd dat uit Yves zijn mond te horen viel.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:19
    Mechelen wint met 1-3 van die overroepen Gentse sukkelploeg met bakken hulp van de arbiter. En dikke chance.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:32
    Wat een dwaze reactie is dat weer, het bewijs van uw intelect
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 18:22
    Het is gewoon zo. Vorige match tegen Stvv onverdiend gewonnen met hulp van de arbiter. En de matchen daarvoor speelden jullie helemaal niet geweldig. Dat noemt een opinie. Het verband met uw Intelect is mij niet duidelijk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 20:54
    Duidelijk geen fan van Gent, ik weet ook wel dat we niet 'geweldig' spelen, maar wel zeer degelijk. Eén match de arbiter mee gehad en plots winnen we al onze matchen door de ref... Opinie of niet, geheel neutraal en waarheidsgetrouw is die niet.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15589
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:03
    En dat van iemand die zichzelf luckybird noemt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 18:24
    Ja "Lord". Is er iets mis met mijn keuze van alias misschien? Zal ik ook naast de kwestie over uw username beginnen? Gent staat op plaats 4 met veel geluk. Dat is zo. En niets moest en alles mag. Wacht maar af de komende weken.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15589
    zaterdag 17 februari 2018 om 18:27
    Doe gerust, als de nood hoog is. De enige match waar we geluk hebben gehad is nu de laatste thuismatch tegen STVV. De rest hebben we gewoon eerlijk afgedwongen door te knokken. De tegenstanders hadden zelf hun kansen maar moeten afmaken, zo ook STVV. En we zullen ook maar niet beginnen over het aantal punten dat die we in het begin van het seizoen zijn verloren, mede door scheidsrechterlijke dwalingen. Dan stonden we al lang boven Charleroi en Anderlecht momenteel.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws