Met wintertransfers hadden we het Brugge misschien nog moeilijk kunnen maken

    "Met wintertransfers hadden we het Brugge misschien nog moeilijk kunnen maken"

    zaterdag 17 februari 2018 om 12:01

    Hein Vanhaezebrouck krijgt Anderlecht de laatste weken niet aan het voetballen. Vrijdag verloor paars-wit met 1-0 van STVV. In het slot van de partij gooide Vanhaezebrouck enkele jongeren voor de leeuwen, maar deed hij dat tegen zijn zin? 

    Bij Anderlecht hebben ze momenteel geen spelers op overschot. Tegen STVV waren Leander Dendoncker en Sven Kums ook nog eens geschorst. Op Stayen begon Albert Sambi Lokonga aan de match. Mohammed Dauda en Alexis Saelemaekers mochten invallen.

    "We beschikten bijna alleen maar over piepjonge invallers, degradatiekandidaten hebben een stevigere bank", stelt Vanhaezebrouck in Gazet van Antwerpen. "Dit zijn allemaal talenten, die zeker een toekomst hebben. Maar ze hebben tijd nodig."

    "Eerste klasse is nog iets anders dan de beloftecompetitie. Dit is een uitzonderlijke situatie. Met enkele wintertransfers hadden we het Club Brugge misschien nog moeilijk kunnen maken voor de titel."

    Lees ookNieuwe nederlaag, maar Vanhaezebrouck wijst naar Brugge: "Evenveel punten"

    Plaats een reactie

    Toca +30691
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:09
    Hein klaagt nochtans nooit... zijn plaat blijft nu toch erg lang hangen.
    Vind ik leuk
    freeman +10251
    zaterdag 17 februari 2018 om 13:31
    idd " zet die ploate af " !
    Vind ik leuk
    CobraX +488
    zaterdag 17 februari 2018 om 13:59
    Hij heeft nochtans 100% gelijk. En wie zegt trouwens dat hij met opzet klaagt? Wat als een journalist hem de volgende vraag stelt:

    "Wat vind je van het feit dat er zoveel jongeren op de bank zaten?"

    Moet hij dan liegen misschien?
    Vind ik leuk
    Toca +30691
    zaterdag 17 februari 2018 om 15:03
    Nee maar hij moet niet zagen en blijven zagen. De ploeg presteert niet. Of denk je dat clubs als STVV of Beveren meer kwaliteit hebben. Momenteel zijn we de slechtste ploeg van 1ste klasse denk ik.
    Vind ik leuk
    CobraX +488
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:33
    De juiste mentaliteit hebben, is ook een kwaliteit. Als je die niet hebt, win je zelfs met 11 Messi’s in je ploeg geen/amper wedstrijden. Het hoofd moet ook meewillen.
    Vind ik leuk
    Toca +30691
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:43
    Dus is hein nutteloos nu. Want de mentaliteit is nu veel slechter als onder weiler. En het voetbal ook.
    Vind ik leuk
    CobraX +488
    zaterdag 17 februari 2018 om 18:29
    Weiler had dan ook een betere kern ter beschikking en minder geblesseerden. Wij zijn serieus verzwakt t.o.v. voor de winterstop. En dan kom je in een negatieve spiraal terecht.

    Zelfs Guardiola zou niet meer uit deze ploeg halen als de spelers de knop niet omdraaien.
    Vind ik leuk
    Toca +30691
    zaterdag 17 februari 2018 om 18:37
    Nog 13 matchen en tis gedaan. En dan maar hopen op volgend seizoen zeker.
    Vind ik leuk
    CobraX +488
    zaterdag 17 februari 2018 om 18:49
    Daar hou ik m'n hart toch ook al een beetje voor vast. Coucke zal z'n portefeuille serieus mogen opentrekken vooraleer we een competitief team hebben en ik betwijfel of hij dat zal doen...

    Voor mij is elk punt dat we dit seizoen nog behalen een mirakel en elk puntenverlies de normaalste zaak van de wereld. Zo triestig is het met deze ploeg gesteld...
    Vind ik leuk
    Carola +240
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:18
    Stop met al dat gezever de put is leeg ge hebt tenminste 8 goeie spelers nodig om een ploeg te bouwen en geen huurlingen hé eigen spelers waar gaan ze dat geld halen
    Vind ik leuk
    Garland +5200
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:35
    En ... Morioka begon op de bank
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +3170
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:36
    Als er 1 iemand niets aan kan doen is het HVH wel..alleen door zijn gedrag en uitspattingen begint hij ook negatief te zijn. Hij moet gwn elke week benadrukken dat iedereen hard werkt en dat hij moet roeien met de riemen die hij heeft. Want zo is het: zagen of niet, andere en betere spelers komen er nu niet!
    Vind ik leuk
    Brubru +3803
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:44
    Niets kunnen aan doen ?
    Onyekuro zat op de bank in de belangrijke matchen, Stanciu mocht bijna nooit spelen, Hanni moest weg, Morioka ook al op de bank, ...
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +3170
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:48
    Onyekuru en Stanciu zaten ervoor ookal op de bank, wij weten ook niet wat ze door de week doen. Als zij niet goed genoeg trainen dan zitten ze op de bank. Maar daar kunnen wij niet over oordelen..
    Hanni moest idd weg maar niet van HVH denkk..
    En ja Morioka: Anderlecht en WB is niet hetzelfde eh..als hij wat tijd krijgt komt het wel goed. Seck bv is bij Genk ook nog niet dezelfde als bij WB. Dat heeft soms wat tijd nodig
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13418
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:48
    Onyekuru heb je gelijk. Stanciu had tot dan nog steeds niet bewezen een echte meerwaarde te zijn. En denk je dat Hanni weg moest van Hein? Dat denk ik namelijk niet. Hanni is bijna weggepest hier, ondanks zijn luie indruk tijdens de wedstrijden was hij een van de weinige die nog het verschil kon maken. Hanni wilde vast zo snel mogelijk weg en Anderlecht had geld nodig voor transfers.. 1 + 1 maakt 2.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:51
    Jongens jongens wa ne zagevent is da nu toch! Ik heb de indruk dat hij zelf weg wil op RSCA... is misschien ook best voor het Belgische voetbal dat hij naar het buitenland gaat... welke ploeg hier in België wil die mens nu nog? En zoals ik hier al elders gelezen heb: veel ploegen zouden een gat in de lucht springen om zo een kern te hebben... dus aan wie ligt het dan?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 12:53]
    Vind ik leuk
    Diego A M +3196
    zaterdag 17 februari 2018 om 13:02
    Het seizoen kan niet rap genoeg gedaan zijn. Ik geloof in Vhb als hij de nodige transferts krijgt en liefst bij aanvang van de voorbereiding. Niet zoals onder Vanholsbeek meestal laatste dag van transfert. Ik hoop en denk dat alles onder Coucke beter zal worden. Ondertussen moet Vhb ondanks zijn frustraties proberen tenminste Europees voetbal te halen.
    Vind ik leuk
    blondel +2172
    zaterdag 17 februari 2018 om 13:01
    Als ik Anderlecht nu bezig zie,doen ze me denken aan AA Gent in t begin van t seizoen.Zonder ziel.Maar wel met de beste trainer volgens velen.
    Vind ik leuk
    Vaneigens +847
    zaterdag 17 februari 2018 om 13:05
    Maar Hein toch, je hebt toch wintertransfers gehad... Uitgaande.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +13585
    zaterdag 17 februari 2018 om 13:08
    Momenteel de naam topclub onwaardig he..
    Vind ik leuk
    buscop +8
    zaterdag 17 februari 2018 om 13:18
    Zagen,zagen,je doet niets anders,je ploegje is niets waard!!!!!!
    Vind ik leuk
    Markske +275
    zaterdag 17 februari 2018 om 14:49
    Nooit een trainer van RSCA zoveel over FCB horen spreken. Stroop je mouwen op en doe er wat aan. Indien je denkt de beste te zijn, toon het dan. Ook met mindere spelers, niemand beweerde dat het gemakkelijk ging zijn.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 15:01
    Wie Heintje binnen haalt, dient uiteraard voor een stevige bank te zorgen. Dat moet zowat het statement van de week zijn.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Met wintertransfers hadden we het Brugge misschien nog moeilijk kunnen maken"