Nieuwe nederlaag, maar Vanhaezebrouck wijst naar Brugge: Evenveel punten

    Nieuwe nederlaag, maar Vanhaezebrouck wijst naar Brugge: "Evenveel punten"

    Gepubliceerd: vrijdag 16 februari 2018 om 23:35vr 16-02-2018 om 23:35

    RSC Anderlecht blijft op de dool. Vrijdagavond verloor het met het kleinste verschil op het veld van STVV. Na de nederlaag op Stayen ging Hein Vanhaezebrouck op zoek naar een verklaring voor het puntenverlies van zijn ploeg. 

    In de eerste helft werd de match even gestaakt. Anderlecht-fans hadden voor te veel rook gezorgd in Limburg. "Ik betreur dat, maar ik kan de supporters begrijpen. Voor Nieuwjaar hebben ze nog goede momenten gezien, maar sindsdien is er veel veranderd. En dan eisen ze hun ongenoegen", aldus Hein Vanhaezebrouck tegenover Het Laatste Nieuws. 

    "Na die onderbreking heeft STVV bijgestuurd. Zo kwam Gerkens minder aan de bal en vonden we geen oplossingen meer. Na de ongelukkige tegengoal, waar Sels wegglijdt op het moment van het schot, konden ze alles dichtgooien. Dan werd het voor ons moeilijk."

    Anderlecht heeft dringend nood aan punten. Hoe gaat Vanhaezebrouck daarvoor zorgen?  "Hoe we het gaan omkeren? Waarom wordt die vraag enkel bij ons gesteld? Club heeft de transfers gedaan dat het wilde, maar haalt na Nieuwjaar evenveel punten als ons."

    Lees ook: Besef in kleedkamer van Anderlecht: 'Onze fans hebben hun punt bewezen vandaag'

    Plaats een reactie

    Makke53 +332
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:45
    Nog nie wakker gasten?
    Vind ik leuk
    Hhti +1496
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:49
    Verschil Hein tssn Rsca en Fcb is dat Fcb tegen PO1 ploegen heeft gespeeld en dan toch nog GOED voetbal heeft gebracht en jammer genoeg te weinig scherpte voor doel. Rsca heeft op dit moment 2 tot 3 wedstrijden nodig om evenveel kansen bij elkaar te voetballen als FCB in een halve wedstrijd. Een trainer die telkens opnieuw zo FCB viseert is geen trainer op zijn plaats en heeft dus ook weinig respect voor FCB. Dat je een ploeg niet kan hebben okee MAAR als toptrainer 'de naam die ongetwijfeld zelf pretendeert' KAN dit niet. Je bent een kleine persoonlijkheid Hein die met verlies niet om kan. Jammer en vooral heel triestig voor je eigen 'IK' !!
    Vind ik leuk
    calimeros +1895
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:57
    grapjas

    Anderlecht heeft op ...
    GENK
    STANDARD
    GESPEELD
    THUIS TEGEN WAASLAND-BEVEREN

    EN OP OOSTENDE EN STVV


    DAT ZIJN DEGRADATIEPLOEGEN OF WAT ??
    MAAR JA
    EENS CALIMERO ALTIJD CALILERO ZEKER !!!!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 23:58]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 00:03
    U naam is calimero, gij huilt op elke post, gzijt een bleiter, besef da u ploegke als stront speelt en accepteer et ipv weer naar ons te wijzen voje problemen, zielig mens
    Vind ik leuk
    Basil +685
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:26
    En je moet dan eens naar zijn profiel kijken, hij is dan nog supporter van een "Nederlandse" ploeg KRC Genk en 58 jaar, ouder dus dan de hoogte van zijn IQ.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 00:11
    Nee. Die zijn idd allemaal beter dan anderlecht
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 00:11]
    Vind ik leuk
    Brubru +3809
    zaterdag 17 februari 2018 om 00:12
    Je vergeet ook rode lantaarn KVM nog thuis.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 00:12
    Straks heb ik nog Tinnitus door Uw geschreeuw.
    Vind ik leuk
    Boerken +7042
    zaterdag 17 februari 2018 om 07:04
    Oordopjes dragen hier!
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12296
    zaterdag 17 februari 2018 om 07:34
    WAT?!!?
    Vind ik leuk
    Boerken +7042
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:29
    OORDOPPEN !!!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 19:29
    :D
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12296
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:24
    AAAAAAH OK, DOORKOPPEN!
    Vind ik leuk
    Boerken +7042
    zondag 18 februari 2018 om 15:18
    Jaaaaaaaaaaah
    Vind ik leuk
    AlexGMillian +1115
    zaterdag 17 februari 2018 om 01:45
    want het seizoen is nog maar 4 matchen bezig zeker? Calimero aub hou ermee op zeg, jij bent waarschijnlijk een onwetend knulletje van 12-18 die net uit de pamper fase komt, wij luisteren niet naar zo'n gepraat als u, je doet me denken aan mijn 5 jarig kind.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12296
    zaterdag 17 februari 2018 om 07:35
    Je luistert wel, want je hebt het gelezen én op gereageerd...
    Vind ik leuk
    AlexGMillian +1115
    zondag 18 februari 2018 om 04:27
    Alé je hebt deze reactie 5x copy/pasted zelf op reacties waar er totaal geen sprake over is, precies zwaar gefrustreerd hé? Mij zelfs via twitter aanspreken vandaag, amai, een mentale instabiel persoon precies... LOL
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12296
    zondag 18 februari 2018 om 09:26
    Paranoia? Daar zijn pillen voor!
    Vind ik leuk
    Basil +685
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:30
    Nee, hij is 58 en supporter van Genk , daarom heet hij ook Calimer-OS. Een profiel van een super-dwaas...
    Vind ik leuk
    Hhti +1496
    zaterdag 17 februari 2018 om 02:32
    Zie ik ergens Calimero in mijn post staan?
    Vind ik leuk
    blondel +2737
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:44
    Op het moment dat ze ertegen speelden stonden GENK 7é STANDARD 8é W-BEVEREN 9é OOSTENDE 14é ST TRUIDEN 10é .Ja voor jullie zijn dat topploegen he.
    Vind ik leuk
    vampire81 +1193
    zaterdag 17 februari 2018 om 13:17
    ge zijt zo een stomme achterlijke debiel dat ge zelfs nog je eigen (account)naam niet correct kan schrijven, LOL idioot, hoe dom kunt ge zijn, voor jou is daar alleszins geen bodem aan, dat is wel zeer duidelijk
    Vind ik leuk
    Brubru +3809
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:50
    En weer heeft hij het over Club Brugge.
    Vind ik leuk
    calimeros +1895
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:58
    hij heeft wel 300 % gelijk hé !!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 00:01
    Nee?
    Vind ik leuk
    calimeros +1895
    zaterdag 17 februari 2018 om 00:05
    ja
    6/15 is 6/15
    zowel voor brugge als anderlecht

    daarenboven werd brugge ook nog eens op vernederende wijze door Standard uit de beker gewipt.

    brugge werd echt van de mat geveegd door Standard
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 00:12
    Wat een miserie toch bij de leider. Ellende. Triestig
    Vind ik leuk
    AlexGMillian +1115
    zaterdag 17 februari 2018 om 01:46
    grappig dat je door zoiets te zeggen u beter voelt en denkt dat RSCA top is, "juj we hebben 6/15, *TROTS*". Kind. Je staat mijlen achter, zowel op punten als op spelers als op bestuur en zeker op fans. 2 goals verschil is van de mat geveegd? mijn punt is gemaakt, je bent te jong om hier aanwezig te zijn op het internet. Ga terug uw broek verslijten op de schoolbanken nadat uw moederke uw boterhammetjes gesmeerd en gesneden heeft zodat je weer uw vinger kan opsteken zodat een persoon als wij, volwassen, zeggen of je mag praten of moet zwijgen. Flink zo.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 01:48]
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12296
    zaterdag 17 februari 2018 om 07:36
    Alweer een hoogstaande reactie Alex, zoveel meer heb je niet te bieden blijkbaar...
    Vind ik leuk
    AlexGMillian +1115
    zondag 18 februari 2018 om 04:23
    2 maanden hier, 7 posts, 211 likes, niet slecht vind ik dan. Jij krijgt precies in al de reacties hier 0 likes. Oei, nog iemand die uit frustratie aan spiegelpraat doet.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12296
    zondag 18 februari 2018 om 09:27
    Proficiat met de likes, je leven is compleet!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:04
    Gij volgt Fcb nogal? Hebt gij vroeger misschien ook een blauwzwarte pennezak gehad ?
    Vind ik leuk
    calimeros +1895
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:18
    neen manneke

    zo achterlijk ben ik niet dat ik ooit fan zou zijn of worden van fc brugghe
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:22
    Allé jonge das gewoon genieten op de moment
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 19:36
    Het houd niet op met deze kerel eh.
    Vind ik leuk
    azerty +1405
    zaterdag 17 februari 2018 om 00:04
    euch 500 %.....Hein bracht eerst Gent naar de afgrond en nu is hij bezig met RSCA. Genk is nog aan het herstellen van zijn wanbeleid."Na die onderbreking heeft STVV bijgestuurd" ....waarom kon hij dit dan niet ????? Hein zoekt steeds de reden van afgang bij andere. Hein moet buiten.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15589
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:50
    Duizend bommen en granaten nog aan toe! Een bende sokkenlopers! Verwacht maar veel commentaren van de Troglodieten! Jullie ellendelaren! Spartelende zoetwatermatrozen!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:59
    Dikke Hein oe eki je bek en ga nog een Bicky gan eten
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 23:59]
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15589
    zaterdag 17 februari 2018 om 00:07
    Ik wist niet dat Mangoesten West-Vlaams spreken.Laat staan dat ze het Belgische voetbal volgen, een laptop hebben met wifi verbinding en dan op voetbalprimeur.be terecht komen.

    Zo leert een mens toch nog iets bij op VP. Wie had dat ooit durven denken.
    Vind ik leuk
    firedwarf +3220
    zaterdag 17 februari 2018 om 00:11
    typisch hein .... zijn eigen falen weer camoufleren door te wijzen naar fouten van andere zoals sels of gerkens of zelfs een andere ploeg erbij te betrekken die geen klote ermee te maken heeft... Heintje met alle respect met het spelersmateriaal dat ge hebt rondlopen zou ge met 2 vingers in de neus moeten winnen van dit STVV...
    Vind ik leuk
    calimeros +1895
    zaterdag 17 februari 2018 om 00:15
    raar
    dat alle brugse achterlijke wakker zijn als het over ANDERLECHT gaat

    als de boerenploeg brugge niet kan winnen, zoals meestal al in 2018
    dan zijn ze hier de ganse avond niet te zien

    het lijkt wel dat hun internet niet werkt als brugge niet wint

    maar ja, eens achterlijk, altijd achterlijk zeker !!!!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 00:16]
    Vind ik leuk
    Brubru +3809
    zaterdag 17 februari 2018 om 00:26
    De Brugse supporters zitten tijdens een match in het stadion in tegenstelling tot jullie...
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12296
    zaterdag 17 februari 2018 om 07:40
    Wij zitten in een gezellig café er vlak naast
    Vind ik leuk
    ROBSON +3154
    zaterdag 17 februari 2018 om 00:30
    nog steeds 13 punten met match minder
    Vind ik leuk
    AlexGMillian +1115
    zaterdag 17 februari 2018 om 01:43
    En is dat leuk zo praten in een spiegel? Je weet toch dat de meesten hier veel ouder zijn als u en uw reacties gewoon de prullebak ingooien? Of denk je dat uw spiegelpraat ons raakt terwijl het u duidelijk raakt? Je zegt telkens het omgekeerde maarja, uw naam zegt al genoeg.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12296
    zaterdag 17 februari 2018 om 07:41
    Alex, je beseft toch dat je jezelf op ongeziene wijze tegenspreekt? Ja, je leest het en ja je reageert.
    Vind ik leuk
    AlexGMillian +1115
    zondag 18 februari 2018 om 04:26
    Je hebt precies nooit iets te zeggen jij, altijd hetzelfde. Wat voor nutteloze reactie is dit? Wat moet ik doen? Ja knikken en over uw hoofdje wrijven zoals ik in het dagelijks leven doe met uw leeftijdsgenoten?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:02
    Nee raar dat jullie trainer over brugge begint als ze verliezen van stvv
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:08
    Gij herhinnert u anders toch ook goed alle uitslagen van club.
    Vind ik leuk
    Fcb71 +5
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:57
    De avond dat jullie 5-0 van ons kregen heb jij u smoel ook niet open gedaan klein kind
    Vind ik leuk
    Kingambo +1923
    zaterdag 17 februari 2018 om 00:33
    Belachelijke opmerking die niet terzake doet ...altijd zeggen we moeten naar onszelf kijken en nu haalt hij er Brugge bij ??? Flauw, heel flauw
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 00:36
    Het zou wel jammer zijn indien we nu gespeend moeten blijven van de verrijkende vertellingen van de Kurt.
    Vind ik leuk
    AlexGMillian +1115
    zaterdag 17 februari 2018 om 01:41
    haha altijd FCB bovenhalen, die gast is ziek en jaloers.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:01
    Dus om het in het kort te verwoorden : Omdat brugge 3 matchen gelijk heeft gespeeld mag anderlecht 3 keer verliezen .. ? Hij beseft toch dat hij tegen stvv heeft gespeeld vanavond ? En niet tegen brugge ... hein uw verklaringen beginnen meer en meer op die van trump te lijken
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 08:04]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:36
    Hein = Trump!!
    Vind ik leuk
    Sweatisglory +1020
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:17
    Ik herhaal het:Karma is a bitch.
    Hein mag alle van zijn gekende mantra's herhalen zoveel hij wil: de feiten blijven de feiten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:37
    En we wuiven met zijn allen naar de HEIN! COBW!! Morgen 3punten binnen voor gent!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:44
    Club nix op aan te merken. Hein laat gent in de steek,kijk nu naar gent. Teminste strijdvaardig voor playoff1. Je laat kaagent vallen. En nu is hein aan het vallen. En anderlecht komt er boven op,want coucke zal investeren. Triestig op die manier. Kan nie wachten tot anderlecht op bezoek kom in ons ghelamco. We are ready!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws