Wordt Genk enkel een tussenstation? Seck droomt al van stap hogerop

Wordt Genk enkel een tussenstation? Seck droomt al van stap hogerop

dinsdag 16 januari 2018 om 18:34

KRC Genk staat op het punt om Ibrahima Seck over te nemen van Waasland-Beveren. De 28-jarige Senegalees is klaar voor een stap hogerop in zijn carrière. Genk lijkt echter niet het eindstation te gaan worden.

Als het van de middenvelder zelf afhangt, zal hij niet voor eeuwig bij Genk blijven voetballen. Hij durft nog steeds te dromen van een stap hogerop."Ik ben gemaakt voor de Premier League", zegt hij in Sport/Voetbalmagazine. "Dankzij mijn Frans paspoort heb ik zelfs geen interlands nodig om in Engeland te voetballen."

Een nieuwe stap zou hem ook helemaal niet veranderen, zegt Seck. "Wat een transfer naar een grote competitie met mij zou doen? Niet veel. Wij Senegalezen zijn meestal bescheiden van aard en vergeten nooit vanwaar we komen", klinkt het.

Seck speelde in zijn carrière enkel nog maar voor Belgische, Senegalese en Franse clubs. Hij was actief in de Ligue 2 en onze Jupiler Pro League. Verwacht wordt dat hij dinsdag of woensdag nog zal voorgesteld worden bij Genk.

Plaats een reactie

dinsdag 16 januari 2018 om 18:42
Wat zou het zalig zijn mocht Waasland Beveren PO1 halen en Genk niet. Of dat WB wint van Genk op speeldag 29 waardoor die uitgeteld zijn voor PO1.
Ik hou niet echt van overlopers. Ik hou enorm van de mentaliteit van Clement, maar hij maakte een enorme fout door naar Genk over te stappen en dan ook nog Seck wegkapen vind ik een stap te ver.
Mijn sympathie voor de man is daardoor echt bekoeld.
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 20:01
100% correct
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 02:42
de voetbalwereld is er één die gaat over de wet van de sterkste. 1 miljoen voor Seck en na een jaar verkopen we hem aan een dikke ploeg voor 10miljoen! En Clement, die heft gewoon zijn hart laten spreken en hij is nu éénmaal een GENKIE ! Hij is in der tijd ook naar Club Brugge vertrokken als speler, omdat dit ook een stap hoger was dan Genk! EN WE GUNDE HEM ZIJN TRANSFER net hetzelfde met Koen Daerden en noem ze maar op! Heeft niks met overlopen te maken! Iedereen wil hogerop, aanvaard je dat niet, zou ik ook niet meer naar het voetbal gaan zien als ik van u was ! En wees blij met 1miljoen euro voor Seck! Die was binnen een paar maanden anders GRATIS weg!! DANK U GENK zegt men dan! GRAAG GEDAAN Beef(veren)
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 januari 2018 om 02:46]
Vind ik leuk
Verne +206
dinsdag 16 januari 2018 om 18:52
Voor de Premier League is hij wel een heel pak te traag.
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 19:08
Awel tornado79 wie ben ik om u tegen te spreken?
Vind ik leuk
JODES +501
dinsdag 16 januari 2018 om 19:32
Toch zo bescheiden die Senegalezen... hij heeft nog maar amper getekend bij een wisselvallige Belgische topploeg en hij zegt al dat hij naar de PL gaat...
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 02:49
Die man heft AMBITIE, daarme gaat hij ook weg bij Beveren! En Clement ook. Welk project heeft Beveren? 1 keer per 10j eens een goed seizoen spelen en die ander 9j tegen de degradatie? Is niks voor Clement he! Genk heft als ambitie terug aansluiten bij de TOP en weer een stabiele topclub te blijven en prijzen te pakken! Denk je dat het een motivatie is voor een trainer als enkel telt: Als we ons redden is het goed?
Vind ik leuk
VeeDeeVee +7121
dinsdag 16 januari 2018 om 21:17
Dan kan hij even goed het seizoen uitdoen bij WB.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Wordt Genk enkel een tussenstation? Seck droomt al van stap hogerop