BREAKING: 'International komt op huurbasis naar Club Brugge'

    BREAKING: 'International komt op huurbasis naar Club Brugge'

    maandag 15 januari 2018 om 12:30

    Club Brugge heeft deze winter met Vladimir Gabulov al een nieuwe doelman gehaald, maar de kans is groot dat er nog eentje komt. Ook Dennis Boyko is op weg naar het Jan Breydelstadion.

    Volgens de Turkse journalist Murat Özen, doorgaan goed geïnformeerd, is deze Oekraïener een toptarget voor Club Brugge. Momenteel is hij nog actief bij Besiktas. De 29-jarige doelman speelde al vijf interlands bij Oekraïne, maar bij Besiktas zit hij bijna permanent op de bank. Club zou hem kunnen huren voor 200.000 euro, plus de helft van zijn salaris.

    De vraag is wat het nut is van deze doelman, aangezien Gabulov, Guillaume Hubert en Ethan Horvath nog rondlopen in Brugge. Die laatste zou wel uitgeleend willen worden. Opvallend detail: in 2015 speelde Boyko met Dnjepr nog de kwartfinale van de Europa League tegen Club Brugge. Boyko keepte in beide wedstrijden.

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +12703
    maandag 15 januari 2018 om 12:38
    Zeg nog eens dat ze nog volop in Horvath en Hubert geloven.. Niet dus!
    Vind ik leuk
    BS90 +4253
    maandag 15 januari 2018 om 12:41
    Weet Club Brugge dat je niet met 11 keepers mag spelen?
    Vind ik leuk
    azerty +1362
    maandag 15 januari 2018 om 12:53
    Waarschijnlijk om de tegenstand ook nog een kans te geven.

    Vind ik leuk
    Lupo +356
    maandag 15 januari 2018 om 15:43
    dat mag als ze maar niet allemaal in de goal staan ;-)
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 15:43]
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:40
    het FCB van de toekomst: 9 keepers + vormer en vanaken.
    nog altijd kampioen.
    Vind ik leuk
    maandag 15 januari 2018 om 13:03
    ik herinner me die beide matchen tegen Dnjepr Dnipropetrovsk (blijft de coolste naam om uit te spreken) nog. Boyko was daar verdorie een sluitend sluitstuk.
    Vind ik leuk
    ElPimpi +1064
    maandag 15 januari 2018 om 16:52
    En na die match ginder was ik serieus pissed off, had alles te maken met de tactiek van onze Michel toen. Zo behoudend.
    Deed me onmiddellijk terug denken aan de match van onze Rode Duivels tegen Argentinie, juist hetzelfde gevoel had ik toen: serieuze gemiste kans door behoudende aanpak... in plaats van toen van onze eigen sterkte uit te gaan ... :-(
    tetoemetoch, het komt weer allemaal naar boven se ...
    Vind ik leuk
    Toca +28506
    maandag 15 januari 2018 om 13:26
    Mannaert heeft echt iets met de matroesjkas precies.. haha.
    Vind ik leuk
    ElPimpi +1064
    maandag 15 januari 2018 om 16:53
    They are just dancers, not prostitutes ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 15 januari 2018 om 14:37
    serieus man? en dan verwonderd zijn dat er een "doelmannenprobleem" is. Tis verdorie bestuur zelf die al jaren het vertrouwen wegpakt van ELKE doelman door er tijdens de transferperiode nog 1 of 2 bij te halen.
    Vind ik leuk
    maandag 15 januari 2018 om 17:56
    Kan k begrijpen wat je zegt. Nu de eerste fout is na Ryan geen deftige keeper meer gekocht. In de eerste plaats. Allemaal net niet. Maar ik zie dat ook terugkomen bij andere ploegen, geen echte topkeepers meer. Zie maar anderlecht(en ik reken Sels mee) standard Genk. Die van Gent is nog 't beste.
    Vind ik leuk
    wesleyvb +728
    maandag 15 januari 2018 om 17:38
    Straks halen ze Stijnen nog terug!
    Vind ik leuk
    maandag 15 januari 2018 om 18:13
    Ne Rus en nen Oekrainer. Als dat maar goed komt
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    BREAKING: 'International komt op huurbasis naar Club Brugge'