'West Ham duwt door voor Dendoncker en doet een eerste bod bij Anderlecht'

    'West Ham duwt door voor Dendoncker en doet een eerste bod bij Anderlecht'

    donderdag 11 januari 2018 om 14:15

    Leander Dendoncker wil RSC Anderlecht verlaten. Vorige zomer flirtte de Rode Duivel al met AS Monaco, maar toen mocht het jeugdproduct niet vertrekken. Ook deze keer lijkt paars-wit niet echt bereidwillig te zijn om mee te werken, tenzij bij een ultiem bod. West Ham doet alvast een poging.

    Daily Express meldt dat West Ham United een bod gedaan heeft van 21,5 miljoen euro voor de Rode Duivel. Herman Van Holsbeeck verklaarde het eerder al: "Dendoncker mag niet weinig, tenzij er een waanzinnig bod komt". Dat bedrag wordt geschat op ongeveer 25 à 30 miljoen euro.

    De kans dat paars-wit het bod weigert, zit er zeker en vast in. Door het uitvallen van Kara Mbodji is Dendoncker nu een onmisbare schakel centraal achterin. Een vertrek van het Anderlechtproduct zou wel perspectieven bieden voor nieuwe inkomende transfers. Afwachten of de Brusselaars akkoord zullen gaan met het bod van de Engelsen.

    Poll

    Zal Anderlecht hem laten gaan voor dat bedrag?

    (749 stemmen)

    Plaats een reactie

    Toca +27709
    donderdag 11 januari 2018 om 14:22
    Voor die prijs mannekes... als eerste bod.. moet je voor 25 miljoen gaan en verkopen.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +2570
    donderdag 11 januari 2018 om 14:23
    Voor dit bod zou ik hem echt laten gaan... We hebben al eens een Aruna Dindane verhaal gehad he!
    En idem met Theo!
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +11615
    donderdag 11 januari 2018 om 14:26
    Meer dan 20 miljoen is toch massa's veel voor een JPL-club, wie dan ook. Gewoon doen toch!
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 14:31
    21 Miljoen is echt al een mooi bedrag maar ik heb wel het gevoel dat we er meer uit kunnen sleuren. Nu ja wat ken ik er natuurlijk van, zal dit allemaal maar overlaten aan de mensen met kennis van zaken. Als we die tegenwoordig nog hebben op RSCA.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +10666
    donderdag 11 januari 2018 om 14:32
    Ik zou er toch nog wat extra bonussen van ettelijke miljoenen proberen afpitsen als dit hun eerste bod is.
    Vind ik leuk
    Garland +4809
    donderdag 11 januari 2018 om 14:35
    Voor 21 miljoen moet je elke speler in België persoonlijk gaan brengen.

    Steek dat geld in je jeugdwerking en je kunt nog jaren door.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 14:36
    Mocht dit waar zijn, zeker laten gaan! DD is belangrijk voor ons maar voor 21 miljoen kan je deze winter nog gericht spelers aankopen met oog op volgend seizoen.
    Vind ik leuk
    Rimka96 +601
    donderdag 11 januari 2018 om 14:42
    Met spijt in het hart hoop ik dat hij de juiste keuze neemt, naar welk team hij gaat, maar we moeten ééns zijn dat hij weg moet, aangezien hij dat ook verlangt en er toch geen motivatie meer is als hij bij RSCA blijft. Oké, hij heeft een slecht half jaar achter de rug, net omwille het feit hij een transfer dacht te realiseren en dat het niet gelukt is. Sowieso is hij goud waard en zal hij voor eender welke team een meerwaarde betekenen. West Ham is uiteindelijk een heel mooie stap voor Leander
    Vind ik leuk
    BigShaq +253
    donderdag 11 januari 2018 om 14:45
    21,5 mil = spits van 10 mil + vervanger voor middenveld van 5 mil en vervanger verdediger 5m. We hebben zelf nog geld over :P geld moet rollen he
    Vind ik leuk
    Boerken +5979
    donderdag 11 januari 2018 om 15:14
    Met het geen hij dit seizoen brengt? Verkopen voor die prijs en met een strik er rond !
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 15:37
    Rijven mannen, nie twijfelen!
    Vind ik leuk
    dakcota +3961
    donderdag 11 januari 2018 om 15:47
    waar zitten die dat zeiden max 10miljoen voor DD??????


    (ik weet, het zijn maar geruchten, maar dit is wel een logisch eerste bod)
    Vind ik leuk
    Toca +27709
    donderdag 11 januari 2018 om 15:59
    Dat zijn mensen die te kort door de bocht gaan en enkel zijn eerste maanden dit seizoen willen onthouden.
    Maar gelukkig zien die geinteresseerde club(s) verder, en beseffen die hoeveel marge en mogelijkheden Dendoncker echt heeft.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 15:52
    Als dit waar is dit interessant. Het is wel waar dat als hij mee naar het WK kan en hij er mag spelen en goed speelt, dat zijn waarde fel zal stijgen (kijk maar naar de waarde van Kompany, Vertonghen, Alderweireld, Meunier, ...). Die inkomsten loop je als Anderlecht zijnde dan mis. Maar misschien kan Anderlecht nog bonussen afdwingen of een percentage bij doorverkoop. Maar 21,5 miljoen euro... is ook al een prima bedrag!
    Vind ik leuk
    Mario_ +1028
    donderdag 11 januari 2018 om 18:43
    Dat bedrag + nog wat randvoorwaarden....dan kun je hem niet houden
    Vind ik leuk
    ketje55 +2099
    donderdag 11 januari 2018 om 19:18
    Vanaf 30 miljoen kunt ge al praten, anders kopers wegsturen. Simpel!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 20:55
    Als men in Nederland pakweg bij Ajax ,PSV of Feyenoord de beste speler komt halen is dat voor 30 miljoen....
    Waarom kan dat hier niet?
    Inmiddels zijn we internationaal toch wel een trapje hoger dan Nederland !
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:38
    daar valt nu eens mijn broek van af zie.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'West Ham duwt door voor Dendoncker en doet een eerste bod bij Anderlecht'