De Vlieger haalt keihard uit naar recidivist Sa Pinto: Pipo de Clown

De Vlieger haalt keihard uit naar recidivist Sa Pinto: "Pipo de Clown"

dinsdag 9 januari 2018 om 19:02

Ricardo Sa Pinto heeft zich dinsdag opnieuw van zijn slechtste kant laten zien. De trainer van Standard werd opnieuw naar de tribunes gestuurd, maar dit keer wel tijdens een oefenmatch.

De Portugees was niet tevreden dat zijn team op achterstand kwam tegen Dusseldorf en liet dat duidelijk blijken. Hij trapte tegen enkele kegeltjes en ging verhaal halen bij de scheidsrechter. Daarna mocht Sa Pinto de rest van de match volgen in de tribune. Eenzaam zal hij niet geweest zijn, want enkele minuten later werd zijn assistent Rui Mota ook naar de tribune gestuurd.

Analist Geert De Vlieger was één van de eersten om te reageren via Twitter. "What’s new...Pinto (Pipo) de clown #calimero", schreef de ex-Rode Duivel. Het is dan ook absoluut niet de eerste keer dat Sa Pinto zich in negatieve zin laat opmerken. Enkele weken geleden voerde hij nog een toneelstukje op tegen Anderlecht. Daarvoor werd hij drie wedstrijden geschorst.

Lees ook: Sa Pinto en zijn assistent zorgen voor smet op zege van Standard
Lees ook: De beelden: Sa Pinto gaat het veld op en krijgt het aan de stok met de ref

Plaats een reactie

dinsdag 9 januari 2018 om 19:06
Past volledig bij het DNA van de Luikenaars. Passie, vurig...Loser, niemendal.
Vind ik leuk
Rhrscl +11
dinsdag 9 januari 2018 om 19:13
Zielig mens. Zitten en zwijgen past bij jullie
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 19:14
Wat is jullie DNA ? 13 punten achterstaan op club ?
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 19:25
Sorry Frederico, ik liet mij helemaal gaan. Ik vind dat Standard deze driftkikker gewoon onmiddellijk op straat moet zetten. Wat een irritante figuur!
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 09:29
*Federico

Ik vind dat hij nog beter voetbal brengt dan andere trainers in eerste klasse, het is idd wel een driftkikker maar zo'n figuur hebben we gewoon nodig ! Aangezien hij ook voor mentaliteit en grinta zorgt vraag ik me gewoon af waarom ij op straat moet worden gezet !
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 09:42
Omdat je daar als club niet mee wil geassocieerd worden. Das al de 3de keer dat hij het terrein oploopt, dat is not done. Zelfs niet in provinciale voetbal...
Vind ik leuk
Toca +13460
dinsdag 9 januari 2018 om 19:31
Voor websites is Sa pinto wel een dankbaar figuur.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 19:44
Freddy postte het misschien cru en ongenuanceerd maar het klopt wel dat dit soort taferelen
veelvuldig verbonden zijn aan deze club he! De lijn tussen passie/vurigheid en agressie is nu eenmaal niet zo heel groot. De club zou hierover moeten waken en een duidelijke grens trekken i.p.v. zulk gedrag ook nog te gaan verdedigen tegenover een of andere geschillencommissie...
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 20:10
erger dan het gedrag van Sa Pinto, zijn de nonsens die debielen als dat tweederangskeeperke mogen verspreiden.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 20:18
Dit kunt ge als standard zijnde toch niet blijven pikken.Echt nie meer normaal!!
Vind ik leuk
VeeDeeVee +6265
dinsdag 9 januari 2018 om 20:46
Ongelofelijk toch dat zo iemand hoofdcoach mag zijn van een eersteklasseclub. In provinciale of bij de jeugd zo zo’n onnozelaar het geen maand mogen uitzingen. Die man is een schande en schaamte voor Standard.
Vind ik leuk
TP17 +478
dinsdag 9 januari 2018 om 21:05
Zes maanden schorsen met onmiddelijke ingang. Dan zal het wel gedaan zijn met die zever
Vind ik leuk