Sa Pinto en zijn assistent zorgen voor smet op zege van Standard

Sa Pinto en zijn assistent zorgen voor smet op zege van Standard

dinsdag 9 januari 2018 om 17:24

Standard heeft dinsdag op stage de maat genomen van Düsseldorf. De Rouches wonnen van de Duitsers met 1-3. Een smet op de zege was het gedrag van Ricardo Sa Pinto.

Al vroeg in de partij klommen de Duitsers op voorsprong. Sa Pinto was niet blij met de 1-0 stand. De Portugees trapte tegen enkele kegeltjes en ging verhaal halen bij de scheidsrechter. Daarna mocht Sa Pinto de rest van de match volgen in de tribune. Daar zat hij niet lang alleen, want ook zijn assistent Rui Mota werd goed een kwartier later naar de tribunes verwezen.

Zonder trainer(s) op de bank kwam Standard toch langszij. Na een voorzet van Mpoku trof Orlando Sa raak. Na een eigen doelpunt van Giesselmann klommen de Rouches op voorsprong. Mpoku zorgde op het uur voor de eindstand.

Plaats een reactie

dinsdag 9 januari 2018 om 17:31
Dé winnaar van de prijs voor meest iconische foto van 2018 is al bekend.

Deze foto wil ik ook niemand onthouden:

https://twitter.com/DerFrvde/status/950739444394491904
[Reactie gewijzigd op dinsdag 9 januari 2018 om 17:34]
Vind ik leuk
Garland +3160
dinsdag 9 januari 2018 om 17:34
Bij VP hebben ze smaak. Zalige foto.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 17:33
Voila, zoals ik in mijn eerdere reactie op het vorige topic al zei: Ze volgen samen mooi de gedragscode van de club. Toch niks mis me :)
Vind ik leuk
Garland +3160
dinsdag 9 januari 2018 om 17:34
Wacht nog even. Straks komt Standard beweren dat ze onschuldig zijn.
Vind ik leuk
ricky 2 +845
dinsdag 9 januari 2018 om 17:40
Hetzelfde liedje als in de beker tegen Anderlecht
On a gagné On a gagné
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 17:40
Hij werd gewoon verkeerd begrepen!
Sa Pinto zei:
Wass? Anrufen mag nicht? ich habe es nicht gewusst!
In mein kämpf muss meine Spieler meer gas geven!
Waarbij hij dus gewoon wilde zeggen dat ze zoals ze in ons dialect zeggen gas moeten geven, sneller moeten zijn :)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 9 januari 2018 om 17:59]
Vind ik leuk
SD +2589
dinsdag 9 januari 2018 om 19:51
Voor mij mogen die altijd in de tribune zitten als Deflandre langs het terrein is
Vind ik leuk
VeeDeeVee +6143
dinsdag 9 januari 2018 om 19:59
Geniale foto! Met zeer weinig hersenpan op ook.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 20:13
daydreamer op zijn best schitterend!!!!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Sa Pinto en zijn assistent zorgen voor smet op zege van Standard