Van Holsbeeck sneert naar Weiler: 'Dat is onze grootste ontgoocheling'

    Van Holsbeeck sneert naar Weiler: 'Dat is onze grootste ontgoocheling'

    woensdag 6 december 2017 om 17:15

    Herman Van Holsbeeck is altijd één van de vurigste supporters geweest van René Weiler. Toch moest de manager van Anderlecht na de wedstrijd tegen Celtic (0-1) toegeven dat de Champions League anders zou verlopen zijn als Hein Vanhaezebrouck vroeger aan de macht kwam bij paars-wit.

    "Hadden we de coach enkele weken vroeger kunnen aanwerven, zouden we vandaag heel tevreden zijn", vertelde Van Holsbeeck tegenover Sporza. "Maar met "als" en het verleden win je niets. Het zit erop en we moeten ons nu focussen op de titel. Als je de campagne bekijkt, denk ik dat we iets hebben laten liggen, omdat we sterker waren dan Celtic."

    "Het doel was om derde te eindigen, omdat je twee ploegen had die van een andere planeet komen. Desondanks hebben we thuis onze voet naast Bayern gezet. Maar het is vooral de thuiswedstrijd tegen Celtic. Dat is onze grootste ontgoocheling. Als je de wedstrijd van gisteren bekijkt, denk ik dat we daar minstens een gelijkspel hadden kunnen behalen met een andere aanpak", besloot Van Holsbeeck.

    Lees ook: Vanhaezebrouck kwam te laat: "Dan had je thuis tegen Celtic anders gespeeld"

    Poll

    Heeft Anderlecht te lang gewacht met het ontslag van Weiler

    (380 stemmen)

    Plaats een reactie

    Dirk H +2575
    woensdag 6 december 2017 om 17:25
    HVH dit was 1 van de zoveel miskopen die jij zelf geregeld hebt
    Vind ik leuk
    Prpldynmt +4468
    woensdag 6 december 2017 om 17:54
    Hij had Weiler 2 maanden vroeger ontslaan, want elke blinde kon zien dat het van kwaad naar erger ging.
    Vind ik leuk
    Toca +28455
    woensdag 6 december 2017 om 18:11
    Het is idd dubbel. Het feit dat het bestuur ons dommerikken vond. Maar ze nu toegeven dat we toch een punt hadden.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +12693
    woensdag 6 december 2017 om 18:25
    Natrappen naar Weiler: Part 3.568...
    Waarom praat iedereen zelfs nog over die nietsnut?
    Vind ik leuk
    firedwarf +2812
    woensdag 6 december 2017 om 18:29
    Kan het aan mij liggen ma was nicolas de fruitkorf reiger niet de trainer tijdens de match tegen celtic thuis??? Snap niet hoe ge dit dan nog aan weiler kunt aansmeren... Hij was toen immers al ontslagen...
    Vind ik leuk
    Zetterberg +7504
    woensdag 6 december 2017 om 20:04
    Het verlies tegen Celtic, mag je van mijn part op het conto van Frutos schrijven. Je zo ingraven op eigen veld, terwijl de spelers bevrijd hadden moeten zijn vanuit dat defensieve juk dat Weiler had opgelegd. Hij maakte die match er een Weiler 2.0 van. Die match hadden ze moeten aanvallen en vrijuit spelen en als ze dan met 0-3 verloren hadden, tant pis
    Vind ik leuk
    TP17 +597
    woensdag 6 december 2017 om 20:07
    Het verlies tegen Celtic ligt aan Frutos, maar het is Weiler die de mentaliteit erin gepompt heeft bij Anderlecht. En dat was een mentaliteit van bange wezels. Weiler had schrik van letterlijk elke ploeg waar hij tegen moest spelen. En die mentaliteit heeft Frutos overgenomen tegen Celtic. Gelukkig denkt Heintje anders. Het is nog niet geweldig, maar onze mentaliteit is tenminste positief.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 20:08]
    Vind ik leuk
    Boerken +6365
    woensdag 6 december 2017 om 21:16
    Als we zo gaan beginnen. Pff
    Vind ik leuk
    Bart1999 +1455
    donderdag 7 december 2017 om 12:35
    Ze hadden Billie toch kunnen vragen om twee maanden eerder alles naar de kloten te gooien bij Gent ? Heintje denkt inderdaad anders, vooral aan zichzelf.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van Holsbeeck sneert naar Weiler: 'Dat is onze grootste ontgoocheling'