'Barça heeft vier alternatieven voor Coutinho, Vermaelen moet vrezen voor vertrek'

'Barça heeft vier alternatieven voor Coutinho, Vermaelen moet vrezen voor vertrek'

donderdag 2 november 2017 om 18:22

FC Barcelona is vastbesloten om in januari een aanvallend ingestelde speler aan de selectie toe te voegen. Philippe Coutinho geniet zoals bekend de voorkeur in Camp Nou, maar de Catalanen hebben ook verschillende alternatieven op het oog.

Dat meldt Diario Sport. Barça beslist in de komende weken of een nieuwe poging wordt gedaan voor Coutinho. De koploper van de Primera Division wil echter geen 150 miljoen euro overmaken naar Liverpool. Het voorstel zal ongeveer gelijk zijn aan het aanbod van afgelopen zomer én wat Paris Saint-Germain voor de Braziliaanse smaakmaker over heeft.

Mocht Liverpool niet overstag gaan, dan heeft Barça vier talentvolle en goedkopere alternatieven op het oog. Dat zijn Leon Goretzka (Schalke 04), Max Meyer (Schalke 04), Julian Brandt (Bayer Leverkusen) en Thomas Lemar (AS Monaco). Daarnaast moet de defensie van vers bloed worden voorzien. Daarvoor is Jonathan Tah (Bayer Leverkusen) de belangrijkste kandidaat.

Barcelona wil ruimte maken in de selectie door enkele overbodige krachten te slijten. Aleix Vidal en Thomas Vermaelen lijken vrijwel zeker te vertrekken, terwijl de club ook bereid is te luisteren naar voorstellen voor André Gomes.

Plaats een reactie

donderdag 2 november 2017 om 18:32
Goretzka zou ik sowieso voor gaan. Mss pas voor de zomer maar wel in winter binnenhalen. Heefr aflopend contract dus kan gratis tekenen voor barcelona. Dus die zou ik sowieso binnenhalen. Vermaelen moet niet vrezen voor vertrek. Hij mag hopen op een vertrek. Hij wil weg.
Tah vind ik ook een goede speler maar of hij materiaal is voor Barcelona daar twijfel ik over. Koulibaly werd ook over gesproken. Zelfde twijfel bij hem. (Hoewel napoli ook in opbouw goed is wat toch zijn sterkste kant niet is.)
Voor de juiste prijs is coutinho ook een optie voor mij al gaat die juiste prijs niet vallen. En volgens mij al zeker in de winter niet.
En wat met Seri? Ineens nul interesse?
Inigo Martinez?
En mss een spits om suarez wat te ontlasten?

We gaan nog spijt hebben dat dat bestuur er nog steeds zit.
Vind ik leuk
donderdag 2 november 2017 om 19:34
Ik zie Messi nog ni rap bijtekenen, de weg naar city lonkt volgens mij.
Vind ik leuk
donderdag 2 november 2017 om 22:46
Nee hoor, hij zal wel bijtekenen. Barca is zijn leven, zijn familie, zijn ... alles.
Vind ik leuk
donderdag 2 november 2017 om 23:03
Ging Goretzka niet naar Bayern met aflopend contract?
Vind ik leuk
vrijdag 3 november 2017 om 01:03
Die hadden ook interesse ja. Maar er is nog niets rond. Kan pas vanaf januari onderhandeld worden.
Vind ik leuk
vrijdag 3 november 2017 om 09:07
Aha oke oke bedankt ;)
Vind ik leuk
donderdag 2 november 2017 om 22:45
Zou die eerste 3 zeker halen, Lemar hoeft niet vind ik en die gaat toch te duur zijn. Tah zou ik ook wel willen zien komen aangezien er voor Umtiti betere alternatieven zijn. Maar waar is Seri naar toe ? Verder ook nog een betere keeper idd waardige concurrentie voor Suarez.
Vind ik leuk
firedwarf +1066
donderdag 2 november 2017 om 22:52
Het zal geen EN EN EN verhaal worden vrees ik als er al 1tje komt mogen ze blij zijn... Wat betreft Seri , ik denk dat die het zelf verbrod heeft door zijn uitspraken in de media dat hij niet meer naar barcelona wou en dat hij liever bleef waar hij zat want dat barcelona hem te weinig bood. Een betere keeper ben ik compleet voorstander van liefst ofwel een jong talent ofwel een ervaren rot die in de schaduw van ter stegen als 2de keeper opereert... Concurrentie voor Suarez is er in principe door Paco Alcacer ma die wordt nu net niet daar uitgespeeld maar meestal op de flank... Daar versterking halen zal moeilijk worden want in het verleden is gebleken dat alle topnamen die je daar voor haalt meestal niet tevreden zijn met een B statuut... Ofwel zijn het doorwinterde veteranen in de najaren van hun carriere ofwel spelers die niet hoger ambieren... De lijst daarvoor is lang genoeg... Larsson, Gudjohnsson , Ezquerro... Ik voorzie dan ook problemen moest men echt voor een topper gaan zoals een Griezmann want dan krijg je dezelfde situatie zoals een paar jaar geleden met Ibrahimovic...
Vind ik leuk
donderdag 2 november 2017 om 22:58
Zou dan in de goal voor Donnaruma gaan, Seri hoeft niet meer als Die Duitser(s) zouden komen en in de spits zou Griezie zeker niet mistaan, al zou ik vooral Auba graag zien komen.

Vind ik leuk
firedwarf +1066
donderdag 2 november 2017 om 23:06
Donnaruma mag je vergeten... die krijg je nooit bij AC Milaan losgepeuterd... Trouwens een Donnaruma komt niet om reservekeeper bij Barcelona te worden dus dan zou je ter stegen gelijk degraderen tot 2de keeper... Nee als je dat doet zou ik gelijk voor een degelijke keeper kijken die het ziet zitten 2de keeper te worden en dat mag een jong talentje zijn of een ouwe rot ... Hoeveel jaren heeft Pinto bv geen 2de keeper geweest... Geen A materiaal :) ma voor wa bekermatchkes en af en toe in te vallen goed genoeg ;)
Vind ik leuk
donderdag 2 november 2017 om 23:11
Donnaruma gewoon eerste keeper maken, Ter stegen is denk ik denk ik nog minder dan Pinto die idd een waardige Back up was voor Valdes.
Vind ik leuk
vrijdag 3 november 2017 om 01:04
Keeper? Tweede keeper dan. Met Ter Stegen is niets mis. Laat die maar mooi staan :-)
Vind ik leuk
vrijdag 3 november 2017 om 01:19
Ik ben er toch niet tevreden over maar ja, kan zijn dat ik een echte legende (Valdes) nog niet helemaal ben vergeten. Donnaruma zou een mooie keeper zijn vind ik maar daar hebben we dus een andere mening over.
Vind ik leuk
firedwarf +1066
donderdag 2 november 2017 om 22:48
draxler ophalen bij PSG heb je meer aan en PSG moet besparen door financial fairplay en anders als je toch de beurs wil trekken veratti halen maar die zal duurder uitvallen dan coutinho... Verder zou ik André gomes en paco alcacer toch eens een half seizoen uitlenen aan een ploeg als villareal of deportivo ofzo , denk dat deze jongens heus nog wel toekomst bij barcelona hebben... Jong en talentvol , waarom ook niet eens kijken wat er nog op la masia rondloopt? En als je toch voor versterking int middenveld gaat zoeken bij Valencia loopt er nog een miquel soler rond... Zeker de moeite + spaans ... Barcelona moet qua evenwicht terug wat meer spaanse spelers halen vind ik, er loopt teveel buitenlandse B garnituur rond.... Tenslotte Vermaelen? In godsname doet er ne grote strik rond en duw die zo snel mogelijk een ocmw lokaal binnen... Daar heb je totaal niks aan... Ook voor Aleix Vidal kijken of er interesse in verhuur is waarin hij een positie aangemeten krijgt zoals bij barcelona ( verhuur aan bv deportivo of sevilla) en anders verkopen... Geloof da Celta de Vigo er interesse in had of Real Sociedad
Vind ik leuk
donderdag 2 november 2017 om 23:03
Zou Vidal en Alcacer liever houden. Gomes mag gewoon verkocht worden, interesse genoeg. Vermaelen ook beter wegdoen.

Ik zou PSG gewoon boycotten, Draxler hoeft niet per se, Veratti is een echte versterking maar hij gaat zeker 150M kosten, Coutinho hetzelfde.
Vind ik leuk
firedwarf +1066
donderdag 2 november 2017 om 23:04
Denk da draxler de ideale aanwinst zou zijn om iniesta te ontlasten aangezien ze voor die plaats niet echt een jonge opvolger hebben rondlopen, tenslotte is paulinho die af en toe op die plaats speelt ook niet meer van de jongste...
Vind ik leuk
donderdag 2 november 2017 om 23:09
Paulinho is mss wel Barçawaardig, er was idd veel kritiek op omdat hij in China speelde maar bij Tottenham was hij echt goed en de laatste maanden blonk hij echt uit bij de nationale ploeg.

Iniesta is denk ik de beste middenvelder die Barça ooit heeft gehad, hij word een dagje ouder en gaat geen 5 jaar meer mee, sinds zijn maatje Xavi weg is is zijn niveau ook wat lager dus haal er een waardige vervanger voor en een nieuw maatje voor hem, Draxler is (voor mij) niet de ideale aanwinst, zou dan eerder voor Saul gaan.
Vind ik leuk
vrijdag 3 november 2017 om 01:07
Paulinho was echt goed bij Tottenham? Dan heb ik daar toch iemand anders zien spelen...
Vind ik leuk
vrijdag 3 november 2017 om 01:17
Toch in zijn begin periode, daarna is hij (terecht) afgeschreven en naar China gegaan.
Vind ik leuk
12a34b +201
vrijdag 3 november 2017 om 09:55
'Vermaelen moet vrezen voor vertrek'
Ik denk dat hij daar niet voor vreest maar eerder naar uitkijkt
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Barça heeft vier alternatieven voor Coutinho, Vermaelen moet vrezen voor vertrek'