Nainggolan geeft moed niet op: Ik doe er alles voor om erbij te zijn

Nainggolan geeft moed niet op: "Ik doe er alles voor om erbij te zijn"

vrijdag 20 oktober 2017 om 07:45

België is al een tijdje geplaatst voor het WK in Rusland. De kern van Roberto Martinez ligt nog niet vast, al ziet het er niet naar uit dat Radja Nainggolan erbij zal zijn. Zelf geeft hij zich niet zomaar gewonnen.

De relatie tussen Martinez en Nainggolan is al een hele poos niet al te best. Zo verwijt de bondscoach 'Ninja' een gebrek aan focus. Iets wat hem bij Roma wel lijkt te lukken. "Ik probeer altijd en overal hetzelfde te doen. Moeilijke vraag dus. Ook omdat ik niet nog méér problemen wil veroorzaken dan er al geweest zijn", blijft hij voorzichtig in Het Nieuwsblad.

Toch hoopt Nainggolan om zijn plaatsje binnen de selectie af te dwingen. "Ik ben ervoor aan het strijden. Ik doe alles om erbij te zijn op het WK. Maar het wordt moeilijk, hé, ik viel er nu al twee keer naast." Zowat alles fans van de Rode Duivels schreeuwen al een hele poos om de selectie van Nainggolan.

Een mooi gebaar vindt hij zelf, al beseft de Rode Duivel dat hij zijn stekje zelf moet zien te verdienen. "Die steun doet natuurlijk veel deugd. Maar ik kan mezelf niet opstellen of selecteren. Ik ben aan het wachten en ik hoop dat het vroeg of laat weer in orde komt." De sterkhouder van AS Roma geeft de moed dus niet op.

Poll

Zien we Nainggolan op het WK?

(1230 stemmen)

Plaats een reactie

Toca +7904
vrijdag 20 oktober 2017 om 09:09
Blijkbaar lukt het de coach van Roma wel om alleen het goede uit radja te halen.
Vind ik leuk
Drekovic +3374
vrijdag 20 oktober 2017 om 09:18
Het zou heel veel coaches lukken, alleen bij Martinez niet , die roept nog liever Julien Cools op dan Radja
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 09:37
Het zoveelste betoog van Nainggolan in de pers... Maar er wel duidelijk bij vermelden dat hij geen telefoontje zal plegen naar de bondscoach om de plooien glad te strijken (zie artikel sporza)!? Bij wie gaat het dan om ego? Bij mijn weten excuseer je jezelf als je in de fout bent gegaan en verwacht je toch niet van de andere dat hij zich excuseert omdat jij in de fout bent gegaan. Zo lijkt het toch te gaan in de gewone wereld, niet?
Mooi voorbeeld van calimero-gedrag :)
Vind ik leuk
Patfey +2338
vrijdag 20 oktober 2017 om 15:38
Als de trainer zegt dat het niet omwille van een of andere fout is, maar puur tactisch, dan is er niets om over te verontschuldigen en inderdaad geen reden om te bellen. Heeft niets met ego, enkel met gezond verstand te maken.
Natuurlijk, als je Raja ziet spelen en presteren bij Roma en de waardering van andere trainers leest, dan bewijst dit dat dhr. Martinez ofwel een leugenaar, ofwel een slechte trainer, ofwel beide is.
Vind ik leuk
Toca +7904
vrijdag 20 oktober 2017 om 09:43
Radja moet gewoon het einde van martinez afwachten.... dan zal hij en vele onder ons heel blij zijn.
Vind ik leuk
SD +1924
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:09
Blijkbaar is de Roma-coach een dweil op het gebied van discipline
Vind ik leuk
Toca +7904
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:14
Maar hij presteert wel. Dus mss is de discipline van een schoolreis overdreven bij pastoor roberto??
Vind ik leuk
Patfey +2338
vrijdag 20 oktober 2017 om 15:38
Conclusie op basis van wat?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Nainggolan geeft moed niet op: "Ik doe er alles voor om erbij te zijn"