Zit Vanhaezebrouck in de problemen bij Gent? 'Er zit ruis op de relatie'

Zit Vanhaezebrouck in de problemen bij Gent? 'Er zit ruis op de relatie'

maandag 14 augustus 2017 om 23:22

AA Gent zit momenteel toch in een (kleine) crisis. De Buffalo's kunnen maar niet winnen. Ook tegen KV Mechelen liep het fout af. De reden voor het falen is niet gekend.

Mogelijk ligt die bij de relatie tussen Hein Vanhaezebrouck en de spelers. Journalist Stéphane Keygnaert onthult in Vista dat het rommelt in de kleedkamer van Gent. "Ik heb 'off the record' informatie gekregen van de spelers", zegt hij. "Er zit ruis op de relatie met coach Hein Vanhaezebrouck. Na vier jaar begint het te wegen en ik kan dat ook wel begrijpen."

Vanhaezebrouck had zelf al meermaals kritiek op zijn eigen spelers. Zo klonk het afgelopend weekend nog dat "bepaalde spelers een houdbaarheidsdatum hebben. Sommige spelers zijn zoals preparé", zei hij. Jan Mulder stelt zich toch vragen bij die uitspraak. "Als speler van Gent wil je toch niet lezen dat je misschien een potje preparé bent", aldus de Nederlander.

Plaats een reactie

freeman +2954
maandag 14 augustus 2017 om 23:37
Mag het ook een ietsje gehakt zijn ?
Vind ik leuk
E.V +1236
dinsdag 15 augustus 2017 om 03:33
Keygnaert, sensatie zoeker...als je echt 'off the record' informatie hebt gekregen dan breng je dat toch niet naar buiten halve was....Dat is zo ongeloofwaardig als A zeggen en geen B...stuk journalist van het 624ste knoopsgat.
Vind ik leuk
Patfey +2378
dinsdag 15 augustus 2017 om 11:19
Bovendien, hoeveel spelers zijn al 4 jaar bij Gent?
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 03:41
En als we de volgende 3-4 matchen winnen is alles terug koek en ei tussen spelers en trainer. Zijn we weer titelfavorieten en is Hein de meeste begeerde coach van België.

Allee volgens de 'off the record' info die Keygnaert dan krijgt..
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 13:10
Titelfavoriet toch niet direct meer. Voor de rest heb je een punt.
Vind ik leuk
DDT +1019
dinsdag 15 augustus 2017 om 07:52
Spelers zijn nooit belangrijker dan de club, maar ze beseffen het niet altijd
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 10:37
De traner is nie belangrijker dan de spelers, maar die beseffen het ook niet altijd. Billie het knorrend varkentje beseft maar al te goed dat zijn eigen houdbaarheidsdatum verstreken is. Bij hem kan je het wel best vergelijken met ongezouten spek of witte pens. Een topcoach zet zijn spelers uit de wind en vangt de klappen op voor de groep, deze wereldtopper doet het net andersom. Loopt er iets fout ? Geen probleem, welke speler kunnen we vandaag eens belachelijk maken ? Verloren ? Ook geen probleem, we vragen nog zeven extra spelers want we zitten nog maar aan 17 transfers in 2017. Vandaar ook de interesse van alle grote clubs die in de CL spelen. De spelers zijn die zelfingenomen kerel niet moe, maar kotsmoe.
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 15:53
Niet panikeren want er zit duidelijk beterschap in met vooral het duo Dejaegere-Marck elkaar goed aanvullend vóór de verdediging net zoals voorheen het duo Kums-Neto deed!
Komt daarbij ook nog dat door de inbreng van meevaller Machado op links ,nu ook Asare op die centrale plaats naast Marck kan gezet worden waardoor Dejaegere dan weer kan doorschuiven .
Jawel,ik zie het weer zitten al wacht ons volgende wedstrijd tegen Moeskroen een veel moeilijkere match dan algemeen wordt verwacht want onderschat ze dit seizoen maar beter niet
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Zit Vanhaezebrouck in de problemen bij Gent? 'Er zit ruis op de relatie'