'Pogba heeft het gezien in Manchester en brengt ploeggenoten al op de hoogte'

'Pogba heeft het gezien in Manchester en brengt ploeggenoten al op de hoogte'

Gepubliceerd: woensdag 24 april 2019 om 12:13wo 24-04-2019 om 12:13

Paul Pogba lijkt zijn langste tijd bij Manchester United gehad te hebben. Volgens L'Équipe heeft de Franse vedette zijn kennissenkring en zijn ploeggenoten al op de hoogte gebracht van zijn besluit om Old Trafford na drie seizoenen de rug toe te keren.

Ook Manchester United zou zich al neer hebben gelegd bij een vertrek van Pogba, die nog een contract tot medio 2021 heeft. De toonaangevende Franse sportkrant stelt dat The Mancunians proberen om zo veel mogelijk over te houden aan de verkoop van de vedette.

Manchester United betaalde in de zomer van 2016 een bedrag van 105 miljoen euro aan Juventus en vestigde toen een nieuw mondiaal transferrecord. Vermoedelijk wil men proberen om minstens een vergelijkbaar bedrag uit de deal te slepen.

Real Madrid wordt al langere tijd genoemd als mogelijke nieuwe werkgever van Pogba. Trainer Zinedine Zidane heeft al meerdere malen laten doorschemeren dat hij bijzonder gecharmeerd is van zijn 26-jarige landgenoot.

Plaats een reactie

Truth +4551
woensdag 24 april 2019 om 12:16
Verkopen die onnozelaar met zijn kinderachtig gedoe ...en pak lingard maar mee !
Niemand zal jullie missen !
Vind ik leuk
woensdag 24 april 2019 om 13:39
Hij is misschien kinderachtig maar pogba is gewoon een topmiddenvelder. Geef 1 middenvelder van Man U die beter is dan pogba?
Ik zou hem alvast graag naar Madrid zien komen, op het veld is hij top en buiten het veld zorgt hij voor ambiance.
Vind ik leuk
Truth +4551
woensdag 24 april 2019 om 13:49
Ik spreek hier niet over zijn kwaliteiten als speler want voetballen kan die dat ziet ook een blinde ...maar het is ook een kwaliteit dat je de juiste mentaliteit hebt en die heeft hij niet ...teveel bezig met randzaken terwijl zijn prioriteit op het veld zou moeten liggen ! Als het niet goed gaat met je ploeg moet je wat minder op fakebook en andere sociale media zitten zo denk ik er over en ik heb veel contact met United fans en die zeggen allemaal hetzelfde ..great player shitty mentality ship him to madrid !
Op het veld is hij Top 😂😂😳😳🙄...jij kijkt duidelijk niet naar United !
He sucks Big Time ! Ik zeg het verkopen voor 150 miljoen dat we van die clown vanaf zijn
Vind ik leuk
woensdag 24 april 2019 om 14:01
150 miljoen? hahaha, Hij is voor ongeveer 105 miljoen naar Man U gegaan. Is zijn marktwaarde dan nog gestegen?
En ja zijn mentaliteit is niet altijd even goed maar zou je hem daarvoor wegdoen? Hij is sowieso welkom in Madrid en ik zou hem er graag zien spelen
Vind ik leuk
Truth +4551
woensdag 24 april 2019 om 14:37
Vergeet niet hij is een wereldkampioen he !
Ja zeker weten want je kent het verhaal van de rotte appel toch ?
Awel zo denken velen over hem en zeker na de jos ..daar was toch duidelijk merkbaar dat hij hem weg wou ...awel zo denk ik !
Je speelt niet voor een manager maar voor United ...en dat hebben velen hun ogen open doen gaan ...hij stelde zichzelf boven de club en dat wil niemand ...rotten to the core zo denk ik over hem ...hij zou een leider moeten zijn ...man man man ..als meneer er zin in heeft ja ...zoniet ben je er niks mee ...daarom weg ermee ...we hebben spelers nodig die er elke week staan en die ons mooie shirt met trots dragen want we praten hier niet over fc knudde he maar over United
[Reactie gewijzigd op woensdag 24 april 2019 om 15:23]
Vind ik leuk
Smurf4ever +116
woensdag 24 april 2019 om 14:46
Zijn markwaarde zou juist omlaag moeten gaan... de pogba van juventus man man dat was genieten... voor mij was dat gewoon de beste middenvelder ter wereld, wereldgoals, dribbelde iedereen voorbij, defensieve werk was precies magisch en sinds ie terug is bij man u is hij gewoon niet meer de ouwe.
Vind ik leuk
Truth +4551
woensdag 24 april 2019 om 12:42
Ik kijk er echt naar wanneer Ole aan de grote kuis gaat beginnen want zoals hij zei ...

Manchester United boss, Ole Gunnar Solskjaer has said he is not sure if all his players care after the disgraceful 4-0 loss to Everton.

Man Utd succumbed to their 6th defeat in eight games after a terrible display at Goodison Park, making their top-four hopes an unrealistic dream right now with Manchester City and Chelsea still to come.

Asked after the game if he thought his players were passionate about the club like they should, he said, “I don’t know.

“You’ve got to ask them. I’ve asked them, you’re not going get the answer from me but if you want to play at this club it has to mean more.

“We can’t change the whole squad. One step at a time. I’m going to be successful here and there are players that won’t be part of that.”

Vind ik leuk
K1908 +3187
woensdag 24 april 2019 om 14:02
Die laatste zin: "I’m going to be successful here and there are players that won’t be part of that.”

Nice.. :-)
Vind ik leuk
Truth +4551
woensdag 24 april 2019 om 14:36
Hij heeft de steun van de fans , ex spelers , de top en vooral niet te vergeten Sir Alex ...en hij is een United legende dit alles samen is voor mij de juiste stap in de goeie richting ...als ik zijn interviews zie dan is het altijd maar ...The United DNA...hij weet als geen ander na 15 jaar wat dit betekent en geloof me ook al was zijn bijnaam the baby faced assassin ...diegene met hem hebben samen gespeeld zeggen dat hij er niet voor zal terugdeinzen om de botte bijl te gebruiken voor iedereen die dit niet bezitten
Vind ik leuk
K1908 +3187
woensdag 24 april 2019 om 14:50
Ik zeg niet dat ik het niet geloof, ik vind het geniaal!
We kunnen er in Anderlecht zo ene gebruiken..
Vind ik leuk
Truth +4551
woensdag 24 april 2019 om 15:27
Sorry hij is van ons 😜😜😜
Ik ga niet zeggen dat hij zal slagen maar waar ik nooit zal aan twijfelen is dat hij er niet alles zal aan doen om United weer naar de top te brengen want daar horen we thuis want je ziet aan alles hoe blij hij is want dit was altijd zijn droom en niemand gaat die kapotmaken ...ik denk eerder anders om hahaha
Als ik hem hoor zeggen hoe hard ze werkten en trainden onder Sir Alex ondanks alle successen dan weet je dat United een grove fout heeft gemaakt door voor een moyes , van gaal of mourinho te kiezen ...ze hadden voor bv een Bruce , hughes moeten kiezen en giggs klaarstomen of iemand anders met het United DNA ...neen ze lieten zelfs een icoon als giggs lopen wegens te onervaren ...