Manchester United krijgt hard pak slaag, Lukaku maakt niets klaar tegen ex-club

Manchester United krijgt hard pak slaag, Lukaku maakt niets klaar tegen ex-club

Gepubliceerd: zondag 21 april 2019 om 16:32zo 21-04-2019 om 16:32

Laatste update: zondag 21 april 2019 om 16:43zo 21-04-2019 om 16:43

Manchester United moet het mislopen van Champions League-voetbal vrezen na een harde afstraffing op bezoek bij Everton. De ploeg van Ole Gunnar Solskjaer draait al weken niet en kreeg zondagmiddag een pak slaag van The Toffees: 4-0.

Bij United stond Romelu Lukaku opnieuw in de basis, maar het liep vanaf de eerste minuut achter de feiten aan en creëerde zelf amper gevaar in Liverpool. Richarlison had meerdere pogingen nodig om David De Gea te verslaan, maar deed dat na iets minder dan een kwartier alsnog. De Braziliaan liet de doelman kansloos met een fantastische goal. De IJslander Gylfi Sigurdsson verdubbelde de voorsprong na 28 minuten: 2-0.

United mocht in de tweede helft nog hopen op een ommekeer, maar aanleiding om aan te nemen dat die er zou komen was er niet. Sterker nog, Everton speelde United van het kastje naar de muur en maakte er een kwartier na de rust ook 3-0 van. De Gea bokste een bal uit het strafschopgebied, maar was kansloos op een vlammend schot van Lucas Digne: 3-0. Everton rook bloed en ging voor meer goals. Invaller Theo Walcott maakte er na 64 minuten 4-0 van en kreeg zelfs kansen op meer.

De 5-0 hing in de lucht, maar werd United bespaard. Het is voor The Red Devils nu een kwestie van afwachten wat concurrenten Arsenal en Chelsea doen. De eerste vier plekken geven recht op deelname aan de Champions League. United staat zesde.

Dat Lukaku niets klaar kreeg tegen zijn ex-club, bewijzen zijn cijfers ...

Plaats een reactie

Steve-O212 +209
zondag 21 april 2019 om 16:36
Zoveel kwaliteit en er niks uitkrijgen.. onbegrijpelijk!!
Vind ik leuk
TheLord +480
zondag 21 april 2019 om 16:45
Als er moet gewerkt en/of technisch gevoetbald worden kun je Lukaku beter thuis laten..
Vind ik leuk
zondag 21 april 2019 om 17:28
Ik denk dat gij er niet veel van begrijpt , technisch is het geen kraan maar qua inzet en werkkracht kan je hem over het algemeen weinig verwijten . Verder staan er nog 10 anderen op het veld en voor sommigen een werelddoelman in de goal (dat hebben we de laatste wedstrijden dan ook gezien )
Vind ik leuk
Bonanza +1190
zondag 21 april 2019 om 17:58
Idd, technisch komt hij toch te kort.
Vind ik leuk
hoekschop +4539
zondag 21 april 2019 om 17:01
Of hoe een 4-0 nederlaag herleid wordt tot het falen van 1 man. Hadden ze hem maar vervangen. Het had nog 4-5 kunnen worden.
Vind ik leuk
zondag 21 april 2019 om 17:04
Het zal wel de schuld zijn van lukaku dat ze niks klaarmaken en met 4-0 verliezen....
Vind ik leuk
Daydreamer +7530
zondag 21 april 2019 om 17:51
Tuurlijk is deze nederlaag niet enkel te wijten aan Lukaku, voetbal is immers een teamsport!
Wel vreemd dat dit wel mag als Lukaku 2 keer scoort... Dan is hij dé man en is voetbal plots geen ploegsport meer! 2 maten en 2 gewichten???
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 00:26
💤💤💤💤💤💤💤 voor de verandering ....... al maar goed dat werelddoelman DeGea in de vorm van zijn leven is
Vind ik leuk
Daydreamer +7530
maandag 22 april 2019 om 09:49
Tja, toch beter in vorm dan anderen die op de bank verkommeren 😂😂👍👍
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 10:28
Als men gekwetst is zit men niet op de bank maar thuis of in de tribune , en dat is toch wel een flater voor zo een betweter als U
Vind ik leuk
Daydreamer +7530
maandag 22 april 2019 om 10:32
Wardje, jij moet toch wel een grote poster van Courtois (of van Lukaku) boven je bed hebben hangen... Met de zakdoekjes op je nachtkastje 😂😂😉👍.
Idolen horen bij de pubertijd joh, normaal hoor je hieruit te groeien!
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 10:46
Ik zal de raad van een ervaren zeiker tot mij nemen en even verbitterd en negatief door het leven stappen als jij . Wat drijft een mens tot zulk degoutant gedrag , een vrouw die je niet de baas kan , een mislukte voetbalcarriere of heel der dagen op het werk met een borstel rondlopen ?
Vind ik leuk
Daydreamer +7530
maandag 22 april 2019 om 10:55
Euh, nee hoor! Een beetje verstand, echte diploma’s, een job met verantwoordelijkheden en weldenkende collega’s, een uitgebreid sociaal netwerk en boeiende hobby’s, al 21 jaar gelukkig samen met mijn vrouw, 2 toffe kinderen met veel vrienden en leuke hobby’s die dan ook nog eens goed leren op school,...
Geen sprankeltje bitterheid en negativiteit in mijn leven 😀😉👍
Hoop dat jij dit ook ooit mag ervaren, op het hebben van verstand na natuurlijk... Daar word je nu eenmaal mee geboren 😂😂😉
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 11:02
Ok , nu al dat verstand nog op een degelijke manier gebruiken en je komt er wel .
Vind ik leuk
zondag 21 april 2019 om 18:00
Het is tijd voor een andere club voor Lukaku...
Vind ik leuk
Clo clo +354
zondag 21 april 2019 om 20:45
ManU = geen ruggengraat in het middenveld. Ze missen Fellaini.
Vind ik leuk
Riddlin +2735
maandag 22 april 2019 om 09:55
Het enige verschil met Mourinho was de wil om te voetballen bij de spelers, nu het nieuwe eraf is is alles terug zoals onder Mourinho.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws