Hard verdict: Bij Ajax zou Trebel niet eens in het B-elftal geraken

Hard verdict: "Bij Ajax zou Trebel niet eens in het B-elftal geraken"

Gepubliceerd: donderdag 18 april 2019 om 18:45do 18-04-2019 om 18:45

Anderlecht moet in de komende zes wedstrijden nog Europees voetbal zien te halen. Daarvoor rekent het onder meer op Adrien Trebel, maar voor Aad de Mos hoeft dat helemaal niet.

De Mos vindt dat de lat bij Anderlecht de laatste jaren veel te laag ligt. "Voor Van Holsbeeck en Bayat volstond het dat een speler de bal drie keer naar iemand met het juiste truitje kon passen. Zo’n Trebel mag bij Ajax niet eens in het tweede elftal meedoen, maar bij Anderlecht is hij de best betaalde speler, met een loon van meer dan twee miljoen euro. Ik heb hoofdschuddend staan kijken: hoe is het mógelijk!", vertelt hij aan Humo.

Toch is het niet allemaal kommer en kwel. "Er is er maar eentje op wie je zuinig moet zijn: Yari Verschaeren. Hij is een nieuwe Dennis Praet, van hem kun je geld maken. Gelukkig hebben ze zijn contract verlengd. Maar kom alsjeblieft niet aanzetten met het plan om Mbokani terug te halen! Jongens toch, stop daarmee! Zo’n ouwe rot past niet in een moderne voetbalvisie."

Poll

Moet Anderlecht Trebel houden?

(252 stemmen)

Plaats een reactie

Boktor +880
donderdag 18 april 2019 om 18:57
Dat is nog vleiend uitgedrukt. Zelfs in de JL haalt hij evenmin de bank van het eerste elftal bij Genk, Club , Standard en zelfs Antwerp. Altijd al ver overroepen geweest , idem dito voor Kums.
Vind ik leuk
Patfey +6572
donderdag 18 april 2019 om 20:12
Had Anderlecht spelers van Anderlecht niveau, ook dan niet goed genoeg voor de bank.
Vind ik leuk
donderdag 18 april 2019 om 19:12
Hoe lang gaat De Mos hier nog zijn afgezaagde verhaal verkopen,begint een beetje eentonig te worden.
Vind ik leuk
donderdag 18 april 2019 om 20:16
In nederland nemen we aadje afkoopsom de dorpsgek al jaren niet meer serieus
Vind ik leuk
Toca +54762
donderdag 18 april 2019 om 19:14
Dat humo zo n de mos nog vraagt voor een interview. Altijd diezelfde plaat opzetten.
Vind ik leuk
mapolean +1226
donderdag 18 april 2019 om 19:37
Ik haat het om Aad De Mos gelijk te geven, maar nu kan ik echt niet anders... Trebel is absoluut geen topspeler, die wel een topsalaris verdient... Yari daarentegen is een topper!!!
Vind ik leuk
donderdag 18 april 2019 om 19:40
Bij het tweede elftal zou hij waarschijnlijk wel spelen, af en toe, maar in de eerste ploeg van Ajax zou hij nooit of te nimmer in aanmerking voor komen.
Als je ziet dat je voor hetzelfde loonstrookje een Tadic/Ziyech kunt verkrijgen...

ACTIE: Koop Trebel 90% KORTING -- Vandaag kopen, Vandaag geleverd!
Vind ik leuk
donderdag 18 april 2019 om 19:55
En morgen teruggestuurd. Dus zeker melden. NO REFUNDS
Vind ik leuk
Rimka96 +1293
donderdag 18 april 2019 om 19:47
Ik deel dezelfde mening over het feit van Mbokani niet terug te halen, al ben ik zeker een fan van hem, maar om hem daarom "ouwe rot" te noemen...moet je achterlijk zijn!! Wat Mbokani nog toont op zijn leeftijd, kan je alleen maar bewonderen.
Vind ik leuk
dethklok28 +5931
donderdag 18 april 2019 om 20:20
Zo’n ouwe rot past niet in een moderne voetbalvisie.

Heeft hij het nu over Mbokani? Of over zichzelf?
Vind ik leuk
vrijdag 19 april 2019 om 00:34
Ik zei het al maanden geleden dat ik niet voor Trebel ben. Maar hier kreeg ik tegenwind en er kwamen statistieken dat er met Trebel in de ploeg meer gewonnen werd. Maar ik merk intussen precies toch op dat jullie kar ook gekeerd is... Eindelijk heeft het bestuur het inmiddels ook door. Des te beter.
Vind ik leuk
deket +393
vrijdag 19 april 2019 om 02:07
Nam hem ook niet meer serieus maar in dat interview heeft hij 100% gelijk.
Den Smijter kocht alleen bij Bayat en Devroe alleen kwantiteit, geen kwaliteit
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws