Na Standard – Anderlecht zet paars-wit stewards in het zonnetje
Coucke met de stewards tijdens de fandag.

Na Standard – Anderlecht zet paars-wit stewards in het zonnetje

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 18:01ma 15-04-2019 om 18:01

Laatste update: maandag 15 april 2019 om 18:36ma 15-04-2019 om 18:36

Bij RSC Anderlecht zijn ze heel dankbaar voor een stewards. Maandag postte paars-wit een bedankje richting haar mannen en vrouwen in het oranje via de officiële kanalen.

'In deze recente uitdagende tijden wenst de directie van RSC Anderlecht haar stewards te bedanken voor hun betrokkenheid en inzet zowel bij uit- als thuiswedstrijden. We kijken er naar uit om nog verder met jullie samen te werken en steunen jullie. Je kan op ons rekenen', deelt Anderlecht mee.

Afgelopen vrijdag staakte scheidsrechter Erik Lambrechts Standard – Anderlecht. Op het veld kwam er een paar keer pyrotechnisch materiaal terecht. Dat was door de fans van Anderlecht mee naar binnen gesmokkeld. Een dag na de gebeurtenissen liet minister van Binnenlandse Zaken Pieter De Crem weten dat stewards meer macht moeten krijgen.

Lees ookPro League trekt aan de alarmbel na zware rellen: "Stewards mogen niets"

Poll

Moet pyrotechnisch materiaal uit de Belgische stadions worden geweerd?

(596 stemmen)

Plaats een reactie

DirkRAFC1 +2190
maandag 15 april 2019 om 18:20
Na het mooie werk dat ze vrijdag geleverd hebben is een bloemetje wel op zijn plaats...

Vind ik leuk
platvis +50
maandag 15 april 2019 om 18:20
Coucke moet er toch weeral bij staan.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:38
@platvis: de foto bij het artikel is genomen tijdens de fandag. Om verwarring te voorkomen hebben we dat er nu ook bijgezet. Een terechte opmerking van je.
Vind ik leuk
Dirk H +3480
maandag 15 april 2019 om 18:22
Het fouilleren was alvast op hetzelfde niveau als het voetbal bij de spelers ...
Vind ik leuk
woutersca +194
maandag 15 april 2019 om 18:28
Slim gezien van Coucke: de mensen die het effectief moeten doen even laten zien dat ze belangrijk zijn. Ik kan me perfect voorstellen dat als je al pakweg 10jaar steward bent je mensen begint te kennen, en ze al iets gemakkelijker doorlaat. Met deze actie zullen diezelfde stewards net iets strenger zijn (hé copain, ge snapt wel na vorige week...) en wordt dit door de harde kern ook gemakkelijker geaccepteerd. Dit is een mooi voorbeeld van waarom Coucke een miljardenbedrijf uitbouwd, en waarom de mensen die op deze actie kritiek hebben heel hun leven voor een baas zullen blijven werken..
Vind ik leuk
RAFC4000 +809
dinsdag 16 april 2019 om 05:19
Joengens toch, liever heel mijn leven voor een baas werken dan mensen als coucke te verafgoden. Wat is er zo special dat die man rijk is ge worden. Heeft een idee in De praktijk gebracht dat andere ook kunnen bedenken, maar hij heeft het doorgedrukt. OK, knap, maar toch niet bewonderenswaardig. En nogmaals anderlecht is een voetbal club, geen bedrijf
Vind ik leuk
woutersca +194
donderdag 18 april 2019 om 00:45
Ik heb het over zijn instelling en manier van denken, die ik wel bewonderenswaardig vind. Momenteel gaat het niet goed met de club waar hij eigenaar van is, en waar ik supporter van ben. Ik vind hem ook geen 'aangenaam' figuur als ik hem in de media zie verschijnen op zijn manier, maar als ik hem bekijk als businessman vind ik dit een straffe zet (werkgever - werknemer). Ik verwacht niet dat je begrijpt wat ik bedoel na deze uitleg, want dan zou je dat ook al begrepen hebben na mijn vorige reactie..
Vind ik leuk
RAFC4000 +809
donderdag 18 april 2019 om 04:46
De uitleg heb ik begrepen. Ik heb het nog eens na gelezen en heb vooral zo gereageerd door de laatste zinnen van u commentaar. Ik dacht Al een paar stappen verder,vandaar het misverstand. Ik word ook een beetje ziek van mensen die zeggen dat hij een genie en wat nog allemaal is om een bedrijf te runnen. Dat doet in het runnen van anderlecht niks terzake
Vind ik leuk
woutersca +194
vrijdag 19 april 2019 om 01:16
Bedankt voor je reactie! Ik vind hem inderdaad ook geen genie, maar hoop dat hij dezelfde trucs die hem zijn business hebben opgeleverd ook kan aanwenden om onze club uit het slop te helpen! Bij jullie is Paul Geysen daar momenteel nog iets (gewijzigd: veel) slimmer in: D'Onofrio zijn ding laten doen, jammer genoeg lopen er zo geen 2 rond in België. Coucke moet zich bij ons ook zo min mogelijk moeien met het sportieve, en als hij dan de plezante wil uithangen gun ik hem zijn plezierke wel!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 april 2019 om 01:17]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:12
Bedankt om de hooligans vrij spel te geven merci lachwekkend gewoon
Vind ik leuk
w-b forever +2013
maandag 15 april 2019 om 20:14
Beseft hier wel iemand met wat voor beperkte middelen deze mensen moeten werken?Zijn uren van huis weg en wat staat daar tegenover?Een pistoleke en een pint bier en een vergoeding die het vernoemen niet waard is.Hoe ze het volhouden is mij een raadsel eigenlijk zeker als je ziet wat voor chit je er soms voor in de plaats krijgt.Maw bij mij genieten ze het grootste respect en alle critici hier mensen afbreken is vrij gemakkelijk maar ze eens een pluim geven owee!!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws