OPSTELLING: Tielemans en Dendoncker op het middenveld, Batshuayi in de punt

OPSTELLING: Tielemans en Dendoncker op het middenveld, Batshuayi in de punt

Gepubliceerd: donderdag 21 maart 2019 om 19:19do 21-03-2019 om 19:19

Laatste update: donderdag 21 maart 2019 om 19:33do 21-03-2019 om 19:33

Donderdag start voor de Rode Duivels de weg naar het EK2020. De eerste opdracht voor de Belgen is een thuismatch tegen Rusland. Ondertussen is de opstelling van Roberto Martinez bekend.

De Rode Duivels kunnen tegen Rusland niet rekenen op onder meer Vincent Kompany, Axel Witsel, Thomas Meunier, Kevin De Bruyne en Romelu Lukaku. Martinez had dus het nodige puzzelwerk tegen de Russen.

In doel krijgt natuurlijk Courtois weer een basisplaats. Voor hem krijgt de doelman van Real Madrid het trio Alderweireld, Boyata en Vertonghen voor zich. In de 3-4-3 van Martinez bevolken Castagne en Thorgan Hazard de flanken. Het voormalige middenveld van Anderlecht Dendoncker-Tielemans krijgt in het centrum de voorkeur. 

Het aanvallende trio van de Rode Duivels bestaat uit Mertens, Batshuayi en Eden Hazard. 

De opstelling van België: Courtois - Alderweireld, Boyata, Vertonghen - Castagne, Tielemans, Dendoncker, T. Hazard - Mertens, Batshuayi, E. Hazard
De opstelling van Rusland: Guilherme - M. Fernandes, Nababkin, Dzhikiya, Kudryashov, Zhirkov - Akhmetov, Golovin, Kuzyaev, Cheryshev - Dzyuba

Plaats een reactie

Goegebuer +1498
donderdag 21 maart 2019 om 19:34
Moet voldoende zijn om die Russen zonder punten naar huis te sturen
Vind ik leuk
Neutrale fan +1984
donderdag 21 maart 2019 om 19:35
Had eerder Denayer gekozen ipv Boyata, maar voor de rest goeie opstelling
Vind ik leuk
Peed +826
donderdag 21 maart 2019 om 19:56
Ik deel jouw mening.
Vind ik leuk
Zetterberg +13492
donderdag 21 maart 2019 om 19:35
Op 1 detail na, de opstelling die iemand hier opperde!

Ik geloof dat hij de denayer had gekozen ipv boyata...
Vind ik leuk
Arrado +231
donderdag 21 maart 2019 om 20:18
Klopt ;)
Vind ik leuk
Zetterberg +13492
donderdag 21 maart 2019 om 20:25
Inderdaad jij was het! 😉
Vind ik leuk
woutersca +194
donderdag 21 maart 2019 om 19:39
Toch een verrassing met Hazard en Castagne op de flanken, sporza had Carrasco en Chadli voorspeld en ik eerlijk gezegd ook. Ik had graag zoals het merendeel van de sporza-surfers Vertonghen op de flank gezien, zoals zijn match in de Champions league tegen ... (Juventus?). Rechts ben ik heel benieuwd naar Castagne. Wel grappig dat Praet, die samen met Tielemans gebracht is door VanDenBrom, niet speelt en Dendoncker wel terwijl die nog nà Tielemans bij RSCA speelde.. Jammer voor hem maar een echte 10 past niet in ons systeem en Mertens en E. Hazard zijn nog respectievelijk 2 en 4 trapjes hoger dan hem.
Prono: 2-0 na een aftastende en saaie k**match (door verdedigende Russen)
Vind ik leuk
Brick +1203
donderdag 21 maart 2019 om 19:52
Dortmund :)
Vind ik leuk
woutersca +194
donderdag 21 maart 2019 om 20:03
Thanks!
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 20:04]
Vind ik leuk
Vaneigens +1388
donderdag 21 maart 2019 om 20:09
Als Vertonghen de hele flank moet afdweilen is er een andere centrale verdediger nodig. Centraal in de defensie is de kwalitatieve spoeling het dunst. Met Toby en Jan staan er nu sowieso 2 sterke krachten. Links Carrasco of Hazard. Doe mij dan toch maar Hazard. Niet alleen al flitsend gespeeld dit seizoen, maar ook gehuisvestigd in een sterkere competitie én wellicht vloeiender in het combinatiespel met de andere Hazard. En op rechts Castagne lijkt me ook logischer, daar hij goed bezig is in Italië (maar dan wel aan de andere kant van het veld).

Bon ja, we zullen het straks mogen zien :)
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 20:09]
Vind ik leuk
woutersca +194
donderdag 21 maart 2019 om 20:13
Ik dacht dat Vermaelen fit was en dat hij dan zou spelen waar Jantje nu staat. Thorgan vind ik top maar op de flank gaat mijn voorkeur naar Carrasco (Thorgan moet bij de 2 van 3421 imo) gewoon omdat ik fan ben van de speler. Sowieso wel betere combinaties met zijn broer maar minder 1 op 1 waar ik Carrasco beter vind. Smaken en Meningen, les gouts et les couleurs :D Thorgan gaat het in elk geval goed doen op die positie ben ik 100% van overtuigd! Prono?
Vind ik leuk
freeman +14159
donderdag 21 maart 2019 om 20:02
Ploegopstelling na een dosis puzzelwerk . Zal vooral zaak zijn van die Russen niet te onderschatten . Denk aan een zuinige 1 - 0 na een fel bevochten duel !
Vind ik leuk
woutersca +194
donderdag 21 maart 2019 om 20:05
ik twijfelde tussen 1 of 2, Bats scoort sowieso en dan is het een lucky guess maar ik denk door de dominantie mss een tweede.. Corrigeer me maar na de match, succes :D
Vind ik leuk
Vaneigens +1388
donderdag 21 maart 2019 om 20:04
Goeie opstelling!
Vind ik leuk
Tornado79 +1378
donderdag 21 maart 2019 om 20:13
Had graag eens Vanaken zien starten...
Vind ik leuk
Pierke79 +483
donderdag 21 maart 2019 om 20:19
Ik ook, maar dan toch liever eens samen met Witsel
Vind ik leuk
t757498 +637
vrijdag 22 maart 2019 om 16:52
En waarom .Tielemans is toch veel beter en pas 21 jaar rsca speler en zit al in buitenland Monaco Leicester waar hij het goed doet . Vanaken 26 jaar, veel te traag en komt van Lommel Lokeren en Brugge. Wat zijn maximum is Brugge Tielemans als 21 jarige technisch de betere en Vanaken op 26 jaar in Belgie, dat zegt genoeg geen internationale ervaring
Vind ik leuk
Tornado79 +1378
vrijdag 22 maart 2019 om 22:04
Diezelfde Tielemans die door Vanaken belachelijk werd gemaakt tijdens CL dit jaar?
Vind ik leuk
t757498 +637
zaterdag 23 maart 2019 om 14:07
Tielemans is een klasbak ,speelt bijna altijd in de diepte terwijl Vanaken liever roulette speelt,.Met als gevolg speelt de bal kwijt ,laat hem vallen en ga gaan vitten tegen de scheids,meermaals gezien dit
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 14:12]
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 21:06
Het zou leuk zijn moest Courtois zijn falende fratsen in Madrid laten en naar Belgie enkel zijn zelfvertrouwen meenemen. Wat een belachelijke goal...
Vind ik leuk
Marcus_A +2234
donderdag 21 maart 2019 om 21:09
Courtois, man man toch😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
Genkie_86 +51
donderdag 21 maart 2019 om 21:09
Trossard in de tribune ?
Vraag me echt af waarom hij dan nog wordt opgeroepen. Telkens opgeroepen worden , maar nooit mogen spelen. Had hem dan in Genk gelaten.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws