KV Oostende wil nieuwe trainer voor Play-Off 2: “Dan leert hij de groep kennen”

KV Oostende wil nieuwe trainer voor Play-Off 2: “Dan leert hij de groep kennen”

Gepubliceerd: donderdag 21 maart 2019 om 07:44do 21-03-2019 om 07:44

Gert Verheyen en KV Oostende gingen uit elkaar en Hugo Broos neemt momenteel de honneurs waar. De kustclub wil echter voor de start van Play-Off 2 een nieuwe coach aanstellen.

Al is dat makkelijk gezegd dan gedaan. “Dat is een scenario waar ik heel sterk aan denk”, begint Broos tegenover Sport/Voetbalmagazine. “Alleen moet je een trainer vinden die nu vrij is en meteen wíl beginnen.”

“Maar dat zou inderdaad ideaal zijn, want dan leert hij de groep kennen, zonder dat we eisen dat hij play-off 2 wint. Maar: we zullen die play-offs heel serieus aanvatten en niet experimenteren of elf jonge gasten op het veld zetten. We willen een ploeg zien die speelt om te winnen”, aldus Broos.

Plaats een reactie

w-b forever +2051
donderdag 21 maart 2019 om 08:01
Er staan genoeg ferrera's te springen om onmiddelijk terug coach te worden.
Vind ik leuk
Figaro +352
donderdag 21 maart 2019 om 08:10
Of Hein Vanhaezebrouck 🤔😁
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:19
Nieuwe trainer ,goed en wel,maar hoe gaat die spelers groep er uit zien volgend seizoen,Hugo heeft deze week toch toegegeven dat er daar veel zal veranderen.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +20212
donderdag 21 maart 2019 om 10:32
Het zal de Boeck worden..
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:40
Heb het gevoel dat Hugo zal moeten zitten als hij zal horen hoeveel De Boeck zal vragen.
Kvo moet zich goed bezinnen ivm hun toekomst : willen ze een degelijke 1b ploeg worden dan is Ferrera ideaal. Willen ze in 1a blijven : laat die kwakzalver gerust.
Vind ik leuk
Heppen1J +935
donderdag 21 maart 2019 om 18:30
Destijd heeet Hugo Deboeck op de bank gezet voor Company en nu Deboeck halen en naast Vanderelst een Anderlecht verleden en een Brugse verleden
als dat maar goed komt
dat zou Hugo toch moeten weten
Vind ik leuk
Julien +1361
donderdag 21 maart 2019 om 12:22
Dat Broos eerst maar begint met Vanlerberghe, Coopman en Nouri terug te sturen naar afzender wegens een grote onvoldoende. En in hun kielzog mogen Ondoa, Nkaka (naar RSCA) en De Sutter ook verkassen want die zijn absoluut geen meerwaarde.
Vind ik leuk
bibixx +20
vrijdag 22 maart 2019 om 12:22
Geen Ferreira AUB daar ben je niks mee,
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws