Club Brugge-fans tonen hun trouw: '10.000 supporters Bluvn ook volgend jaar Goan'

Club Brugge-fans tonen hun trouw: '10.000 supporters Bluvn ook volgend jaar Goan'

Gepubliceerd: woensdag 20 maart 2019 om 12:19wo 20-03-2019 om 12:19

Volgende week begint Play-Off 1. De kans is reëel dat Club Brugge in haar vijf thuisduels telkens voor een vol huis speelt. Nu staat het al vast dat Club Brugge volgend seizoen in de reguliere competitie minstens 10.000 fans bij elke thuismatch mag verwachten.

Pas binnen 18 weken start het seizoen 2019 – 2020. Nu al verlengden 10.000 fans van Club Brugge hun abonnement voor volgend seizoen. '10.000 supporters Bluvn ook volgend jaar Goan', klinkt het trots bij Club Brugge.

Waarom het aantal nu al zo hoog ligt? Daar zijn meerdere verklaringen voor. Ten eerste willen de fans natuurlijk ook volgend jaar hun favoriete club aan het werk zien. Daarnaast gaf Club Brugge dit seizoen voor de eerste keer de mogelijkheid om op dit tijdstip al het abonnement te verlengen.

'In ruil voor de uitgesproken trouw konden abonnees tot 20 euro korting krijgen op hun abonnementsprijs van vorig seizoen. Maar liefst 10.000 supporters gingen in op de oproep van Club en verlengden hun abonnement onmiddellijk. Een overweldigend succes. Dankjewel!', laat Club Brugge nog weten.

Lees ook: Play-Off 1: Anderlecht en Club Brugge zijn primus, KAA Gent derde

Plaats een reactie

woensdag 20 maart 2019 om 12:38
https://www.youtube.com/watch?v=NCkJe1iurjI
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:39
Trouw.
Blauw en Zwart.
Vind ik leuk
Pats VdB +112
woensdag 20 maart 2019 om 12:56
Mooi gebaar van ONZE CLUB ! Bluvn goan, till I die !
Vind ik leuk
FL +294
woensdag 20 maart 2019 om 15:37
Rustig jongens , mooi die passie maar niet overdrijven...'till i die ' 😉
Vind ik leuk
nancy +36
woensdag 20 maart 2019 om 12:57
Ik ga ook mijn memberchip opnieuw nemen..maar abo nee.. gezien de uren en dagen... er zijn nog mensen die moeten werken. En ik ben er afhankelijk van. Ja ik kan bij de bus mee. Maar ik hou niet van die stop, en het drinken....
Vind ik leuk
Rune1891 +7232
woensdag 20 maart 2019 om 15:19
Ook een reden waarom ik meestal niet meer op verplaatsing mee ga, enkele uren op de bus tussen een stel zatlappen en bagger muziek, daar bedank ik liever voor, laatste keer was ik mee naar Charleroi en in het terugkeren zat de halve bus het verzamelde werk van André Hazes mee te kwelen...
Vind ik leuk
nancy +36
woensdag 20 maart 2019 om 17:14
Dat oa. Of vechten. Of hantastelijkheden..dus ik heb een mee rijderd(ster) nodig die ook auto kan rijden. Als ik die vind. Voor de thuis wedstrijden dan neem ik abo meteen. Dan weet ik dat ik elke thuis wedstrijd kan gaan.
Vind ik leuk
Boerken +8558
woensdag 20 maart 2019 om 13:03
Fcb forever
Vind ik leuk
Marcus_A +2235