‘Voetbalbond krijgt geen verklaringen van Veljkovic in onderzoek naar matchfixing’

‘Voetbalbond krijgt geen verklaringen van Veljkovic in onderzoek naar matchfixing’

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 20:46vr 15-03-2019 om 20:46

De Belgische Voetbalbond heeft 35 documenten uit het dossier Propere Handen gekregen. Sporza meldt dat er echter geen verklaringen van spijtoptant Dejan Veljkovic bijzitten.

De KBVB krijgt 35 documenten om zijn eigen onderzoek naar matchfixing te ondersteunen. Volgens het federaal parket zijn er echter geen verklaringen nodig van makelaar Veljkovic om het onderzoek naar wedstrijdvervalsing door KV Mechelen en Waasland-Beveren af te ronden.

Als één of beide clubs worden veroordeeld zal dat aldus gebeuren op basis van telefoontaps. Daaruit zou moeten blijven of er een poging is ondernomen geweest om de degradatiestrijd te beïnvloeden. Wordt ongetwijfeld vervolgd.

Plaats een reactie

vrijdag 15 maart 2019 om 20:59
Stop hiermee laat het gerecht dit op een eerlijke manier doen . Kranten moeten zich hier buiten houden zij beïnvloeden alles en zeker het artikel van die smerige voorzitter van Beerschot is zelf niet proper
Vind ik leuk
Brubru +5289
vrijdag 15 maart 2019 om 21:03
Sedert wanneer is Sporza een krant ?
Van mij mag iedereen daar zijn zegje over doen, doen we ook dus ...
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 00:59
Beter "Lügenmedia" dan geen media.
Dan zou er zich nog meer achter onze rug afspelen...
Vind ik leuk
VeeDeeVee +19175
vrijdag 15 maart 2019 om 22:22
Dat is een teken dat de documenten duidelijk genoeg voor zich spreken eh..
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 23:06
Of dat er totaal niks van aan is...
Vind ik leuk
Brubru +5289
vrijdag 15 maart 2019 om 23:40
Het kan maar ik weet niet waarom de Proleague er dan zo op hamert dat het normale verloop van de competitie niet in het gedrang mag komen. Als er niets is kan er ook niets in het gedrang komen denk ik dan.
Vind ik leuk
DDT +3947
zaterdag 16 maart 2019 om 08:32
De pro league weet ook niks, die hebben die documenten niet gekregen hé
Vind ik leuk
Brubru +5289
zaterdag 16 maart 2019 om 15:11
Zou me verwonderen dat die niets weten.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +19175
zaterdag 16 maart 2019 om 10:32
Ik bedoel dat het zowel positief als negatief kan zijn. Dat interpreteerde je toch even verkeerd 😉
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 13:56
Van nature uit kan ik enkel verkeerd interpreteren bij uitspraken van een lokeren-supporter 🤪
Vind ik leuk
VeeDeeVee +19175
zaterdag 16 maart 2019 om 14:00
Ach, serieus? Zit het werkelijk zo diep? Buiten de derbyweken interesseert me enkel mijn eigen club.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws