Club Brugge krijgt transfertip over nieuwe doelman: 'Klaar voor de druk'

Club Brugge krijgt transfertip over nieuwe doelman: 'Klaar voor de druk'

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 07:33vr 15-03-2019 om 07:33

Laatste update: vrijdag 15 maart 2019 om 08:30vr 15-03-2019 om 08:30

Hendrik Van Crombrugge hoopt na dit seizoen eindelijk KAS Eupen te verlaten. Volgens zijn ploegmaat Siebe Blondelle moet Club Brugge Van Crombrugge naar het Jan Breydelstadion halen.

Dit seizoen is Van Crombrugge weer de vaste man onder de lat bij Eupen. In de Oostkantons loopt het contract van de doelman nog tot medio 2020. De 25-jarige keeper wil evenwel een stap hoger zetten. Blondelle meent dat Van Crombrugge daar klaar voor is. "Hendrik heeft zeker de kwaliteiten om voor Club Brugge te voetballen", stelt Blondelle in de Krant van West-Vlaanderen.

Dit seizoen begon Karlo Letica als dé nummer bij Club Brugge, maar na enkele mindere prestaties kwam Ethan Horvath in de ploeg. "Momenteel ligt die positie onder de Brugse lat wat moeilijk. Daardoor komt er extra druk kijken bij een eventuele overstap naar blauw-zwart. Toch denk ik dat hij er klaar voor is om die stap te zetten. Hopelijk krijgt hij die kans opnieuw. Ik gun het hem."

Poll

Kan Van Crombrugge het niveau van Club Brugge aan?

(752 stemmen)

Plaats een reactie

Mrbai +448
vrijdag 15 maart 2019 om 08:21
Zou een goede transfer zijn voor FCB , eindelijk hun doelmannenprobleem opgelost dan.
Vind ik leuk
DragonEgg +132
vrijdag 15 maart 2019 om 08:42
Van Crombrugge is een goede keeper, maar als je z'n statistieken bekijkt laat hij er ook een hoop binnen. Ongetwijfeld heeft dat ook te maken met zijn verdediging, maar ik ben toch niet helemaal zeker dat hij het niveau van een topclub aankan.
Vind ik leuk
Nico10 +36
vrijdag 15 maart 2019 om 08:43
Iedere zelfverklaarde doelman zou het goed doen bij KAS Eupen , elke week in de schiettent , lijkt me ook het minste wat men mag verwachtten dat je enkele ballen pakt .
Bij een topclub ligt de lat wel wat hoger .
Waarmee ik niet wil zeggen dat Vancrombrugge een slechte doelman is , laat dit duidelijk zijn .
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 08:49
Als je de belgische competitie wat hebt gevolgd dit jaar dan weet je dat vancrombrugge toch wel aardig wat punten gepakt heeft en mss wel de reden is waarom eupen zo vroeg zeker was van het behoud.
Vind ik leuk
Brazil +8
vrijdag 15 maart 2019 om 09:09
Doelman van Moeskroen zeer goed en jong en er is nog ene zo jong, weet niet meer bij welke Club, maar Vancrombrugge toch niet, is al 34 j
Vind ik leuk
tom1981 +654
vrijdag 15 maart 2019 om 09:17
Scheelt niet veel van leeftijd.. ie is 25..
Vind ik leuk
Weareleko +248
vrijdag 15 maart 2019 om 10:16
De Wolf van Lokeren zie ik ook wel zitten, alhoewel Van Crombrugge een betere optie zou zijn. Speelt al een paar jaar op het hoogste niveau, dus heeft ervaring en is ook nog jong
Vind ik leuk
blondel +3523
vrijdag 15 maart 2019 om 11:14
IDD De Wolf is een uitstekende keuze.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:51
Wie bedenkt nu zoiets. Het is een goede keeper, daar niet van maar dit is alleen bedoeld om Horvath te destabiliseren. Voer voor de Horvath haters...
Vind ik leuk
didiken +33
vrijdag 15 maart 2019 om 13:00
"niveau van Club Brugge", weten ze daar eigenlijk zelf wel wat dat betekent. Iedere keeper heeft wel eens een slechte dag, bij FCB is 't dan ineens ne slechte...
Vind ik leuk
Vancamp +276
vrijdag 15 maart 2019 om 15:30
Zo kunnen er wel meer tips zijn,enkel verkwisten van papier en inkt.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 12:51
Ik denk dat het niet zozeer aan de kwaliteiten ligt van de doelmannen, wel aan de vergrootglazen waarmee doelmannen van Brugge bekeken worden. Maw de kritikasters of de zogenaamde analisten die zonodig alles moeten analiseren....
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws