Martinez ziet nog een sterkhouder uitvallen voor de interlandperiode

Martinez ziet nog een sterkhouder uitvallen voor de interlandperiode

Gepubliceerd: donderdag 14 maart 2019 om 15:01do 14-03-2019 om 15:01

Bondscoach Roberto Martinez zal flink moeten puzzelen voor de kwalificatiewedstrijden voor het EK 2020. Thomas Vermaelen, Kevin De Bruyne en nu ook Axel Witsel zijn geblesseerd.

Witsel zal waarschijnlijk de interlands tegen Rusland en Cyprus aan zich voorbij moeten laten gaan. Borussia Dortmund-coach Lucien Favre liet weten dat Witsel na de interlandperiode weer fit wordt verwacht.

Op 21 en 24 maart spelen de Rode Duivels de eerste kwalificatiewedstrijden voor het EK 2020. Na Vermaelen en De Bruyne is ook Vincent Kompany onzeker. De afwezigheid van Witsel zal ook gemist worden bij Dormund. De Duitse topclub zag hun voorsprong op Bayern München helemaal verdwijnen in de Bundelisga.

Plaats een reactie

Legend27 +38
donderdag 14 maart 2019 om 15:06
Wanneer maakt Martinez de selectie bekend? Dag en uur aub
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:19
Met Mats Rits en Hans Vanaeken lukt het ook wel
Vind ik leuk
Toca +50314
donderdag 14 maart 2019 om 15:23
Das wel een goeike 😄😄
Vind ik leuk
Wolf1986 +1981
donderdag 14 maart 2019 om 17:15
Allez, kom. Tegen Cyprus kunnen ze 5 minuten voor tijd invallen. Het is grappig om te zien hoe rap mensen vergeten hoe rampzalig de RD waren toen de binnenlandse TOPPERS het er voor het zeggen hadden.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 17:18]
Vind ik leuk
Toca +50314
donderdag 14 maart 2019 om 17:30
Maar de huidige generatie en dan Rits. Met alle respect maar dat kan je niet vergelijken.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 19:59
in 1986 speelde toch bijna elke RD in de binnenlandse competitie?
Vind ik leuk
j.caesar +1278
donderdag 14 maart 2019 om 15:32
Als u het zegt !
Vind ik leuk
j.caesar +1278
donderdag 14 maart 2019 om 15:36
Het uitvallen van De Bruyne, Witsel en Fellaini is wel een domper, maar blijkbaar staat het Brugse middenveld klaar om de zaak over te nemen ... pardon Vormer in 'n hollander 🤢
Vind ik leuk
Vlad +4209