Beerschot Wilrijk al bezig met volgend seizoen: “Voorakkoord met zeven spelers”

Beerschot Wilrijk al bezig met volgend seizoen: “Voorakkoord met zeven spelers”

Gepubliceerd: donderdag 14 maart 2019 om 08:47do 14-03-2019 om 08:47

Laatste update: donderdag 14 maart 2019 om 09:48do 14-03-2019 om 09:48

Eerder liet Beerschot Wilrijk-voorzitter Francis Vrancken al weten dat zijn club zeker zal promoveren naar 1A. De Antwerpse club is dan ook al druk bezig met volgend seizoen.

Zo is Beerschot Wilrijk met verschillende spelers bezig. “We hebben voorakkoorden met zes à zeven topspelers. Zodra onze promotie officieel is, zetten die hun handtekening onder een contract. Enkele van die spelers hebben een verleden bij Beerschot”, laat de preses weten aan Het Laatste Nieuws.

“Daarnaast staat een nieuwe hoofdsponsor klaar als we stijgen”, vervolgt Vrancken. “Die gaat drie keer meer betalen dan de huidige hoofdsponsor, zijnde mijn eigen bouwfirma DCA. In 1A moeten we ons budget fors kunnen verhogen en winstgevend worden. Het mag duidelijk zijn dat we geen figurantenrol willen spelen op het hoogste ­niveau. Wat onze buren van Antwerp deden, snel doorstoten naar de top, is iets wat prins Abdullah en ik eveneens nastreven.”

Plaats een reactie

donderdag 14 maart 2019 om 09:30
Dromen mag. Toch eerst maar afwachten of KVM effectief gestraft zal worden en of Beerschot op sportieve wijze de promotie kan afdwingen.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +19142
donderdag 14 maart 2019 om 09:58
Ze hebben hun lesje daar duidelijk nog niet geleerd. Ik ruik toch sterke Vanoppen-allures... Bescheidenheid siert.
Vind ik leuk
TageMeister +7840
donderdag 14 maart 2019 om 10:14
weer déjà vu...
hopelijk geven ze deze keer enkel geld uit wat ze hebben...
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:07
Domme uitspraken.
Nu reeds aankondigen dat er 7 nieuwe spelers staan te wachten om te tekenen.
Wat moet de huidige kern, die nog volle bak tegen KV Mechelen moet spelen, daar van denken ?
Vind ik leuk
Den Didi +446
donderdag 14 maart 2019 om 12:40

Voorzitter Beerschot Wilrijk: “Met alles wat er op tafel ligt moet KVM zakken”
Voorzitter Beerschot Wilrijk: “Met alles wat er op tafel ligt moet KVM zakken”
Gepubliceerd: Do 14-03-2019 om 07:45





De terugwedstrijd van de promotiefinale tussen KV Mechelen en Beerschot Wilrijk staat nog op het programma maar de voorzitter van de Kielse ratten, Francis Vrancken, weet al zeker dat zijn club zal stijgen.

“Wij zijn geen 90, maar 100 procent zeker dat we straks in 1A spelen”, laat Vrancken aan Het Laatste Nieuws weten. “Met alles wat er op tafel ligt, moet KV Mechelen zakken. Met de informatie waarover wij beschikken, durf ik zeggen dat er geen weg terug is voor KV Mechelen.”

“Onze advocaat zit heel dicht op het dossier ‘Propere Handen’ en volgens hem kan het niet zijn dat KV Mechelen straks niet degradeert naar de eerste amateurklasse. De elementen in het dossier laten daar geen twijfel over bestaan. Bijgevolg zouden wij sowieso stijgen naar 1A. Het klinkt misschien een beetje arrogant, maar wij houden geen rekening meer met een 1B-scenario voor volgend seizoen”, aldus de voorzitter.

Beerschot germinaal ajax Wilrijk
Ik zou beschaamd zijn in zijn uitspraken

Ik hoop wel voor de supporters dat het zou lukken
Het mooiste derby is toch wel in antwerpen
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 12:56]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:15
Als Beerschot Wilrijk supporter kan ik U alleen maar 500 % gelijk geven dom, dom,dom
Vind ik leuk
Geofpurple +6667
donderdag 14 maart 2019 om 14:07
Vrancken ge had beter gewoon je teut gehouden man.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws