Fred Rutten voert schrikbewind bij Anderlecht: Mensen mijden hem bewust

Fred Rutten voert schrikbewind bij Anderlecht: "Mensen mijden hem bewust"

Gepubliceerd: woensdag 20 februari 2019 om 16:13wo 20-02-2019 om 16:13

Laatste update: woensdag 20 februari 2019 om 16:14wo 20-02-2019 om 16:14

Fred Rutten strijdt met Anderlecht nog volop om een ticket voor play-off 1. Volgens Sport/Voetbalmagazine gebruikt Rutten niet alleen een ander systeem dan voorganger Hein Vanhaezebrouck, zo zou hij ook een heel ander type mens zijn.

Zo zou Rutten op Anderlecht een echt schrikbewind voeren op Anderlecht. Het gaat zelfs zo ver dat mensen bang zijn van hem. "Mensen van de medische en sportieve omkadering zijn zo bang dat ze hem bewust mjden. Jeugdspelers die hem elke dag kruisen zou hij gewoon vlakaf negeren, zonder dag te zeggen", schrijft het weekblad.

"Hij is in dat opzicht de absolute tegenpool van joviale betweter Hein Vanhaezebrouck. Het beeld strookt met het beeld dat we van hem kregen tijdens zijn voorstelling. Dat van de timide Rutten bij wie het angstzweet uitbreekt bij een vervelende vraag", klinkt het nog.

Plaats een reactie

Reagens +3189
woensdag 20 februari 2019 om 16:17
Er zijn nog constantes bij Anderlecht. Als er ergens een zaag ligt kan er altijd iemand niet aan weerstaan om aan de poten van de trainersstoel te zagen.
En wij die dachten dat het allemaal Ollie zijn schuld was.
Vind ik leuk
Toca +50317
woensdag 20 februari 2019 om 16:18
Kan het moeilijk geloven in feite. Hij ziet er mij meer het ideale bompa type uit.
Waar mensen zo'n zaken blijven uithalen, ik weet het echt niet meer.
Vind ik leuk
Reagens +3189
woensdag 20 februari 2019 om 17:40
Het zal idd niet zo erg zijn. Maar dat er in de wandelgangen veel rancune is mag wel duidelijk zijn. Niet moeilijk als je ziet wie er allemaal zijn C4 heeft gehad. Van degenen die overblijven zullen er wel een paar zijn die interessant willen doen in de gazet.
Vind ik leuk
K1908 +2504
woensdag 20 februari 2019 om 17:54
Ik geloof er niets van. Dat iedereen op z'n tippen loopt is maar normaal, anders zouden ze niet juist zitten. Maar hadden ze hem niet net gehaald vanwege goede communicatie met spelers en/of jeugd?

Dit lijkt me echt weer een sensatieverhaal om het blad toch maar gevuld te krijgen...
Vind ik leuk
Toca +50317
woensdag 20 februari 2019 om 19:26
Sowieso een bericht met hoog voetbal24 niveau.
Vind ik leuk
oesje +533
woensdag 20 februari 2019 om 16:38
alle de pers is weer bezig ze kunnen het niet laten Mr rutte zwier die prutsers buiten en dat moesten ze al lang gedaan hebben die roddelpers aan de kant
Vind ik leuk
Minunten +517
woensdag 20 februari 2019 om 16:41
Lijkt me de reinste b*llsh*t.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 februari 2019 om 16:42]
Vind ik leuk
strat2 +1118
woensdag 20 februari 2019 om 16:47
Dag allemaal verdwijnt in het niets bij deze voor het allergrootste deel verzonnen en uitvergrootte nonsens!😏
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 februari 2019 om 16:48]
Vind ik leuk
Wolfje +13
woensdag 20 februari 2019 om 16:49
De persroddels
Vind ik leuk
MoCa +686
woensdag 20 februari 2019 om 17:28
Voetbal/sportmagazine, is dat niet het onnozel boekske van opperlul Sys ??? Schreef ooit een boek over de 'Oppergoden van Club'. Kan duidelijk z'n favoritisme niet ontkennen met z'n afbraakartikels !!!
Vind ik leuk
j.caesar +1329
woensdag 20 februari 2019 om 17:40
Het is niet met sympathie dat men respect afdwingt, maar door mensen als mensen te behandelen en in casu voetballers wijzen op het feit dat zij heel veel verdienen voor hun hobby en dat zij daartegen iets moeten doen.
Vind ik leuk
Zetterberg +12754
woensdag 20 februari 2019 om 18:01
Schrikbewind en Rutten in één zin, dan had ik het nog eerder van Gwendolyn verwacht!
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 18:29
😂😂😂😂😂 Schitterend zetterberg😉
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 februari 2019 om 18:31]
Vind ik leuk
Bonanza +1087
woensdag 20 februari 2019 om 18:15
Wa ne zever is dat nu weer??
Vind ik leuk
FR12er +146
woensdag 20 februari 2019 om 18:30
Als je bang bent voor een zachtaardige man als rutten, ben je niet geschikt voor het topsportklimaat
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 18:32
Sorry maar dit geloof ik niet! Ik denk dat ze et 3 maande geleden bedoelen toen dikke hein nog trainer was!!
Vind ik leuk
DDT +3950
woensdag 20 februari 2019 om 19:19
Dan ken je Hein en Fred niet
Vind ik leuk
freeman +13885
woensdag 20 februari 2019 om 18:39
Hoeveel afleveringen volgen er nog in die " Mauves soap " ?
Vind ik leuk
Zetterberg +12754
woensdag 20 februari 2019 om 18:41
Het laatste jaar was het meer Mauvesoep, maar Freeman, als ge ons kotsbeu zijt...take a day free, man! 😉
Vind ik leuk
freeman +13885
donderdag 21 februari 2019 om 10:05
Kotsbeu ? Helemaal niet ! Zou spijtig zijn als we die risée niet meer hebben ..... het leven zou wel te saai kunnen worden ! Keep on laughing .... :-)
Vind ik leuk
Zetterberg +12754
donderdag 21 februari 2019 om 13:44
Fijn dat je vreugde schept in onze miserie! 😉
Maar we kunnen het beter relativeren, hoe belangrijk deze bijzaak ook is, het is en blijft een bijzaak! Dus keep up the good work!
Vind ik leuk
freeman +13885
donderdag 21 februari 2019 om 14:49
We moeten al eens kunnen lachen hé ! Straks wordt er met iets ( of iemand ? ) anders de draak gestoken !
Vind ik leuk
Chroom +473
woensdag 20 februari 2019 om 19:46
Soms moet men dingen schrijven, het móet zelfs niet echt waar te zijn en het mogen ook dubbele berichten die eerder al eens gepost zijn om te melden dat ze nog niks weten, als men maar het aantal berichten per dag haalt.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 februari 2019 om 19:53]
Vind ik leuk