Lokeren barst plots van het vertrouwen: “Waarom niet stunten op Standard?”

Lokeren barst plots van het vertrouwen: “Waarom niet stunten op Standard?”

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 13:28di 12-02-2019 om 13:28

Sporting Lokeren leeft weer helemaal op. De rode lantaarn van de Jupiler Pro League won afgelopen weekend van de nummer drie in het klassement, Antwerp. Doelman Davino Verhulst is strijdvaardig.

“Lokeren leeft opnieuw”, begint Verhulst tegenover Het Nieuwsblad. “Ik denk dat veel mensen ons al ten dode hadden opgeschreven. Ik zeg niet dat we er al zijn, verre van. Maar het vertrouwen dat we getankt hebben, nemen we mee naar de komende weken. Een verklaring? Wij zijn Lokeren.”

“Wij zijn altijd een ploeg geweest”, gaat Verhulst verder. “Zolang het kan, blijven we gaan. We zijn nog niet dood. Als we tegen Antwerp kunnen winnen, waarom zouden we dan niet op Standard kunnen stunten? Een groep met vertrouwen kan gekke dingen doen.”

Poll

Denk jij dat Lokeren zich nog kan redden?

(312 stemmen)

Plaats een reactie

VeeDeeVee +18498
dinsdag 12 februari 2019 om 13:31
Ik lees net dat Tirpan afgevoerd is op training.. Hij en Miric, twee voorbeelden qua mentaliteit zijn toch onmisbaar momenteel.
Vind ik leuk
JDP +495
dinsdag 12 februari 2019 om 13:34
Lokeren is al wel vaker het “zwarte beest” geweest voor Standard.
Ik gun hen een langer verblijf in 1A, maar ik zou de drie punten toch graag thuis houden...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 13:34]
Vind ik leuk
firedwarf +3647
dinsdag 12 februari 2019 om 14:09
Ergens gun ik het de ploeg wel en dan zeker de paar belgische anciens die er nog rondlopen anderzijds... Zolang lambrechts de ploeg beheert zijn ze eerste klasse onwaardig...
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 14:36
hopelijk zijn ze gelanceerd en kunnen ze in 1A blijfven en zijn we af van Waasland Beveren
Vind ik leuk
ElieBo +56
woensdag 13 februari 2019 om 13:25
Nogal kleintjes...
Ikzelf ben Beveren supporter en ondanks alles hoop ik toch dat Lokeren in eerste kan blijven, als het maar niet ten nadele van Beveren is natuurlijk ;-)
Ik ben steeds een supporter VOOR mijn club, nooit TEGEN een andere club. Heb dat nooit goed begrepen. Zal aan mij liggen, zeker?!
Vind ik leuk
j.caesar +828
dinsdag 12 februari 2019 om 14:40
Waasland-Beveren verdient zeker niet om te zakken, alleen al voor het feit dat zij gepluimd werden door Genk en Clement. Wie zou dan moeten zaken want met Moeskroen of Eupen zie ik het niet meer gebeuren ? ... dan man Lokeren want een Lambrecht verdient niet om in 1A te blijven.
Vind ik leuk
Brubru +4735
dinsdag 12 februari 2019 om 15:35
Ik vraag me af wat Lambrecht sommige supporters - dan nog supporters van andere ploegen - misdaan heeft dat Lokeren zou moeten zakken alleen maar omdat hij daar voorzitter is.
Wees gelukkig dat er nog mensen zijn die mecenas willen spelen. Het geld dat je in een voetbalploeg steekt zie je nooit terug.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws