Deschacht snapt Lokeren niet: “We hadden De Sutter goed kunnen gebruiken”

Deschacht snapt Lokeren niet: “We hadden De Sutter goed kunnen gebruiken”

Gepubliceerd: zaterdag 12 januari 2019 om 21:18za 12-01-2019 om 21:18

Het contract van Tom De Sutter werd een tijdje geleden ontbonden bij Sporting Lokeren. Olivier Deschacht snapt die beslissing echter niet en geeft zijn mening tegenover Het Nieuwsblad.

Lokeren is een degradatiekandidaat en vecht voor in eerste klasse te blijven. "Ik wist waaraan ik begon. Lokeren stond laatste, had nog geen match gewonnen. Het deed geen topaankopen, om het nog licht uit te drukken"

Ook is Deschacht teleurgesteld over de contractontbinding van De Sutter. "Ik denk dat we Tom zeker hadden kunnen gebruiken, ja. Maar zijn contractontbinding was een beslissing van het bestuur en daar hebben wij ons niet mee te moeien”, aldus Deschacht.

Poll

Heeft Deschacht hier gelijk?

(243 stemmen)

Plaats een reactie

Prpldynmt +6539
zaterdag 12 januari 2019 om 21:24
Deschacht heeft altijd gelijk en blijft een Sporting-boy.
Vind ik leuk
Basvyncke +816
zondag 13 januari 2019 om 07:56
Sporting Lokeren?!
Vind ik leuk
w-b forever +1112
zaterdag 12 januari 2019 om 21:49
Den olli heeft duidelijk last van een winterdip!!!De sutter heeft al een paar jaar niks meer klaargespeeld en lambrechts was blij dat hij weg was.Waarom beweert den olli dan dat desutter nog bruikbaar materiaal is?
Vind ik leuk
FDW +39
zaterdag 12 januari 2019 om 21:54
Omdat me het systeem van sollid. Lokeren meer in de 16 van de tegenstander komt. En dan kan een De Sutter me vertrouwen veel meer teweeg brengen dan op de counter.
Vind ik leuk
mapolean +1012
zondag 13 januari 2019 om 09:03
Inderdaad.... Als je niet in de 16 komt, kan geen enkele spits zich laten opvallen...
Vind ik leuk
Vancamp +160
zondag 13 januari 2019 om 03:36
De Sutter kon geen deuk in een pakje boter meer schotten.
Was einde verhaal.
Vind ik leuk
mapolean +1012
zondag 13 januari 2019 om 09:03
Mocht dit de enige beslissing zijn van het bestuur waar men vragen bij kan stellen, dan zou het nog meevallen... Er zijn nog tal van andere beslissingen genomen die nog veel onlogischer zijn dan het dossier Tom De Sutter...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws