Antwerp-fans sturen nu al waarschuwing naar Club: Ploeg van 't Stad

Antwerp-fans sturen nu al waarschuwing naar Club: "Ploeg van 't Stad"

Gepubliceerd: zondag 9 december 2018 om 16:30zo 09-12-2018 om 16:30

Laatste update: zondag 9 december 2018 om 16:40zo 09-12-2018 om 16:40

Antwerp is door de zege tegen Cercle Brugge naar plaats twee gesprongen in het klassement. De wedstrijd tegen Club Brugge kan over twee weken dan ook van levensbelang zijn, en dat houdt de fans duidelijk bezig.

De bezoekende fans bouwden na de partij een feestje in het bezoekersvak van het Jan Breydelstadion. Daar zullen ze op 23 december opnieuw aanwezig zijn voor de clash met Club. Antwerp en Club Brugge zijn historische aartsrivalen en beginnen dus al vroeg aan de oorlogsvoering.

Ook het bijschrift "Ploeg van 't Stad wint op het veld van de Ploeg van 't Stad" is duidelijk gericht aan Club. Blauw-Zwart moet eerst wel nog naar KV Kortrijk, Antwerp speelt nog thuis tegen Waasland-Beveren. 

Plaats een reactie

Don John +210
zondag 9 december 2018 om 17:09
Voetjes op de grond houden... mooie overwinning maar we zijn er nog niet.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 17:33
Vuil, vuiler, smerig, Antwerpen... Plus de arbiter altijd mee. Maar dan komen ze nog VEEL TEKORT
Vind ik leuk
Blue-Blanc +735
zondag 9 december 2018 om 17:50
Dermee dat ze tweede staan 🙄.
Vind ik leuk
Vlad +4190
zondag 9 december 2018 om 18:04
Neen, triestig dat ze daarmee tweede staan....
Vind ik leuk
Blue-Blanc +735
zondag 9 december 2018 om 22:58
Boven club'tjen.. zegt genoeg é. En ja, Gent staat niet in de buurt, maar ik ga niet lopen zeiken over het spel van Antwerp. Ze zijn productiever dan ons ploegskes punt aan de lijn.
Vind ik leuk
Vlad +4190
maandag 10 december 2018 om 00:51
Zie maar dat ge PO1 haalt met jullie clubtjen...
Vind ik leuk
Blue-Blanc +735
maandag 10 december 2018 om 07:28
Uhu... Frustro.
Vind ik leuk
Vlad +4190
maandag 10 december 2018 om 07:55
Wow, wat een intelligente reactie alweer, ik sta steeds weer versteld van de hoogstaande commentaren van sommige Gent supporters, schitterend🤣...
Vind ik leuk
Blauwe +34
zondag 9 december 2018 om 18:10
Bleiter
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 18:26
Euhm ... Het voetje vooruit gezien van Hazard meer in het begin van de wedstrijd?
Als dat ene van Antwerp had geweest, dan stond iedereen al te roepen dat het een rode kaart moest zijn!
En de elleboogstoot tegen Rodriguez?
Copy-paste tweede regel ...
Daar is dus telkens niet voor gefloten, dus Cercle had ook den arbiter mee!
Cercle speelde vandaag gewoon niet goed genoeg en gaven veel onverzorgde passen.
De overwinning had dus helemaal niets met de arbiter te maken.
De score had zelfs nog hoger kunnen zijn, indien Rodriguez niet voor open goal over geschoten had en Nardi niet die knappe redding op het schot van Refaelov in huis had ...
Vind ik leuk
RAFC 1880 +267
zondag 9 december 2018 om 18:56
Whahaha simpel, simpeler, simpelst... Brugge dorp !!!! De arbiter mee ???? Tis dermee dat jullie trainer in de bak zat ????!!!!
Vind ik leuk
Lodecol13 +3500
zondag 9 december 2018 om 20:51
De kurt is gerecliseerd uit wegwerp artikels
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 07:59
Het blijft een mysterie dat ze in Deurne buiten schot bleven maar daar zal meneer Botox wel voor iets tussenzitten. Die blijft immers ook buiten schot met zen illegale Ghelamco Arena en zijn rol binnen Gent. Het is opvallend dat sinds hij de plak zwaait het allemaal wel gunstig valt met scheidsrechterlijke en VAR beslissingen. Van Damme alleen al had minstens 10 rode kaarten moeten hebben op 1,5 seizoen.
Trouwens Antwerp is 2100 Deurne,Berchem 2600 maar Beerschot 2020 Antwerpen... 1 ploeg in Antwerpen dus 😜
Vind ik leuk
RAFC 1880 +267
maandag 10 december 2018 om 11:50
Jij bent echt een randdebiel he... die heeft zijn hoofdzetel in de Ghelamco Arena en Gent huurt daar !!! Is toch niet zo moeilijk om te begrijpen ofwel ???? En dat wij der niet tussen zitten is omdat wij alles correct doen... kan van jullie niet gezegd worden... Cercle is de ploeg van t dorp!!!!!!!!!
Vind ik leuk
Vlad +4190
zondag 9 december 2018 om 18:03
Als ze denken dat ze ons met zo een debiele en achterhaalde opmerkingen uit ons lood kunnen slaan 😂, nu zijn we pas echt bang hoor, mietjes...
Vind ik leuk
Kris1 +1192
zondag 9 december 2018 om 19:23
Club is op dit moment te wisselvallig. Hopelijk is iedereen gemotiveerd tegen Antwerp en wordt het een mooie wedstrijd. Ik hoop dat de supporters Rafa met respect zullen verwelkomen. Hij is voor een groot stuk verantwoordelijk voor de hoogconjunctuur bij Antwerp. Ik vind ht nog steeds onbegrijpelijk dat Leko hem niet in de ploeg kon passen.
Vind ik leuk
PeterF +65
zondag 9 december 2018 om 21:00
Nu ga ik even heel veel jaren terug, maar het is niet de eerste keer dat ze in Brugge een inschattingsfout maken... papin moesten ze ook niet meer, was ook overschot... papin is een wereldster geworden na zijn vertrek. Misschien was het doorsturen wel zijn redding toen.
Vind ik leuk
Kris1 +1192
zondag 9 december 2018 om 21:31
Papin was topscorer bij Club met 32 doelpunten en is gekocht door Marseille voor 86 miljoen Belgische franken ( toen een recordbedrag)
Daar werd dus geen inschattingsfout gemaakt. Met Rafa werd er een grote gemaakt.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 20:26
Geeeeuuwww.., blabla.., net zoals vorig jaar ofwel moet ik erover gekeken hebben en toch ben k bijna zeker dat die "grote" rafclads er niet waren dus.., ssssttt.., grts old skool fcb lad
Vind ik leuk
PeterF +65