'Belgische topclub mikt nog steeds op de komst van Benavente'

    'Belgische topclub mikt nog steeds op de komst van Benavente'

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 07:16wo 05-12-2018 om 07:16

    Laatste update: woensdag 5 december 2018 om 07:16wo 05-12-2018 om 07:16

    RSC Anderlecht wil komende winter de kern gevoelig gaan versterken. Het zal ook nodig zijn, wil paars-wit nog een rol van betekenis spelen in de titelstrijd. Het richt haar pijlen daarbij op een oude bekende, aldus Het Laatste Nieuws.

    Eerder raakte al bekend dat paars-wit mikt op de komst van Hany Mukhtar, een aanvallende middenvelder van Brondby. De Soedanese Duitser moet echter wel zes miljoen euro kosten. Mogelijk kiest Anderlecht nog voor een alternatief.

    Op de shortlist van de Brusselaars staat ook nog steeds Cristian Benavente. De Peruviaan werd al meerdere keren aan Anderlecht gelinkt onder Herman Van Holsbeeck, maar inmiddels is hij al aan zijn vierde seizoen bezig bij Sporting Charleroi. Toch is paars-wit hem nog niet uit het oog verloren.

    Stevig prijskaartje
    Het enige probleem is het prijskaartje. Charleroi wil haar goudhaantje niet zomaar laten vertrekken, waardoor het een stevige transfersom om het hoofd van Benavente plakt. Zo mikt Mehdi Bayat op een bedrag van om en bij de vijf miljoen euro.

    Poll

    Is hij haalbaar voor RSCA?

    (349 stemmen)

    Plaats een reactie

    Wankstar123 +1556
    woensdag 5 december 2018 om 07:18
    Kost minder dan Mukhtar en heeft zich al bewezen tegen belgische topclubs. Zou zeker een aanwinst zijn
    Vind ik leuk
    Hierulf +1299
    woensdag 5 december 2018 om 07:25
    Ik kies hem zeker boven de onbekende andere...
    Vind ik leuk
    Xytox +1280
    woensdag 5 december 2018 om 07:29
    Als we gaan blijven 'bekende' spelers recycleren zoals de afgelopen jaren, gaan we ook geen stappen vooruit zetten hoor!
    Vind ik leuk
    K1908 +1288
    woensdag 5 december 2018 om 09:20
    We hebben net zo'n dure 'viking' gehaald. Niet het grootste succes....
    Vind ik leuk
    Xytox +1280
    woensdag 5 december 2018 om 21:36
    Ja, die heeft ook de volle 45 minuten gekregen voor hij al werd afgekraakt en bestempeld werd als een miskoop. Als je een speler al vanaf de eerste match een miskoop zit te noemen, dan roep je het over jezelf uit, want elke speler heeft vertrouwen nodig...
    Vind ik leuk
    K1908 +1288
    donderdag 6 december 2018 om 09:53
    Ben ik het deels mee eens. Niet over het deel van na 1 wedstrijd af te branden. Je mag gerust wat meer verwachten, direct rendement dan, van een kerel die zoveel moet kosten. Hij heeft daarnaast buiten 1 wedstrijd telkens op hetzelfde niveau gespeeld: enorm traag en onzeker...
    Vind ik leuk
    Xytox +1280
    woensdag 5 december 2018 om 07:28
    Is voor mij teveel een flitsen-speler en geen speler die echt een ploeg naar een hoger niveau tilt. Is ook eerder een hangende spits dan een '10'.
    Vind ik leuk
    Rebel +1462
    woensdag 5 december 2018 om 22:19
    Is te weinig voor Anderlecht , zou meer kwantiteit dan kwaliteit zijn
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 07:28
    Vragen aan HVH of hij dit niet goedkoper kan regelen, zijn copain Bayat zal er wel een miljoentje afdoen 🙊
    Vind ik leuk
    Lunam +1687
    woensdag 5 december 2018 om 07:49
    Hopelijk dan betere zet dan Morioka, al zie ik in Morioka, eens hij een aantal maanden fit is, ondertussen bezig met in te burgeren, ook wel weer de speler van bij Beveren. maar geduld is niet direct hun beste eigenschap bij RSCA.
    Vind ik leuk
    Rebel +1462
    woensdag 5 december 2018 om 22:20
    Is te traag voor Anderlecht
    Vind ik leuk
    Brick +855
    woensdag 5 december 2018 om 08:35
    Geef milic musona en Gerkens , 4 vliegen in 1 klap
    Vind ik leuk
    ROBSON +3167
    woensdag 5 december 2018 om 08:44
    Aan club vroeg men aanvankelijk 8 miljoen.
    Vind ik leuk
    Patfey +5622
    woensdag 5 december 2018 om 09:00
    Staat dus ondertussen in der solden😉?
    Vind ik leuk
    Toca +40804
    woensdag 5 december 2018 om 09:02
    Dan hebben we ook onze Rezai zeker 🤔
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +2313
    woensdag 5 december 2018 om 09:57
    Idd kan wel vlug keren, zie amrabat 3weken geleden nog weg gelachen en nu top
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 09:58]
    Vind ik leuk
    Toca +40804
    woensdag 5 december 2018 om 10:14
    Nog af wachten he. Was vorig seizoen met clasie ook.
    Vind ik leuk
    ROBSON +3167
    woensdag 5 december 2018 om 13:07
    Werd enkel weggelachen na het bekerdebacle net als alle andere spelers die dag. Nu ja 2 betere wedstrijden maken de lente niet. Hij zal keer op keer moeten bevestigen nu want hij heeft de lat hoog gelegd.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:51
    Kinderachtig: toen Anderlecht tegen STVV moest spelen hadden ze zogezegd oog voor Bezus. Nu moeten ze tegen Charleroi en zouden ze Cristian Benavente op de shortlist hebben staan. Wie valt er op bij Cercle, want dat is voor volgende week.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 11:52]
    Vind ik leuk
    Rebel +1462
    woensdag 5 december 2018 om 22:24
    Wat voor een belachelijke opmerking is dat nu weer,misschien uw ploeg is vermelden, zou al veelzeggend zijn
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 22:26]
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4942
    woensdag 5 december 2018 om 12:05
    Wanneer gaat rsca een leren om zijn pijlen te richten op wat echt nodig is???

    Men moet een echte 10 halen en Benavente is dit niet, dus NEXT!!
    Vind ik leuk
    Olli +285
    woensdag 5 december 2018 om 12:26
    Was Coucke niet zwaar tegen wintertransfers?
    Vind ik leuk
    Kettos +2282
    woensdag 5 december 2018 om 17:22
    Voor de andere ploegen he... :D
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws