'RSC Anderlecht wil moderne '10' voor de neus van Standard én Duitse clubs kapen’

    'RSC Anderlecht wil moderne '10' voor de neus van Standard én Duitse clubs kapen’

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 07:02wo 05-12-2018 om 07:02

    Laatste update: woensdag 5 december 2018 om 07:02wo 05-12-2018 om 07:02

    RSC Anderlecht wil komende winter fors uithalen op de transfermarkt. Zo wil Hein Vanhaezebrouck er onder meer een echte ‘nummer tien’ tien bij. Het Laatste Nieuws weet wie paars-wit in het vizier heeft.

    Het dagblad meldt Anderlecht Hany Mukhtar op het verlanglijstje heeft staan. De Soedanese Duitser komt op dit moment uit voor het Deense Brondby, maar na 2,5 seizoen voelt de aanvallende middenvelder zich klaar voor een nieuwe uitdaging.

    Paars-wit zal wel diep in de buidel mogen tasten voor Mukhtar. Zo geven Deense bronnen mee dat hij de club ongeveer zes miljoen euro moet opbrengen. Bovendien krijgt Anderlecht geen vrijgeleide, aangezien er nog gegadigden zijn.

    Stevige concurrentie
    Zo heeft ook Standard hem op de radar staan. Ook een terugkeer naar de Bundesliga – waar Mukhtar op zijn zeventiende debuteerde voor Hertha Berlijn - is een mogelijkheid, want verschillende clubs uit Duitsland tonen interesse.

    Plaats een reactie

    Toca +40804
    woensdag 5 december 2018 om 07:06
    Weer een dure vogel uit de deense competitie?? 🤐
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +1032
    woensdag 5 december 2018 om 07:17
    Ze denken , Anderlecht is toch zo zot om dat te betalen....😂
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 13:14]
    Vind ik leuk
    Patfey +5622
    woensdag 5 december 2018 om 08:59
    Ik dacht direct hetzelfde😩
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 07:27
    Voor Mark is dat hetzelfde als een pintje bestellen, dus doe maar Mark 😊👊
    Vind ik leuk
    Kris1 +920
    woensdag 5 december 2018 om 08:13
    Er hangt hem nog steeds een claim van 1,9 miljard boven het hoofd. De Amerikanen lachen er niet mee. Kijk maar naar L&H in het verleden. Het zou dus kunnen dat Mark het bij water moet houden in de toekomst.
    Vind ik leuk
    Prpldynmt +5845
    woensdag 5 december 2018 om 07:30
    Na Sanneh krijgen we veel gelijkaardige Ma-Nee's.
    Vind ik leuk
    Vlad +2819
    woensdag 5 december 2018 om 07:58
    Bundesliga of JPL,...🤔
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 08:02
    tja, breed uitsmeren in de media...om nog meer gegadigden te lokken
    Vind ik leuk
    Xynix +449
    woensdag 5 december 2018 om 08:27
    Ze moeten bij Anderlecht toch maar eens gaan beseffen dat ze beter hun mond houden over transferdoelen en -prijzen. Ze hebben zichzelf hierdoor al meerdere keren in de voet geschoten. Met spelersmakelaars moeten ze ook absolute geheimhouding onderhandelen en desnoods een transfer consequent durven afblazen als hierover iets uitlekt. Misschien moeten ze eens aan Vincent Mannaert vragen hoe hij daar doorgaans wel in slaagt.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 08:32]
    Vind ik leuk
    Xynix +449
    woensdag 5 december 2018 om 08:32
    Ze moeten bij Anderlecht toch maar eens gaan beseffen dat ze beter hun mond houden over transferdoelen en -prijzen. Ze hebben zichzelf hierdoor al meerdere keren in de voet geschoten. Met spelersmakelaars moeten ze ook absolute geheimhouding onderhandelen en desnoods een transfer consequent durven afblazen als hierover iets uitlekt.
    Vind ik leuk
    Paars hart +204
    woensdag 5 december 2018 om 08:44
    En wie zegt dat dit nieuws door Anderlecht is gepost, meer waarschijnlijk makelaars die de prijs willen opvoeren.
    Vind ik leuk
    Xynix +449
    woensdag 5 december 2018 om 11:46
    Vandaar mijn voorlaatste zin. Van zodra ze merken dat het lek bij de makelaar zit, desnoods de deal afblazen. Het zal hen centen en toekomstige miserie besparen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 11:47]
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 09:13
    Volgens transfermarkt 3,5miljoen.
    Vind ik leuk
    strat2 +587
    woensdag 5 december 2018 om 10:32
    Het laatste nieuws schuift 2 namen naar voren.....
    die je mijns inziens zeker NIET moet kopen, tenzij (zeer) goedkoop.
    Benavente is iemand die het redelijk goed doet bij Charleroi, maar er is geen enkele indicatie dat hij Anderlecht naar een hoger niveau kan tillen ( remember Rezai, ook steengoed bij Charleroi). Dus... weer een versterking in de breedte, mijns inziens.
    Voor Mukhtar geldt hetzelfde.
    Als je geld uitgeeft, dan dient de speler in kwestie beter te zijn dan Kums en/of Verschaeren en eventueel Bakkali, die daar ook kan spelen.
    De juiste strategie is volgens mij, doing the right thing at the right time, en toeslaan alvorens het wereldkundig te maken, zoals Club Brugge dat al een aantal keren gedaan heeft. (In sommige gevallen werken met een gedeeltelijk voorakkoord?)
    Een goede onderhandelaar is ook van (zeer) groot belang, zodat het prijs/kwaliteit plaatje in balans is.
    Tot slot: heeft Anderlecht, los van die 10, niet eerder nood aan 1of 2 bijkomende goede verdedigers? Voetbal begint van achteruit, kijk maar naar het verschil tussen Club Brugge met of zonder Denswil, een zeer groot verschil.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 12:29]
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 12:23
    Benavente heb ik altijd beter gevonden dan Rezaï. Ik begrijp niet wie bij Brugge de verkeerde speler heeft getransfereerd.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 12:26
    Ik heb even de film gezien (een minuutje of 2) en je ziet dat die jongen kan voetballen. Goede dribbel, snelheid OK, stevig op de benen, zuigt het spel naar zich toe, goede vrije trap, kan goals maken van buiten de backlijn. Ik denk dat wil een speler is die Anderlecht zal kunnen gebruiken. Lijkt me een zeer interessante speler. En stel dat Anderlecht 8 miljoen zou betalen, dan is dat anders dan voor Sanneh. Want dit is een spelbepaler en die zijn gegeerd en die kan je dan voor het dubbele verkopen.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 15:54
    En precies of ne moderne nummer 10 het onder Hein en zijn systeem gaat kunnen aarden ?
    Vind ik leuk
    Heppen1J +206
    woensdag 5 december 2018 om 21:16
    ga maar zorgvuldig om met je euros.marckske de Amerikanen ga er echt niet met lachen je zou op termijn in grote problemen komen hoop van niet
    Vind ik leuk
    Heppen1J +206