Raes en Luyten reageren via Instagram op het einde van hun huwelijk

    Raes en Luyten reageren via Instagram op het einde van hun huwelijk

    Gepubliceerd: dinsdag 4 december 2018 om 16:30di 04-12-2018 om 16:30

    Vlaanderen is een bekend koppel armer. Frank Raes en Cath Luyten zijn immers niet langer meer samen. Dat meldt Het Laatste Nieuws.

    De twee presentatoren vormden al vijftien jaar een koppel. Ze waren ook veertien jaar getrouwd. 'Na veertien jaar huwelijk hebben Frank en Cath in onderling overleg en volle vriendschap beslist elk hun eigen weg te gaan. Frank en Cath beklemtonen tevens dat ze de breuk in alle intimiteit willen verwerken', liet de VRT weten aan de krant.

    Tussen Raes en Luyten was er een leeftijdsverschil van 23 jaar. Dat is voor alle duidelijkheid niet de reden van de breuk. Het koppel heeft één zoon, Bill. Raes heeft uit een vorige relatie nog drie andere kinderen.

    Update 16.30: Raes en Lutyen hebben beide via Instagram gereageerd op hun breuk. Ze zeggen vrienden voor het leven te blijven.

     
     
     
     
     
    Dit bericht bekijken op Instagram
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    Beste vrienden voor altijd.

    Een bericht gedeeld door Frank Raes (@frankraesbrasil) op

     
     
     
     
     
    Dit bericht bekijken op Instagram
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    No matter what. BFF. Dank je voor ‘n geweldig mooi hoofdstuk in mijn leven ❤️@frankraesbrasil

    Een bericht gedeeld door Cath Luyten (@cathluyten) op

    Plaats een reactie

    dinsdag 4 december 2018 om 07:23
    Tes dus eerder buiuiuiuiten dan binneeeee
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10851
    dinsdag 4 december 2018 om 07:29
    Raes heeft nog gesmeekt, maar geen extra time meer voor den Frank...
    Vind ik leuk
    Prpldynmt +5845
    dinsdag 4 december 2018 om 07:29
    De Cath wordt bij de melk gezet.
    Vind ik leuk
    Fre Stef +203
    dinsdag 4 december 2018 om 07:51
    VP, gelieve bij de essentie van het voetbal te blijven, wat is het volgende week? Filip Joos moet tand laten trekken? Peter Vandenbempt zijn nicht verwacht een kind?
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10851
    dinsdag 4 december 2018 om 08:45
    Wablieft...Peter wordt peter? Waarom weten wij hier niets van...
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 09:24
    Omdat het een aangetrouwde nicht langs stiefvaders kant is
    Vind ik leuk
    Rebel +1462
    dinsdag 4 december 2018 om 07:58
    Is toch al langer bekent, Frank is al een tijd met Imke Courtois,ja soms ook met Sonck
    Vind ik leuk
    purple +822
    dinsdag 4 december 2018 om 08:04
    frank raes en joos zijn al jaren een koppel....
    Vind ik leuk
    FcRazor +1342
    dinsdag 4 december 2018 om 08:10
    Joos is zijn buitenechtelijke zoon
    Vind ik leuk
    Toca +40804
    dinsdag 4 december 2018 om 08:05
    Vind dit best erg voor diegene van de 2 die niemand anders heeft.
    Vind ik leuk
    FcRazor +1342
    dinsdag 4 december 2018 om 08:09
    Zij kon zijn gezaag ook niet meer aan
    Vind ik leuk
    Lupo +518
    dinsdag 4 december 2018 om 08:24
    Wat zegt de VAR ?
    Vind ik leuk
    THOR4ever +2085
    dinsdag 4 december 2018 om 08:44
    De camerabeelden zijn duidelijk :-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 08:28
    Als hij thuis ook alles 5 keer herhaald op een uur ...
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 09:48
    Oproep aan alle single mannen: aanvalleeuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhh!!!!
    Vind ik leuk
    RSCA 35 +261
    dinsdag 4 december 2018 om 10:34
    oef , Raes zal nu op pension moeten gaan om zijn zoon op te vangen tijdens het schooljaar
    we zijn er van af
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 10:35
    Frank kon thuis ook niet overweg met de knoppen...
    Vind ik leuk
    Bart Joos +1040
    dinsdag 4 december 2018 om 11:37
    Af en toe eens in 't Rivierenhof rondkuieren is soms leerrijk.
    Vind ik leuk
    Heppen1J +206
    dinsdag 4 december 2018 om 14:49
    waar moeien Julie toch mee wat heeft dat met voetbal te maken
    moei in je eigen huishouden date heb je handen meer als vol bende
    idiooten
    Vind ik leuk
    camargue +3396
    dinsdag 4 december 2018 om 16:38
    na 15 jaar mantelzorg wil je natuurlijk ook eens wat anders in het leven hé :D
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:10
    Veel zielige reacties hier.Zegt meer over ulle dan over cath en frank.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:50
    Seg w-b forever beetje humor mag he .We zullen het klassement is omdraaien en dan zul je kunnen lachen 😋
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 18:31
    Ik vond het een tof koppel,spijtig !!!veel geluk in jullie verder leven xxx
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 19:03
    llyano een beetje humor moet zeker kunnen maar die is bij mij dezer dagen ver zoek.Je zal wel begrijpen waarom zeker?
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 20:56
    Kan u begrijpen .Ook meegemaakt, sterkte man .💪💪
    Vind ik leuk
    Vancamp +135