Opvallend: 'FC Barcelona daagt op voor international van AA Gent'

    Opvallend: 'FC Barcelona daagt op voor international van AA Gent'

    Gepubliceerd: woensdag 14 november 2018 om 18:00wo 14-11-2018 om 18:00

    In de Nations League staat donderdagavond de wedstrijd tussen Andorra en Georgië op het programma. Geen topaffiche, maar er zal wel een scout van FC Barcelona komen kijken.

    Het Spaanse Sport weet dat Giorgi Chakvetadze op het lijstje staat van Barcelona. Chakvetadze is op zijn negentiende een rijzende ster van het Georgische elftal, waar hij in vijf wedstrijden al drie doelpunten heeft gescoord. Barcelona heeft dan ook een accreditatie aangevraagd om een scout te sturen naar die partij.

    Dat wil natuurlijk niet zeggen dat Chakvetadze meteen moet hopen op een toptransfer, maar de laatste weken is hij wel goed bezig. De middenvelder was dit seizoen tot dusver goed voor vier doelpunten en twee assists. Vorig seizoen was hij nog wisselspeler, maar dit seizoen kwam hij in alle vijftien competitiewedstrijden al aan de aftrap.

    Plaats een reactie

    woensdag 14 november 2018 om 18:03
    Dus Barca zou plots interesse hebben in 2 smaakmakers van JPL, nl Berge en Chakvetadze?
    Dan mag er zeker voor gekke bedragen gegaan worden.
    Vind ik leuk
    Vlad +2603
    woensdag 14 november 2018 om 18:09
    En toen werd men wakker...
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 19:24
    Ze volgen ze zoals zoveel andere spelers om indien nodig rap in te grijpen en hun slag te slaan. Van al de spelers dat ze volgen gaan er misschien 1 of 2 werkelijk naar Barca gaan
    Vind ik leuk
    kasper90 +257
    woensdag 14 november 2018 om 18:16
    Is dat een grap ofzo? Op dit moment toch echt te hoog gegrepen, mag mij verrassen hoor, en talent heeft hij wel, maar Barca, om daar in het tweede elftal te spelen dan waarschijnlijk?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:30
    20 MILJOEN.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15583
    woensdag 14 november 2018 om 18:39
    Minimum.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 19:13
    Dan kan hij volgend seizoen naar Genk komen. Hebben dan toch geld genoeg :D
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15583
    woensdag 14 november 2018 om 19:22
    Als Belgische club zou je toch dat geld beter in andere zaken investeren dan binnenlandse transfers.
    Vind ik leuk
    wesleyvb +960
    woensdag 14 november 2018 om 19:18
    Berge, minstens 40miloen dan !
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 00:28
    Genkenaar, zoals leandra trossard naar Arsenal bullshit is (vrouwenelftal misschien?).
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws