Thorup krijgt de wind van voren: 'Gênant is het wel, en fake'

    Thorup krijgt de wind van voren: 'Gênant is het wel, en fake'

    Gepubliceerd: dinsdag 13 november 2018 om 07:33di 13-11-2018 om 07:33

    Het was op zijn minst een opmerkelijk zicht: Gent-coach Jess Thorup in korte broek voor de dug-out van Gent de voorbije weken. De Deense coach staat erom bekend weleens een korte broek te dragen tijdens de wedstrijd. Dat kan columnist Hugo Camps allerminst smaken.

    'Een trainer in korte broek langs de lijn bij wedstrijden van de Jupiler League kan niet. Het is te ordinair jongensachtig. Niet chique en niet hygiënisch. Eigenlijk een Berufsverbot waard', klinkt het bij Het Laatste Nieuws.

    Volgens hem moet Gent ook ingrijpen. 'Het past ook niet bij AA Gent. De club van de rondbuikige bourgeoisie moet nog een beetje zichzelf blijven. En verzaken aan de demagogie van vestimentaire Vikingen. AA is ten diepste drieledig. Bij voorzitter De Witte denk ik zelfs aan een horloge om de buik. De touch van hoogwaardigheidsbekleders.'

    'Ik weet niet waarom coach Jess Thorup de wedstrijden per se in korte broek wil bijwonen. Zoekt hij de gloed van viriliteit? Is het camouflage van een beginnend doorzakkend lichaam? Bezorgt ijsberenromantiek hem een zaadlozing? Ik weet het niet, maar gênant is het wel. Ook nog fake', schrijft hij. 

    Plaats een reactie

    dinsdag 13 november 2018 om 07:37
    Beroepsverbod op onnozele columns mag ook wel es...
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 07:52
    Volledig mee eens
    Vind ik leuk
    mapolean +936
    dinsdag 13 november 2018 om 07:38
    Wat een ongelooflijke zeurkous.... Is er echt niets belangrijker om over te schrijven? Wordt die Camps echt betaald om dit soort onzin de wereld in te sturen?
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10614
    dinsdag 13 november 2018 om 07:39
    Camps, aub, laat de wereld met rust! Oud chagrijnig stuk serpent van een vent!
    Vind ik leuk
    Toca +40195
    dinsdag 13 november 2018 om 08:33
    vooral niet hygienisch.. haha, zou camps zo'n vetzak zijn..
    Vind ik leuk
    JDP +309
    dinsdag 13 november 2018 om 07:54
    Al stond hij in zijn bloot gat te coachen... 😊
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 07:57
    Straks vind hij nog bewijs dat ze de match verloren door die korte broek.

    Liever een goeie pint in een verkeerd glas, dan een slechte in 't perfecte glas.

    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 08:16]
    Vind ik leuk
    JLo +640
    dinsdag 13 november 2018 om 08:02
    Brugse Zot! :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 08:17
    🍺🍻😋
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 08:06
    Waar bemoeid men zich mee al staat hij met zijn zwembroek langs de lijn het gaat over de voetbal niet over de man langs de lijn dan kan je ook zeggen supporters in bloot bovenlijf kan ook niet maar owee als een vrouw dan iets te veel toont dan kunnen ze er niet genoeg van krijgen en krijgen ze zelf spontaan een zaadlozing zoals hij het zo mooi uitdrukt
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 08:10]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 08:12
    Waar bemoeid men zich mee al staat hij met zijn zwembroek langs de lijn het gaat over de voetbal niet over de man langs de lijn dan kan je ook zeggen supporters in blood bovenlijf kan ook niet maar owee als een vrouw dan iets te veel toont dan kunnen ze er niet genoeg van krijgen en krijgen ze zelf spontaan een zaadlozing zoals hij het zo mooi uitdrukt
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 08:26
    Ph waarde wordt gemeten op de schaal van Camps. Wat een zure, ziekelijke vent 🤢🤢
    Vind ik leuk
    Polleken 77 +1972
    dinsdag 13 november 2018 om 08:35
    Camps heeft weer vergeten zijn pilletjes te nemen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 08:42
    een korte broek is onhygienisch volgens Camps, wel dan zijn de meeste sporten zeer onhygienisch en fake want elke sporter, scheidsrechter en dergelijke oefent zijn/haar beroep/hobby uit in korte broek. Camps gelieve vanaf nu te zwijgen, je pilletjes op tijd in te nemen en weg te kruipen in het donkerste gat dat je tegenkomt
    Vind ik leuk
    pitroken +124
    dinsdag 13 november 2018 om 09:04
    camps nu de spelers met een plastron dat is uw soort.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15589
    dinsdag 13 november 2018 om 10:32
    Berufsverbot. Duits. Camps. Mein Camps.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3347
    dinsdag 13 november 2018 om 11:06
    Satire, mannen. Laat jullie niet zo gaan over een leuke doch onbeduidende column...
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 11:44
    Het is nog veel genanter om zo'n modderartikel te durven schrijven, over een man die -en ik zeg dit niet als Gentsupporter - als een gentleman overkomt: beleefd, voornaam, nooit een kwaad woord over een ander, communicatief. Voor mij mag dit soort columnschrijvers onmiddellijk aan de kant gezet worden. Berufsverbot voor Cumps, ja, die er niet voor terugdeinst om met slijk en vuiligheid zijn "journalistieke kennis" te propageren. Shame on you !!!
    Vind ik leuk
    Chris1880 +173
    dinsdag 13 november 2018 om 12:32
    Maar man toch..serieus..waar hou jij je toch mee bezig onozele Camps!
    Vind ik leuk
    GILOT +36
    dinsdag 13 november 2018 om 22:44
    Hugo camps is jaloers op zn sexy biene. Hugo ga schrijven over biljaar 🎱
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 22:45]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 23:21
    Camps is een idioot, een domme idioot.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws