'Vanhaezebrouck kiest voor de volgende elf spelers tegen Fenerbahce'

'Vanhaezebrouck kiest voor de volgende elf spelers tegen Fenerbahce'

Gepubliceerd: donderdag 8 november 2018 om 08:45do 08-11-2018 om 08:45

RSC Anderlecht moet donderdagavond zijn kansen op Europese overwintering zien gaaf te houden in en tegen Fenerbahce. In de hel van Istanboel wordt er maar beter gewonnen. Hein Vanhaezebrouck heeft al een plannetje klaar.

Volgens Het Nieuwsblad zal de coach van paars-wit tegen Fenerbahce opnieuw een beroep doen op dezelfde jongens die het voorbije weekend Waasland-Beveren over de knie legden. Opvallend: Vanhaezebrouck kiest dus opnieuw voor vier verdedigers, in de plaats van zijn gewoonlijke drie.

Op het middenveld zit Anderlecht, naast Yevheni Makarenko,  met nog heel wat vraagtekens. Sven Kums (staartbeen) en Adrien Trebel (buikspieren)  zijn allebei twijfelachtig.

Pieter Gerkens, vorig weekend nog de gebeten hond volgens heel wat supporters, zal opnieuw op de rechterflank postvatten. Voor de nodige creativiteit moet Zakaria Bakkali zorgen ,terwijl er voor doelpunten op aanvaller Landry Dimata gerekend wordt.

De vermoedelijke opstelling: Didillon; Saelemaekers, Vranjes, Bornauw, Milic; Makarenko, Kums, Trebel; Gerkens, Bakkali en Dimata

Plaats een reactie

donderdag 8 november 2018 om 08:57
vermoedelijk, VP stelt hier zomaar een ploeg op en Gein moet zich maar aanpassen aan VP ofwa?? mss 2a3 ni opt veld vanavond, laat het via officiele weg bekend gemaakt worden aub!!
[Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 08:57]
Vind ik leuk
Toca +44426
donderdag 8 november 2018 om 09:04
Voetbalsites nemen artikels die uit de media komen hé.
In dit geval het nieuwsblad.
Ik geloof dat ook niet zomaar, maar ik maak mij er niet druk in als u.
Vind ik leuk
Wankstar123 +1786
donderdag 8 november 2018 om 09:00
Gerkens aub niet
Vind ik leuk
Brick +982
donderdag 8 november 2018 om 09:54
Na de voorbije 4 matchen verdient hij idd geen basisplaats
Vind ik leuk
Wankstar123 +1786
donderdag 8 november 2018 om 10:09
Amuzu past daar beter
Vind ik leuk
Brick +982
donderdag 8 november 2018 om 10:22
Is ook te weinig man
Vind ik leuk
Wankstar123 +1786
donderdag 8 november 2018 om 12:24
Meer dan Gerkens...
Vind ik leuk
Brick +982
donderdag 8 november 2018 om 12:37
True shit!
Vind ik leuk
Njits Seum +141
donderdag 8 november 2018 om 09:13
Vanhaezebroek kiest of de vermoedelijke 11 is een wereld van verschil achterlijke voetbal primeur dan krant probeert te zijn door leugens en duimgezuig van jewelste....... als ik lieg op men werk krijg ik c4..... bij voetbal primeur waarsch opslag en een bank vooruit...
Vind ik leuk
jericho666 +2975
donderdag 8 november 2018 om 09:15
Rustig blijven :-)
Vind ik leuk
Goegebuer +1380
donderdag 8 november 2018 om 09:21
Is het geen idee om Najar rechtsback te zetten en saelemaekers op plek van Gerkens? Ik zou hem daar wel eens aan het werken willen zien op die plaats
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 09:34
Heb je najar de laatste matchen die hij speelde gezien. Net een vod
Vind ik leuk
ROBSON +3569
donderdag 8 november 2018 om 11:15
Najar is out.
Vind ik leuk
Geofpurple +5679
donderdag 8 november 2018 om 11:47
zou ook wel kunnen werken. Alexis is nl eigenlijk opgeleid als middenvelder
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 12:32
Ik zou Najar net liever hoger zien spelen.
Vind ik leuk
freeman +12782
donderdag 8 november 2018 om 09:54
Hopelijk kan anderlecht de 3 broodnodige punten meepakken ! Ook heel belangrijk voor onze europese coëfficiënt . ( Vooral tegen een Turkse ploeg in dit geval ) .
Vind ik leuk
polle1 +324
donderdag 8 november 2018 om 11:26
k denk dat gerkens zijn tong zeer doet van vanhaezebroeck zijn gat af te likken
Vind ik leuk
Geofpurple +5679
donderdag 8 november 2018 om 11:49
Met 4 achteraan lijkt me beter. Te weinig kwaliteit en voetballend vermogen om daar met 3 te staan, al zie ik milic nie graag in de ploeg, dan nog liever sanneh, het trio op het middenveld , niks op aan te merken (bij gebrek aan beter), kzou hetzelfde doen. Bakkali naar rechts trekken en Amuzu op de linkerkant.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 17:03
Milic op 4 min al 3 keer achteruit speler voor 3e provinciale
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws