In 2015 werd KAA Gent kampioen, waarom zouden zij dat dit seizoen niet kunnen?

    "In 2015 werd KAA Gent kampioen, waarom zouden zij dat dit seizoen niet kunnen?"

    dinsdag 6 november 2018 om 11:15

    Antwerp FC is aan een ijzersterk seizoen bezig. The Great Old staat na veertien speeldagen op een knappe derde plaats in de klassering. Het stamnummer één kocht afgelopen zomer stevig in, daar plukt het nu de vruchten van.

    Torenhoge ambities spreekt de club vooralsnog niet uit, maar Het Nieuwsblad verwacht dat The Great Old een outsider wordt voor de landstitel. Frank Buyse maakte daarbij de vergelijking met KAA Gent, dat in 2015 onverwacht kampioen werd.

    "Op de wekelijkse redactievergadering gisterochtend: "Wie durfde begin november 2014 te zeggen dat AA Gent dat seizoen kampioen zou worden? Niemand", opent Buyse.

    De sportjournalist houdt alvast rekening met de opmars van de Rood-Witten. "Maar in mei 2015 werd AA Gent dus wél kampioen. Waarom dan zou Antwerp dit seizoen niet kunnen klaarspelen wat AA Gent vier jaar geleden voor elkaar kreeg?", besluit hij.

    Poll

    Waar zie je Antwerp te eindigen?

    (436 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 6 november 2018 om 11:37
    Zou wel ne keer nice zijn
    Vind ik leuk
    Toca +36531
    dinsdag 6 november 2018 om 11:39
    Als ze in de buurt van Genk en Brugge blijven tot de play offs kan alles.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 11:42
    Ik denk dat de kaarten hun op de duur gaat nekken
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14936
    dinsdag 6 november 2018 om 11:42
    De lachende derde. Waarom ook niet.
    Vind ik leuk
    DirkRAFC1 +466
    dinsdag 6 november 2018 om 11:56
    Ik ga niet zeggen dat het onmogelijk is maar, er zal al één en ander flink moeten meezitten. Concurrenten die vanwege een Europese of andere campagne af en toe een steek laten vallen en ondertussen zelf gespaard blijven van blessures en al te regelmatige kaartenlast zodat je zelf tegen die top van de rangschikking kan blijven aanleunen zonder al te veel terrein te verliezen.
    Maar zelfs dan nog moet er minstens één spits bij die geen tien kansen nodig heeft om een doelpunt te maken want daar wringt momenteel volgens mij toch het schoentje om een versnelling hoger te kunnen schakelen.

    Maar laat ons eerst al eens afwachten waar we bij de winterstop staan én of we daarna de draad terug zonder al te veel problemen kunnen oppakken.

    Vijf speeldagen na de winterstop is het de thuiswedstrijd tegen Anderlecht; Laat ons daarna, met nog vier speeldagen te gaan, eens over ambities en prijzen praten en dat voorlopig aan de "kenners" over laten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 12:18
    Antwerp wordt idd de grootste uitdager van Genk en Brugge. Diegene die punten gaat halen op Antwerp wordt meer dan waarschijnlijk kampioen.
    Vind ik leuk
    vampire81 +1094
    dinsdag 6 november 2018 om 12:27
    gent is alleen kampioen kunnen worden omdat het TEN ALLEN KOSTE NIET BRUGGE MOCHT ZIJN, de bedoeling was zoals altijd het aan anderlecht cadeau te doen maar dat zat er niet meer in dus hebben ze gent maar als noodoplossing gebruikt opdat het toch maar niet brugge zou zijn

    ik geloof niet dat antwerp kampioen zal kunnen worden want het hierbovenstaande zal deze keer niet pakken, zie vorig seizoen als ze dat ook geprobeerd hadden het alsnog aan anderlecht cadeau te doen maar het heeft dan niet gepakt omdat ze dan deze schandalige wanpraktijken niet zomaar lieten passeren bij brugge (eindelijk blijken ze het niet meer te pikken bij brugge en hoop dat ze zich daar in de toekomst ook niet meer neerleggen bij deze gang van zaken) en ze aan de kaak stelden en daardoor zijn ze er vorig seizoen niet meer durven mee verder doen met die schandalige wanpraktijken, het seizoen voordien was dat wel nog het geval en heeft anderlecht zo een totaal onverdiende titel cadeau gekregen die altijd ook naar brugge had moeten gaan, dit zijn verschrikkelijk schandalige praktijken die zich al op zeer zeer zeer frequente basis hebben voorgedaan, ook frequent wanneer anderlecht het niet gehaald heeft ondanks dat daar alles aan gedaan werd dat het wel zo zou zijn maar alsnog faalden omdat het gewoon een compleet waardeloze ploeg is die werkelijk niks voorstelt zonder hulp en heel frequent zelfs ook niet als ze die extreme grote hulp krijgen
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 12:29]
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2841
    dinsdag 6 november 2018 om 12:35
    Gent is kampioen geworden omdat WIJ het hebben laten liggen (en door die klote play offs)
    Vind ik leuk
    Blue-Blanc +365
    dinsdag 6 november 2018 om 12:42
    Dank u Rune!
    Vind ik leuk
    Blue-Blanc +365
    dinsdag 6 november 2018 om 12:45
    Calimero, leestekens zijn voor iets uitgevonden é. De inhoud van uw gereutel trekt ook op niks.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 12:47
    Wat een kinderlijke commentaar!!!
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14936
    dinsdag 6 november 2018 om 12:50
    Nooit een vrijwillige opname overwogen? Als het vier jaar na dato nog steeds zo diep zit, is dat toch aan te raden.
    Vind ik leuk
    agdh +1462
    dinsdag 6 november 2018 om 12:55
    Amai ik lig in een deuk, ik heb medelijden met jou als je dat echt gelooft
    Vind ik leuk
    herwig +23
    dinsdag 6 november 2018 om 14:29
    Matchfixing dus
    Vind ik leuk
    Chris1880 +172
    dinsdag 6 november 2018 om 23:27
    Dan gaan we toch iets beter onze kansen moeten afwerken vrees ik ;-)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws