'Advocaat van Vertenten verzet zich tegen onderzoeksrechter in 'Propere Handen'

    'Advocaat van Vertenten verzet zich tegen onderzoeksrechter in 'Propere Handen'

    maandag 22 oktober 2018 om 10:15

    Bart Vertenten zit nog bijna een maand in de cel. Zijn aandeel in het matchfixing-dossier wordt nog onderzocht. De advocaat van de scheidsrechter legt zich niet zomaar naar bij de huidige gang van zaken.

    Zo meldt Het Nieuwsblad dat Hans Rieder, de raadsman van Vertenten, onderzoeksrechter Joris Raskin wraakt, gezien diens geschiedenis bij de voetbalbond. Onlangs raakte bekend dat hij in het verleden actief was bij de licentiecommissie van de KBVB. Dat vindt de entourage van de scheidsrechter duidelijk niet kunnen.

    Poll

    Heeft de advocaat gelijk?

    (546 stemmen)

    Plaats een reactie

    Toca +37095
    maandag 22 oktober 2018 om 10:28
    Bartje had zich maar niet moeten laten betalen.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 10:44
    HEB JIJ BEWIJZEN MENEER TOCA ?
    Vind ik leuk
    Toca +37095
    maandag 22 oktober 2018 om 10:48
    Als ze u zo lang vasthouden hebben ze iets. Uwe vriend zal nooit nog een match fluiten. En maar goed ook.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 10:51
    Wel dan kunnen we Anderlecht beter uitsluiten. Die ploeg is de meest corrupte ploeg uit de geschiedenis van het internationaal voetbal. Het is niet omdat een zekere Marc Coucke nu met "geleend" geld van Perigo Anderlecht gekocht heeft , dat jullie handen proper zijn.
    Straks staat Anderlecht trouwens te koop als Coucke het geld terug mag geven aan de pensioenfonds in Amerika
    Vind ik leuk
    Toca +37095
    maandag 22 oktober 2018 om 10:54
    En daar heb jij natuurlijk bewijzen van 😆😆
    Vind ik leuk
    Goaltje +1104
    maandag 22 oktober 2018 om 12:30
    *zucht*
    Vind ik leuk
    mapolean +876
    maandag 22 oktober 2018 om 14:54
    Wat een onzinnige en belachelijke reactie.
    Vind ik leuk
    Bart Joos +654
    maandag 22 oktober 2018 om 12:16
    Het was een dwaze zet van Vertenten Hans Rieder tot raadsman aan te stellen. Een 'procedureadvocaat' , onbehouwen, grofgebekt die overal aversie oproept. Overigens, het veldonderzoek wordt verricht door de FīGP die men in deze toch bezwaarlijk als partijdig kan bestempelen. Mooi dat je voor je 'vriend' opkomt maar het is game,over and out.
    Vind ik leuk
    THOR4ever +1792
    maandag 22 oktober 2018 om 10:45
    Blijf het erg vreemd vinden dat een goed verdienend radioloog mee zou doen aan dergelijke praktijken... is er chantage in het spel ? Ik mis iets in dit verhaal om het goed te kunnen plaatsen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 11:30]
    Vind ik leuk
    Knightofh +539
    maandag 22 oktober 2018 om 10:50
    Naïviteit is ook een optie.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 10:51
    Onderschrijf volledig je mening.

    30 jaar, Mooie professionele carrière, mooie madame met ook groot sporthart die bij topsport Vlaanderen zit, aan de top in scheidsrechtersland en je dan laten omkopen voor een paar stuivers afkomstig van linke figuren, wetende dat je dan voor eeuwig en één dag aan hen vastgeplakt zit..

    Lijkt mij volledig van de pot gerukt..
    Vind ik leuk
    Peed +311
    maandag 22 oktober 2018 om 11:34
    Tja ik begrijp jouw bemerking, maar ligt dat niet in de menselijke aard om steeds meer te willen hebben ? Er zijn hem miljoenen mensen voorafgegaan en er zullen er evenveel volgen. Waarom hebben bijvoorbeeld (!!) zoveel topsporters schimmige bedrijfjes ?
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15151
    maandag 22 oktober 2018 om 10:32
    Als je in dit dossier al moet zoeken naar procedurefouten, weet je dat zijn schuld niet min is hé.. Waarom zou die man niet in de licentiecommissie mogen zitten?
    1) Scheidsrechters staan volledig los van licenties van de clubs
    2) Als medewerker van de KBVB heeft hij een goede kijk op de zaak, met zijn verleden in het voetbal. Als voetballeek is zo'n zaak niet even makkelijk te vatten.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 10:46
    Hou uw insinuaties voor jezelf Meneer VeeDeeVee !
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15151
    maandag 22 oktober 2018 om 10:50
    Neen, dat hoef ik helemaal niet.
    Vind ik leuk
    Bart Joos +654
    maandag 22 oktober 2018 om 12:23
    Als er 1 iemand is die insinueert ben jij het wel. Hoeveel 'boeken' denk je vandaag eigenlijk nog open te doen?
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4454
    maandag 22 oktober 2018 om 13:59
    zeg degene die zelf van alles insinueert hahahaha. Goed bezig jong
    Vind ik leuk
    Elise +443
    maandag 22 oktober 2018 om 11:48
    Net daarom je te betrokken bent en daar ging het net over!
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 10:33
    Ze kunnen het niet halen op de gewone manier dan maar zoeken achter procedure fouten daar zijn due zogezegde topadvocaten goed in. Dat ze gewoon zeggen dat het allemaal verzinsels zijn
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1607
    maandag 22 oktober 2018 om 10:43
    Da's de reden waarom je een goeie advocaat nodig hebt als je iets verkeerd gedaan hebt he..

    Om een zo min mogelijke straf te krijgen of vrijspraak door procedurefouten.

    Als ze een onderzoek doen of alles wel 100% correct is verlopen moeten ze ook zelf maken dat alles bij hun correct verloopt he.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 10:47
    Uw insinuaties worden niet geappricieerd meneer Danny Vanderhoydonck. Zullen we het boekje over U opendoen i.v.m. zwartwerk ?
    Vind ik leuk
    Bart Joos +654
    maandag 22 oktober 2018 om 12:25
    Daar gaan we dan. Opnieuw een boekje openen :-)
    Vind ik leuk
    Heppen1J +107
    maandag 22 oktober 2018 om 10:34
    als je dat niet wit op zwart kunt
    bewijzen moet je klep houden
    de bond stinkt ook enorm
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 10:48
    Inderdaad. We zullen het boekje opendoen van Bart Verhaeghe
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 12:08
    Ga op een ander gaan janken e. Dat sprookje begint al afgezaagd te worden.

    En moest Verhaeghe schuldig zijn e wel kom dan met bewijzen zoals je er zelf om zit te janken anders klep toe ;-)
    Vind ik leuk
    Bart Joos +654
    maandag 22 oktober 2018 om 12:26
    We zitten inmiddels aan boek 4
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 12:31
    Ik dacht 6
    Vind ik leuk
    Bart Joos +654
    maandag 22 oktober 2018 om 12:34
    Lol
    Vind ik leuk
    mapolean +876
    maandag 22 oktober 2018 om 14:56
    Kerel, waar en jij toch mee bezig? Je berokkent jouw vriend meer schade dan dat je hem helpt!
    Vind ik leuk
    SD +9467
    maandag 22 oktober 2018 om 10:35
    Dat wordt zowieso van de tafel geveegd; want zo kan je iedereen wraken als je ver genoeg in zijn verleden kijkt. Raskin werkt toch niet meer voor de voetbalbond, so what ?
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 10:49
    Maar hij is wel partijdig !
    Vind ik leuk
    SD +9467
    maandag 22 oktober 2018 om 11:19
    Hoe wil je bewijzen dat hij partijdig is, met daden, schrijven of declaraties ? Ik vind het nog altijd sneu dat iemand met een dergelijke opleiding zich aan die "spelletjes" laat vangen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 11:21]
    Vind ik leuk
    willyy +119
    maandag 22 oktober 2018 om 11:07
    vertentje het zal uw zieltje niet baten !
    Vind ik leuk
    Goaltje +1104
    maandag 22 oktober 2018 om 12:34
    VRIEND VAN VERTENTEN, gelukkig niet mijn vriend. Zo een zeveraar. Papa V ? Mama V ? Broer of zus V ?
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4454
    maandag 22 oktober 2018 om 14:00
    Laten we een boekje opendoen over V van Vertenten hahaha.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 13:43
    Kan toch ook alleen maar hier in Belgie hé , steeds weer die procedure fouten , het is ook een sport geworden precies !!!!!!!!!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    Vlad +2297
    maandag 22 oktober 2018 om 13:45
    Er is er hier één die steeds met andere nieuwe profielkes de boel komt trollen, dit in een groot deel van de discussies, zijn enige doel is hiermee reacties los te weken, waar hij blijkbaar op kickt dan, gewoon niet op reageren, dan mist het zijn effect...
    Vind ik leuk