Vanhaezebrouck heeft nog tijd: “Dan is het pas echt crisis bij Anderlecht”

    Vanhaezebrouck heeft nog tijd: “Dan is het pas echt crisis bij Anderlecht”

    zondag 21 oktober 2018 om 07:01

    Hein Vanhaezebrouck en Anderlecht hebben grote ambities. De ploeg presteert echter niet naar behoren, maar volgens Lorenzo Staelens is een echte crisis nog veraf.

    “De eerste dertig wedstrijden zijn niet belangrijk”, begint de voormalige Rode Duivel tegenover Nord Eclair. “We hadden het over een crisis bij Anderlecht, maar het zal pas echt crisis zijn als ze op het einde de top zes niet halen.”

    “Het is wel waar dat paars-wit hun dominante spel verloren. Vroeger konden we het hoofd van de tegenstander 45 a 60 minuten onder water houden, dat is nu niet het geval. Alle teams zeggen dat ze de wapens hebben om Anderlecht te verslaan”, aldus Staelens.

    Poll

    Heeft Staelens hier gelijk?

    (282 stemmen)

    Plaats een reactie

    Franco83 +39
    zondag 21 oktober 2018 om 08:41
    Het voetbal is vaak niet om aan te zien en maar desondanks staan ze er wel. Winst tegen cercle en ze staan zelfs weer op 3 punten van brugge
    Vind ik leuk
    TageMeister +5033
    zondag 21 oktober 2018 om 08:43
    Idd en Brugge wordt zo bejubeld maar de cijfers rechtvaardigen dit niet....
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10016
    zondag 21 oktober 2018 om 09:23
    Dit seizoen vind ik Genk de ploeg waard om bejubeld te worden! Gisteren was niet denderend, maar ze hebben al het vaakst degelijk voetbal getoond
    Vind ik leuk
    ekakia +359
    zondag 21 oktober 2018 om 10:00
    Genk was niet super gisteren maar de kansen die ze creëren waren toch vaak mooi uitgespeeld. De 1-0 was ook weer pure klasse van Leandro. Het gevaar komt echt van overal.
    Jaloers op dit team!

    Een Anderlechtfan
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10016
    zondag 21 oktober 2018 om 10:15
    Idd, wanneer er een of twee wat minder zijn, is er een derde of zelfs vierde die het verschil kan maken! Wij (Anderlecht) moeten het al hebben van een saelemaekers op de back (vaak) om het verschil te maken of van een te zware Bakkali die dat hier en daar eens 70 minuten kan...dat contrast is te groot!
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 10:15]
    Vind ik leuk
    TageMeister +5033
    zondag 21 oktober 2018 om 10:21
    En alst minder draait blijven ze voetballen
    Vind ik leuk
    Bob Marley +292
    zondag 21 oktober 2018 om 10:58
    En ook dat zal niet meer lang duren.
    Het is de eerste speeldag na het schandaal, vanaf nu moeten de arbiters eerlijk fluiten en opeens winnen de boeren al niet meer.
    Enkele weken geleden hadden ze van de VAR wel een cadeau gekregen, hopelijk is dat voorbij 😄
    Vind ik leuk
    Vlad +2238
    zondag 21 oktober 2018 om 11:33
    Ga nog wat wheat roken man, zodat ge hier later op de dag nog wat waanideeën kunt neerpennen😵
    Vind ik leuk
    Bob Marley +292
    zondag 21 oktober 2018 om 11:55
    Wheat???
    🤣🤣🤣🤣
    Waar heb jij leren schrijven?
    Vind ik leuk
    Vlad +2238
    zondag 21 oktober 2018 om 13:00
    Ben niet zo thuis in dat wereldje, ik ben zeker dat jij dat perfect kunt neerschrijven...
    Vind ik leuk
    Smuuw +712