Vanaken wil zich niet achter voetbalschandaal verschuilen: Geen verklaring

    Vanaken wil zich niet achter voetbalschandaal verschuilen: "Geen verklaring"

    vrijdag 19 oktober 2018 om 23:37

    Club Brugge is niet goed aan het weekend begonnen. Thuis tegen Waasland-Beveren kwam het niet verder dan 1-1. Voor de match was er veel aandacht voor Ivan Leko, maar volgens Hans Vanaken had het geen invloed op de match noch op het resultaat. 

    "Of de heisa rond het voetbalschandaal meespeelde vandaag? Neen voor mij helemaal niet", stelt Vanaken bij Sporza. "Uiteindelijk is er ook geen enkele speler genoemd, dus ik vind niet dat het een reden is om dit gelijkspel te verklaren."

    Club Brugge dat niet wint in het eigen Jan Breydelstadion. Dat komt in de Jupiler Pro League niet vaak voor. "Thuis tegen Waasland Beveren moeten we altijd winnen, de laatste jaren zijn we het niet meer gewoon om hier punten te laten liggen en nu lijkt het wel een wonder dat dat gebeurt, maar in denk dat dat wel bij alle topploegen gebeurt."

    Lees ookKamp Leko praat met belastingsdienst: “Hij had recht op dat geld”

    Plaats een reactie

    tom1981 +524
    vrijdag 19 oktober 2018 om 23:43
    Zwakke match. Punt. Publiek steunde leko... Maar da was het....
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:20
    Vanaken was enige lichtpunt..

    Mitro en rezaei dramatisch en anderen onder niveau..

    Vormer uit vorm

    Rits op zijn tandvlees

    Dennis kieken zonder kop

    En Letica moet sneller naar de grond. Alle tegendoelpunten zijn grondscherend..valt op .werk aan de winkel.
    Vind ik leuk
    Genome +354
    vrijdag 19 oktober 2018 om 23:50
    De laatste 2 thuiswedstrijden van vorig seizoen werden verloren.
    Vind ik leuk
    RAFC 1880 +114
    zaterdag 20 oktober 2018 om 03:24
    Brugge is rechtstreeks betrokken bij het schandaal... dmv hun trainer degradatie naar 1ste amateur lijkt mij gepast... daar horen de boeren thuis... terug patatjes op hun veld
    Vind ik leuk
    Cavalier1 +39
    zaterdag 20 oktober 2018 om 03:37
    Dit is het echte FCB: dof, kleurloos, blij met 1-1
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:11
    Ze mogen de scheids niet meer omkopen.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15046
    zaterdag 20 oktober 2018 om 09:59
    Er zat te weinig dash in.
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1921
    zaterdag 20 oktober 2018 om 11:31
    Het niveau van de nieuwe andl sup daald nog met rasse schrede, hun kennis van voetbal is dan ook niet hoog