Leko wordt gesteund door Brugs thuispubliek: ‘Deed mij een traantje wegpinken’

    Leko wordt gesteund door Brugs thuispubliek: ‘Deed mij een traantje wegpinken’

    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:34

    Coach Ivan Leko kreeg de afgelopen week veel over zich heen. Club Brugge en zijn supporters zijn echter altijd achter de Kroaat blijven staan. Dat blijkt nog maar eens bij de thuiswedstrijd tegen Waasland-Beveren.

    De oefenmeester werd volop gescandeerd en op sociale media vertellen Club-fans over een geëmotioneerde coach. ‘Leko een traantje zien wegpinken, deed mij ook een wel een traantje wegpinken’, is één van de vele reacties op Twitter.

    Plaats een reactie

    Lunam +1477
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:57
    Vind het nog altijd schandelijk hoe ze sommige personen, in dit geval Leko, behandelden. We zijn wel in de 21é eeuw en niet in de middeleeuwen, een echte schande. Hou de mensen in hun waarde, heeft toch geen moord gepleegd en we weten zelfs nog niet exact voor wat hij juist heeft een nachtje moeten doorbrengen in hechtenis. Zegt veel over onze rechtspraak. Gelukkig hebben wij, voetbalsupporters, in het algemeen, meer respect dan de malafide rechtstaat die we blijkbaar aan het worden zijn. Voetbalsupporters in een algemeen begrip, we kunnen ons ook dik maken van de ene club naar de andere en hebben ook onze wellicht fanatieke voorkeur, maar bij dergelijke toestanden vormen we toch 1 blok heb ik het gevoel. Dit gezegd zijnde van een Anderlechtsupporter.
    Vind ik leuk
    Toca +36765
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:05
    Begrijp u maar laten we er nu ook niet het grootste slachtoffer van de wereld van maken aub. Heb persoonlijk al ergere echte drama meegemaakt.
    Vind ik leuk
    Lunam +1477
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:23
    Heb begrip voor mensen die ook al dergelijk drama meegemaakt hebben of erger, Ik kan mij niet voorstellen dat ikzelf , afgehaald worden 's morgens op uw nuchtere maag door de politie,een nachtje in hechtenis doorbrengen, denk dat dit bij mezelf toch wel wat sporen zou nalaten, er zijn uiteraard altijd ergere zaken in de wereld maar ja, elk zijn mening... .
    Vind ik leuk
    CZNK +278
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:42
    Maar oordelen we nu ook al niet? Door te zeggen dat die niets heeft gedaan? Kan goed zijn dat die niks heeft gedaan (en hoop het persoonlijk ook want vindt hem de beste trainer op de Belgische velden) en niemand moet beoordeeld worden voordat er een verdict is, maar we weten nog niet als die effectief schuldig of onschuldig is. Er is nog geen uitspraak of dergelijk geweest.
    Vind ik leuk
    Lunam +1477
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:45
    Je hebt hier een punt, maar vind nog altijd dat de manier waarop wat serener kan gebeuren. Leko is toch geen gevaar voor de maatschappij?
    Vind ik leuk
    CZNK +278
    zaterdag 20 oktober 2018 om 12:20
    Correct moest zeker en vast serener!
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3849
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:51
    Laten we er idd ook niet enkel een zwaar getraumatiseerd slachtoffer van maken. Er zal ook wel een beetje vuur zijn. Geen schandpaal, maar ook pampers. En laat het nu gewoon weer over voetbal gaan.
    Vind ik leuk
    JDP +272
    vrijdag 19 oktober 2018 om 22:49
    Ik stel vast dat wanneer een politicus, een journalist, een ondernemer... beschuldigd wordt van een fiscaal misdrijf dat die onmiddellijk tegen de schandpaal worden gezet. Meneer Leko krijgt een tifo en een knuffel...
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2887